søndag 29. april 2012

MYRULL OG LYS FRA EN SVUNNEN TID

Her er Myrullpiken Landhandleri i Drammen:) en skikkelig koselig plass med litt av hvert!
Her kan man sette seg ned i et skikkelig landelig miljø og samtidig få tittet inn på den nydelige butikken :)
Hjemmelagde klær til barn i gammelstil har de også :)
Synes damene på landhandelen så veldig koselig ut :)) Enig ??
Jeg er bare sååå glad,  for disse søte damene har spurt meg om jeg ville levere noen lys til de :)
Lysene mine passet så godt inni deres stil sa de :) Gammeldagslige og nostalgiske
Jeg mailet over forslag til motiv og de valgte disse motivene :) Nydelig lintråd understreker stilen
 Var litt redd når jeg skulle ut å ta bilde, men det gikk bra :) Phu....

Noen ville de ha to av samme motiv! Motivene er supertynn vannfast folie som er veldig holdbart!
Dette bestiller jeg i utlandet, i Norge har de ikke akkurat slikt som dette.
Har prøvd noe lignende, men det hadde lett for å løsne, dette sitter helt fast :)
Så nå er jeg spent på om de blir godt mottatt av kundene og spent på om de overlever reisen !
Skal pakke de godt inn

Velkommen til nye følgere, håper dere vil trivest her inne :))
Og tusen tusen takk for nydelige kommentarer, sååå utrolig oppmuntrende

Da må dere ha fin kveld videre !
Her skal vi kose oss med dessert og kaffe no, nammi!
See you :)

Klemmer & Smil fra meg


25 kommentarer:

  1. Så ut til å være en skjønn liten butikk, de nydelige lysene dine passer nok godt inn der.

    Her har det vært deilig vær i dag, har fått malt litt på altanen. Kanskje malingen tørker nå som temperaturen er litt bedre. Sist jeg malte tok det 3-4 døgn før malingen var tørr.

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så koslig butikk!..og lysene din er kjempeflotte...ikke rart du selger av de:)
    Ønsker deg en fin kveld:))

    SvarSlett
  3. Så artig da! Gratulerer med lysleveransen! Nydelige lys du dekorerer. Så fine bilder fra Myrullpiken også, har handlet der via nett. :)

    SvarSlett
  4. Så koselig at du får levert de nydelige lysene du lager..de er bare SÅ fine.
    De skjønneste motiver en kan tenke seg..
    God klem fra Anne

    SvarSlett
  5. For et koselig sted.:) Og så vakker lysene dine er. Du er så utrolig flink som lager det så fint.
    Kan tenke meg de kommer til å selge masse av dem.
    Lykke til :)

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  6. Fine lys du lager. HVordan er det når du brenner de? Blir det en kant der som folien er?? Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Folien er så tynn som hud at den smelter sammen med stearinen :)

      Slett
  7. Såå nydelige det ble, og såå fint innlegg du hadde laget:) Gleder oss til å motta de søte lysene fra deg:)

    Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  8. Så nydelig disse lysene dine er. Flotte motiv.
    Lykke til med salget der, og ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  9. Kjempe koselige lys!

    Ønsker deg en fin ny uke!

    SvarSlett
  10. Verkar vara en mysig butik, och jag förstår att de gärna vill sälja dina ljus, så väldigt fina och med underbara motiv! Kram Petra

    SvarSlett
  11. Lysene dine passer jo helt inn i konseptet til Myrullpikene.
    Er jo så artig når det en lager blir satt pris på.

    Lykke til med leveransen(e).

    Klem

    SvarSlett
  12. Så nyyydelige lys! Flink du er som får til noe sånt! :) Fin ny uke til deg! :)

    SvarSlett
  13. Såå moro at du skal få selge dine nydelige lys der <3 Gratulerer så mye! :) De er jo bare så fine og stemningsfulle, så de er jeg sikker på blir veldig godt mottatt :)

    Myrullpiken var et herlig navn <3 Da jeg var liten var vi alltid på sommerferie på Dovre og da plukket jeg alltid myrull :) Så jeg likte det navnet spesielt godt <3

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg - jeg blir alltid så glad for å høre fra deg :)

    Kos deg på søndagskvelden :)
    Klem Lisa<3

    SvarSlett
  14. Altså! Du atlså! Dine lys er de vakreste jeg har sett! Fantastisk skjønne motiver og de ser så helt perfekt proffe ut.
    Hyggelige damer tar inn fine ting, for de vet å sette pris på noe veldig bra når de ser det!

    Jeg kommer til å spise lua mi om ikke alle lysene dine forsvinner i løpet av ganske kort tid - faktisk tror jeg at jeg må til Drammen gangske snart....

    Gratulerer SÅ mye med nok et salgssted og det skulle da bare mange også! Nå må vi finne et sted i Oslo også! Jeg skal holde øyne og ører åpne :-))

    Stor klem <3

    SvarSlett
  15. Å,så kjekt med innlegg fra deg igjen;)
    For noen bedårende vakre lys....ja helt herlige,så flink du er og så gøy å selge til en så koselig butikk.
    Gratulerer!
    Tror jeg glemte å svare deg da du spurte om Cesar er Hellig Birma:Ja,det er han og ser du har en super skjønn du og!

    Takker også for alltid så skjønne hilsner inne hos meg!
    Smiler jeg også!

    Klem klem

    SvarSlett
  16. Nydelige lys du lager, ikke rart det er rift om de :) Kos deg med vårdager... Klem.

    SvarSlett
  17. Forstår godt at de vil ha dine nydelige lys i butikken sin!!
    De lysene dine er jo bare helt fantastiske!
    Ønsker deg lykke til og en fin fin uke!!
    Titi-klæmm!!

    SvarSlett
  18. Ønsker deg en fin 1.mai og fridag i morgen. :)) Håper dere har godt vær!

    SvarSlett
  19. Såå nydelige lys :)

    Ønsker deg en herlig start på uken!
    Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

    Klemklem

    SvarSlett
  20. Myrullpiken er virkelig anbefalt et besøk ja :-D
    Søte jenter, masse flotte ting og ikke minst et vakkert sted!
    Og de flotte lysene dine kommer nok til å bli populære ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  21. Gratulere Tante. Jeg er så utrolig stolt av deg. Jeg gleder meg til å høre hvordan lysene blir tatt imot (selv om jeg vet de vil bli solgt fort ;-) ) Kjempe glad i deg. Stor klem fra Åse Lill.

    SvarSlett
  22. Hei Bente. Den butikken ser jo kjempekoselig ut:) og Lysene dine er bare fantastisk flotte! Ser med første øyekast at disse er laget av en proff! sååå fine:)) Håper du får en flott helg. Go klem fra meg:)

    SvarSlett
  23. Hei:) Så utrolig fine lys... Går det an å bestille av deg??? Evt. hva pris skal du ha??? De var fantastisk fine..
    Min mail adresse er: camillabregaard@hotmail.com

    Gleder meg til å følge mer med bloggen din.

    MVH
    Camilla Åkre

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥