mandag 14. mai 2012

BESØK OG CAMELIA OLJE


Kjekt at så mange allerede har hengt seg på 
min lille GI BORT og sååå  flotte kommentarer dere legger igjen jeg blir helt varm om hjertet  Dere er bare BEST :)
Det er godt å vite at dere er der ute :) Heldige MEG!


Idag har søsteren min og jeg hatt oss en koselig ettermiddags kaffe med rester fra bursdagen.
Jeg driver med litt hudpleie behandling i all beskjedenhet og idag hun fikk
seg en liten beauty time med meg 
I postkassa idag fikk jeg den nydeligste CAMELIA olje som jeg har bestilt fra USA.
Den blir kalt for mirakel olje pga sin velgjørende effekt.
Huden blir helt fantastisk og jeg som er sensitiv for det meste er dette helt toppers
For de som bruker rettetang ol.er dette max besyttelse for håret.
Så nå skal en flaske sendes til datteren min :)


* Måtte bare tipse dere mine skjønne damer


Ta vare på dere selv både i kropp og sjel :))


Klemmer fra meg ♥


9 kommentarer:

  1. Å,for en skjønn flaske-så deilig med sånn luxus!
    Kaker dagen etter syns jeg ofte smaker enda bedre,hi,hi(eller det smaker jo ALLTID godt for en søtmons som meg);)
    Koselig å ha en søster å drikke kaffe med-jeg har 2 søstre og 4 storebrødre!Skikkelig mafioso familie vi,hi,hi.
    Her bøtter det ned ute og jeg kommer rett fra fotballtrening med minsmemann og nå har eldstemann gått på kamp med pappaen.
    Håper på sol snart;)
    Tusen takk du skjønne Bente-jeg blir akkurat like glad som deg for hilsner.
    Alltid så koselig du!

    God klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Du er nå skjønn du også da :) Høres helt vidunderlig herlig ut med den oljen og litt god behandling med omsorg.
    Takk for de koselige hilningene du legger igjen inne hos meg også. Ønsker deg en strålende kveld !

    Klem fra Fru Sjøaker/Monica

    SvarSlett
  3. Hei søte deg :)

    Så koselig med søsterbesøk :) Godt det :) Og den olja høres kjempegod ut :) og flaska var jo så lekker og :) Jeg bruker rettetang hver dag så da hadde nok den vært noe for meg :) Takk for tipset, snuppa :)

    Ha en fin kveld og kos deg! Her blåser vi nesten bort!
    Klem og kos :)

    SvarSlett
  4. Herleg med litt luksus♥ Heldige søstera di da:)
    Fortsatt god kveld!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Så koselig med søster tid ♥
    Og det hørtes herlig ut med litt ansiktspleie:)
    Vi har lenge lett etter Marroccan Oil vi, til bruk i håret, og i dag fant jeg ut at frisøren her har den, gleder meg til og årøve.... datteren i huset bruker så ofte rettetang, så det er kjekt med litt olje:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Mmm, dette høres herlig ut, både hudpleie og produktet. Vet du, Loftkroken er igjen blitt borte fra leselisten min og jeg mått klikke inn via kommentar for å se om det var noe nytt innlegg fra deg. Kan ikke skjønne hvorfor dette skjer, jeg har jo ikke fjernet meg som følger av bloggen din (ville jo ikke falle meg inn). Ønsker deg en fortsatt fin kveld og sender deg en god og varm klem fra meg.

    SvarSlett
  7. Heldig er søstra di som får litt ansiktspleie, og heldig er du som har søstra di :)

    Den olja høres skikkelig deilig ut.

    Klem

    SvarSlett
  8. Så fine de er - de lysene oppi sandkakeformer :-) Jeg har selv støpt stearinlys av gml stumper jeg har tatt vare på, og vil nå bruke sandkakeformer av metall til å fylle i neste gang !!! Må få tak i formene (mamma har...) på loppis eller noe :-)

    Fin uke til deg :-D

    SvarSlett
  9. Hei du flinke skjønne deg.

    Såå fin flaske og så god den så ut.
    Fikk skikkelig lyst å prøve den.
    Og jeg som bruker glattetang hver dag..

    Så koselig med søsterbesøk. Jeg har ingen søstre, men jeg har en venninne fra Romania som jeg er så glad i . og hun er liksom blitt min søster. Og mine foreldre er blitt hennes foreldre og.

    Tusen takk for de utrolig koselige hilsene fra deg. Ja det er så kjekt å ha så fine bloggevenner.

    Ha en fin kveld og fin uke min venn.

    Klemmer fra Margareth og resten av gjengen i Villavei

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥