onsdag 8. februar 2012

NUPPERELLER I SLITT GAMMEL TE - BOKS


Jeg visste det lå noen heklet brikker i boksen, men ikke at denne vakre brikken med nupperelle lå der
det var
en overraskelse :))
Oppdaget det først igår. Boksen fikk jeg for nesten ett år siden !


Den består av hekling, broderi og nupperelle ♥

Jeg blir både glad og trist når jeg ser på denne vakre te-boksen
Venninnen min som bor i Spania har vært alvorlig syk i 2 år no og hun ville gi meg denne som minne ♥
Nå er hun veldig syk og har mest trolig ikke lenge igjen :/
Hun var fantastisk flink med håndarbeid og lagde et pynte håndkle med samme motiv som på boksen.
Sydde inn blonder og broderte alt på frihånd :)
♥ MY BEST FRIEND ♥
Satte t-lys oppi den gamle kaffekoppen, ble liksom den rette nostalgiske stemningen :)) ME LOVE


Ha en god dag mine kjære bloggvenner ♥


 Klem Bente

9 kommentarer:

  1. Så utrolig trist å høre om venninnen din, livet føles noen ganger urettferdig. Det er jo fint for deg å ha slike vakre ting som minne om din venninne. Ta vare på alle de gode minnene.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Så leit å lese om venninnen din! Et utrolig koselig og flott minne du har fått av henne - kommer til å bety mye for deg for all fremtid!

    Fin kveld videre til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Trist med din venninne.. Alltid trist når sykdom rammer. Likte veldig godt nuperellene, og så søt som den boksen er.

    SvarSlett
  4. Det var trist å lese om vennine din. En nydelig boks og brikke
    og er gode minner å ha.

    Ønsker deg en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  5. Nydelig boks og brikke- Nuppereller er så søte:) Så godt minne å ha! En ekstra god klem til deg i kveld:)

    SvarSlett
  6. Så trist å lese at venninnen din er sykt... man må ta godt vare på den tiden man har. Boksen var nydelig :)

    God natt og sov godt
    klem klem

    SvarSlett
  7. Så trist å lese om din syke venninne. Livet er så sjørt..det er viktig at vi tar vare på hverandre og de små øyeblikk i hverdagen. Så flotte minner hun har sendt deg:) Nydelig var det:) God klem Ellen.

    SvarSlett
  8. Varme tanker og god klem til deg og din venninne!
    En nydelig gave du har fått fra hene, i tillegg til alle minnene du alltid vil ha i hjertet ditt!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  9. Hejsa.
    Rigtig flot afvekslende blog du har.
    Jeg så dig inde hos Ellen - har tilføjet mig som følger.
    Ønsker dig en god week-end.
    Knus Hanne Bente
    www.finus.dk

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥