søndag 8. januar 2012

ELVIS OG JEG 8.JANUAR


Da har jeg bursdag :)) Dagen startet meg deilig frokost på senga fra min snille snille mann ♥ Gavene skal jeg pakke ut no, yeaa :)) Pakker er noe man aldri blir for gammel til å like :))




Har akkurat pakket ut noen gaver inni mellom innleggene. Fikk laminerings-maskin, gammeldagse oppvask koster og lavendel fra Søstrene Grenes, leggvarmere og sminke veske :)) Heldige meg :) Da får jeg fortsette med feiringen :))
 Ha en fin fin dag dere også ♥

 Klem Bente

14 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen Bente, å de kakene så gode ut, spesielt den fromasjkaken (sikkert fordi jeg liker det mye bedre enn hvit dame.) Kos deg masse resten av dagen.

    Stor bursdagsklem fra meg

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med dagen.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til deg også! Koselig å dele dagen med deg!! Bursdag er gøy- uansett alder:) David Bowie har forresten også bursdag i dag, og tvillingene til Fredrik og Mary i Danmark;) Kakene så aldeles nydelige ut! Kos deg masse:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med dagen! :) Ser ut som du koser deg i alle fall, kjempefine kaker :) Håper dagen er akkurat slik du vil ha bursdagen din! Kos deg videre :) Bursdagsklem fra Monica

    SvarSlett
  5. GRATULERER MED DAGEN :)
    Bilder til å få vann i munnen av!!!

    Nyt kvelden :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen! :):)
    Kakene så fantastisk gode ut.
    Håper dagen din har vært fin så langt. :)
    Bursdagsklem fra meg. :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer hjerteligst med dagen Bente! Ønsker deg alt godt! Kos deg med de deilige kakene og velfortjente gavene.
    Bursdagsklem fra Berit

    SvarSlett
  8. Stort grattis med födelsedagen Bente ;)) Vilka fina tårtor, har du bakat själv?
    Är riktig avundsjuk på dig, har ni sösterne Grene...saknar dem här i sverige ;))
    Ha en bra kväll
    kram susanne

    SvarSlett
  9. Tusen tusen tusen takk for alle lykkeønskninger :)
    Kjekt med så mange gode bloggvenner ♥
    Har hatt en kjempekoselig dag !

    Klem Bente

    SvarSlett
  10. Kjære Bente, gratulerer så myye med dagen!! Den ostekaken så bare helt fantastisk ut,nam nam! Håper du fikk en nydelig dag:))) Hørtes deilig ut med lavendel fra søstrene grenes:) God bursdagsklem fra meg:))

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse med dagen som var i går!
    Herlige kaker a gitt - de så GODE ut ♥
    Høres ut som en fin dag, og så masse fine gaver, GØY med bursdag!

    Ha en fin fin ukesstart!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med vel overstått dag!! Du for noen flotte kaker!! Koselige gaver har du også fått!! Heldige deg!!:-)
    Godt nyttår! Gleder meg til å følge deg videre og jeg setter pris på dine alltid så vennlige kommentarer!
    Ha en fin januar-ettermiddag!
    Klem:-)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med dagen som har vært, og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min:).

    Koselig at du er fornøyd med sminkepungen:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med vel overstått dag!!
    Og så fantastiske kaker, har aldri sett maken til ostekake:))
    Ønsker deg ei god uke videre!

    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥