fredag 23. september 2011

GAVE LAPPER TIL OPPMUNTRING




Har laget masse lapper med forskjellige ordtak og vers på til forskjellige anledninger. Gave lappene har jeg skrevet på en gammel skrivemaskin :)
Disse lappene tenkte jeg å bruke på lysa mine .

I november skal jeg ha lysa mine på salgs utstilling på
Cafe'Lyspunktet i Ålesund sentrum. Jeg var så heldig å bli spurt og da sa jeg selfølgelig ja til det :)
Kommer til å ha noen ganske store lys og noen litt mindre. De blir pakket fint inn i cellofan med litt diverse sjokolade ol. oppi.
(Fine gavepakninger)
Motivene blir mest englemotiver og litt julemotiver :) Gleder meg :))
No har jeg begynt å bli friskne til etter en influensa, så da er jeg snart igang igjen :)
Du skal få se lysene etter hvert :)
Hvis du vil se noen av de jeg har laget før er det bare å trykke på etikettene på siden !

Vi blogges :)
Klem Bente

12 kommentarer:

  1. De var fine, artig idè. Hvor får du tak i de merkelappene forresten? Jeg hadde trengt noen slike. Så gøy med salgsutstilling da!!

    God bedring fra influensaen.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Først: koselig blogg du har!

    Lur ide med de merkelappene;) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Så søte lapper du har laget- koselig å få slike på lysene. Gleder meg til å se lysene- må gå inn å titte:)

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem fra Vera

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig - virkelig personlig.
    God helg til deg :)

    SvarSlett
  5. Det var et godt tips! Passer jo perfekt på en gave. :) Kreativt!

    SvarSlett
  6. For noen herlige lapper! Jeg ble rett og slett litt rørt.. Er så fantastisk å sette pris på dem man skal gi en gave til:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  7. Heeeei;)
    Og takk for koselig hilsen hos meg;))
    Setter STOR pris på det altså ♥

    Kjempefine tags med herlige ord!
    GODT tips;)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Så flotte de er....kreativ er du
    Fin søndag til deg
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei Bente :)
    Så koselig kort du har laget ღ og slike
    søte ord da ღ slik varmer... Nydelige
    bilder litt lengre nede her også...
    Sunnmøre er bare vakkert ღ takk for alle
    de koselige kommentarene du legger igjen,
    varmer godt ღ Ønsker deg en fortsatt fin
    søndag, stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelig hilsen!
    Nydelige lapper! Ser du er en kreativ sjel! Og så har du en NYDELIG Birmapus! Utrolig lik min:) Lillepusen min er elleve år, men man skulle ikke tro det. De er spesielle disse kattene. Lillepus fotfølger meg, og hater når jeg går på jobb. Veldig sosial og leken. Litt masete... Høy stemme, og vil egentlig ikke noe spesielt.. Om to uker får vi en Golden Retriever valp. Litt dårlig samvittighet overfor Lillepus, men jeg tror det skal gå bra. Birmaene er veldig vennligsinnede:)

    Ha en fin uke!
    Følger deg videre:)
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Å, det var utrolig koselig med de lappene!
    Og spsielt siden du ha skrevet dem på en gammel skrivemaskin!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  12. Dette var veldig stilig! Hm, lurer på om mine foreldre fortsatt har de gamle skrivemaskinene hjemme..?

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥