søndag 5. februar 2012

VEKKERKLOKKE MED MINNER

Er den ikke fin vel ?
Mamma og pappa sin velbrukte vekkerklokke :)) 
Creme fargen på den er såå nydelig :)
Den er ganske slitt og det gjør den enda vakrere !
Ser nesten ut som et litt surt ansikt :))
Her gikk det ikke an å forsove seg når den ringte, en ganske gjennomtrengende lyd !
Og ikke minst tikke lyden !!
Håper dere likte bildene :) Kjekt å ha en plass der man kan vise frem slike små skatter
I helgen har vi overnattings besøk av en god venninne av oss, så tallerken hylla må vente litt før den kan henges opp :))
Det gleder jeg meg til, joho :D  Kanskje vekkerklokka skal få heders plass der ?

Ha en fin fin søndag !

Varme klemmer Bente


12 kommentarer:

  1. Å ja nå får jeg barndomsminner:) Bare at vår var knalloransje fra det glade 70 tall! Husker det ansiktet på baksiden:) Artig!! En velsignet god søndag til deg!

    SvarSlett
  2. Nydelig. Det er så kjekt å ha sånne ting. Mamman min var ikke så flink til å hjemme på ting, så det er lite sånt hos oss. Men noen ting er det. Jeg har arvet bestemor sitt gamle armbåndsur i gullduble. Den virker helt fint, men jeg tørr ikke bruke den.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Heia Bente :)
    Nydelig den vekkerklokka var, min mor har en jeg gjerne vil arve men den er rød og veldig godt brukt, men den har sin sjarm likevel :))

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  4. Det var en veldig fin vekkerklokke! Heldig du er! Så koselig header du har fått også :) Ha en fin søndagskveld! Klem Sara

    SvarSlett
  5. Vakker klokke!
    Min unge pode samlet på slike gamle klokker da han var liten:)
    Tror det må være et sted mellom 20 og 30 stk, kanskje fler:))
    Noen av dem har jeg stående her og der.
    Og jeg skal si en våkner av ei slik!
    Bare tikkingen holder en våken...

    SvarSlett
  6. Såååå fin!!!
    Mange gamle minner kommer her nå....
    Heldige deg!!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  7. Hei på deg i søndagskvelden!
    Så ble det endelig tid til å sette seg ned og ta en tur i blogglanda - helgen har bare sust avsted...!

    Herlig klokke og flotte bilder! Ja, en liknende hadde mamma og pappa også, ja kanskje den eksisterer fortsatt - deres mener jeg var lys grønn..!

    Ønsker deg en finfin søndagskveld videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Nydelig var den klokka var.Husker min bestefar hadde en liknende.Koselig med slike minner synes jeg,de har sjel.håper du venner deg til lyden,for de tikker høyt ja.ha en koselig søndagskveld
    klem silje

    SvarSlett
  9. Så nyydelig Bente! Jeg er hodestups forelsket i din gamle vekkerklokke! Fargen, formen detaljer og patina..sååååå FIN! Virkelig en skatt som bør få en hedersplass i ditt vakre hjem:) Kjempefine bilder:) En fryd å se:) Go klem Ellen.

    SvarSlett
  10. Kjempefin vekkerklokke:) ..både fargen og patinaen...de tikker ganske høyt..:)
    Hyggelig du er med på mitt jubileum:))

    SvarSlett
  11. for et smykke!! ja husker disse vekkerklokkene ,-og dte sure fjeset på baksiden, hi-hi...
    takk for koz hilsen, klammer fra magny

    SvarSlett
  12. Åååå, ja denne vekker bokstavelig talt minner hos meg også,hihi.
    Ikke bare gode. Husker da jeg fikk min første sommerjobb og skulle stå opp kl.5. Klokka rett ved siden av mitt øre, klarte ikke vekke meg men min mor flere rom unna. Dette gjentok seg mange morgener og mor kalte meg uansvarlig! Noe SÅ frekt!!Jeg var dypt fornærmet...HiHihi.

    Kjket å se anyway;o)

    Klem, fra meg.

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥