fredag 17. februar 2012

BADET PÅ LOFTET

En liiiten titt fra badet mitt på loftet :)
 Dette gamle vaske stativet fikk jeg med en god nabo på Sogn Hagekoloni da vi hadde hytte der :)
 Siden det ikke var innlagt vann der, ble faktisk dette brukt daglig når vi var der .
Skikkelig på den gammeldagse måten :)
 Elsker den nostalgiske stilen :)) Smalpanelet minner meg om bestefar sitt hus ♥
 Fliser på gulv og rundt badekar, resten smalpanel !
Malt i en gammeldagslig gulfarge :) Speilet ble kjøpt med tanke på skråtaket !


 Kan vise mere bilde senere engang !

Her har jeg brukt en gammel potte som do-papir holder :)


Da får dere ha en god fredag og helg :)
Velkommen igjen til nye følgere, kjempekoselig :)


Klem Bente

17 kommentarer:

  1. mange koselige detaljer! Likte vaskestativet:) Og potta til dopapir var en god idè! Ønsker deg en god helg:) Klem

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar inne hos meg! Så fint det speilet var, og potte som dorullholder, det var tøft!( ja, ikke for det, æ bruke nu åsså nåkka rart til dorullen, nemlig en høy potteskjuler, det kan jeg jo vise en gang på bloggen min. Ellers er nå badet mitt ikke bloggbart, knøttlite og i kø for å bli pusset opp! ) God helg! :)

    SvarSlett
  3. Kanonfint!!
    Älskar pelaren under handfatet, superelegant;)
    Ha en härlig fredag ♥
    Kram fia

    SvarSlett
  4. Hei :-)
    Så koselig at du har funnet veien inn til bloggen min, og så artig at du har aner her i vakre Brønnøysund :-)
    Flotte detaljer du viser fra badet, likte veldig godt vaskestativet :-)
    Jeg har også en gammel potte på badet, og den står på badekarkanten med sjampoo, såpe og div i :-)
    Ønsker deg ei riktig god helg :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  5. Vilket vackert romantiskt bad du har! Vi ska snart pusse opp badet och da blir det nog också smartpanel.

    Önskar dig och dine en mysig helg och så skoj att du ville vara med på give away hos mig!

    Kram Joy

    SvarSlett
  6. Herlig bad og for et lekkert vaskestativ... det var så nydelig :)

    Ønsker deg en fortsatt god kveld
    klem klem

    SvarSlett
  7. Så koselig bad du har Bente;) ønsker deg en fin helg -klem fra Vera ❤

    SvarSlett
  8. Superfina bilder :)
    å missa nu inte...

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    förra veckan var det 105fina bloggar med
    de e kul att vara med
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  9. Så koselig!! Vi holder på å innrede 2 etasje i huset nå og der blir det også ett lite bad med skråtak. Masse fin inspirasjon å hente her hos deg!!
    Ønsker deg en fantastisk helg, Bente!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  10. Koselig bad!! Jeg er så glad i malt panel. Sjarmerende potte og koselig vaskesett!! Mange gode løsninger.

    Jeg strever slik med å få vekk robot-tegnene, men jeg får dem ikke vekk. håper noen vet hvordan. Det er ganske mange i blogglandia som har dem nå.

    Ha en fin lørdag, Bente!:-)

    Ojsann - du har dem også!!!:-)

    SvarSlett
  11. Hei igjen Bente;) og takk for koselig kommentar hos meg! Ja B betyr noe spesielt for meg , er etternavnet mitt som begynner på B og barndomshjemmet mitt-fineste plassen i hele verden,pappa sine røtter, savner han så,mistet han i april i fjor;( og spesielt morsomt at mine søte kollegaer laget den til meg! Ha en fin kveld Bente-klem❤

    SvarSlett
  12. Hei Bente!
    Så utrolig lekkert på badet ditt!
    Elsker også det nostalgiske, og er så glad i slikt smalt panel,vakkert!
    Koselig med slike vaske stativ, og så søt den potta:))
    Takk for din koselige kommentar, og riktig god fastelavenssøndag til deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  13. Veldig koselig bad. Likte så godt det stativet med vaskefat og mugge. Du er den heldige vinner av give-awayen min. :) Sender du adressen din til hulda.lyngmo@gmail.com skal jeg sende den i starten av uka.

    SvarSlett
  14. Så fine gamle ting du har samlet...:) Fint når tingene har en historie:))
    God søndag..videre og takk for koslig kommentar:))

    SvarSlett
  15. Tusen takk for gode råd, Bente! Både via E-mail og bloggen. Fant nettopp ut at jeg hadde "nytt grensesnitt" og måtte via en ring på høyre side for å endre til gammelt. Og da gikk resten av seg selv:-) Så nå håper jeg at problemet er løst!! Gratulerer med premien hos Hulda:-)

    Klem:-)

    ps.

    Du har visst problemet enda...

    SvarSlett
  16. Så koselig bad. Er så glad for all baderomsinspirasjon, da jeg er i gang med å renovere badet, og her blir vegen til mens jeg går...hi,hi..

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥