lørdag 2. juni 2012

1 ÅR SOM BLOGGER IDAG MED GEVINST

I dag 2. juni kan jeg feire blogg bursdag :)
Tenk 1 år
143 følgere og over 20600 sidevisninger blir jeg 
ganske så ydmyk
Det beste av alt er dere som stikker innom meg og legger igjen NYDELIGE kommentarer,det betyr såå masse

Jeg elsker å gi noe igjen og ett av disse lysene kan bli ditt. Tenkte at den som vinner skal få velge seg ut det motivet som fallere mest i smak :)
  Dette i sepiafarge .....


eller dette i sarte sommer farger :)


Lysene er 17 cm x 8 cm veier, 1 kg og har 108t brennetid! 
Motivene er av spesial folie beregnet til lys!


Trekningen blir faktisk ikveld, så de som legger igjen et spor under dette innlegget blir med i trekningen.


Blir gjort på "gamlemåten" med små lapper :)


Ha en fin dag, ta godt vare på de dere 
er glad i


Klem Bente

26 kommentarer:

  1. Ser kjempefine ut, disse lysene, man har jo ikke råd til å tenne på dem. :) Vakkert! Gratulerer med 1 år!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 års blogg dagen!! Moro med så store tall!
    Elsker det lyset i sepia farge! Fantastisk motiv!
    Ha en super fin kveld!

    SvarSlett
  3. Jeg måtte fjerne første kommentar fordi jeg skrev feil....
    Gratulerer med ett år i bloggverdenen, jeg håper det blir mange fler.
    Nydelige lys, jeg likte aller best det i sarte sommerfarger

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 1 år som blogger!! Nydelige motiv på lysene :)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 1 årsdagen :-) Så søte lys :-)
    Klem fra Rita

    PS! Takk for pakken som kom i posten i dag :-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1 års dagen!!
    Jeg legger meg til som følger jeg,så kan jeg kikke innom bloggen din innimellom!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  7. Et lite spor herfra ;))
    Håper du har hatt en fin bloggetid, at det har gitt
    deg den inspirasjonen det er ment for.
    God helg!
    PS! Lysene er kjempefine.

    SvarSlett
  8. Kjære skjønne Bente.
    GRATULERER så mye med bloggebursdag!
    Du er en fantastisk bloggevenn,
    og bloggen din er en av mine favoritter.
    Lysene du lager bare elsker jeg ..
    Takk for alt du gleder og inspirerer med gjennom bloggingen din.
    Riktig god lørdagskveld til deg.
    klem Anne

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye kjære deg!!
    Heldig er den som vinner et slikt nydelig lys:)
    Ønsker deg en flott kveld og masse lykke til videre med denne inspirerende bloggen!
    Klem til deg:)

    SvarSlett
  10. Hejsan ;)
    Stort grattis till 1 år :)
    Härliga ljus ,den i sepia färg är ljuvlig.
    Ha en härlig helg.
    Kramen Anette

    SvarSlett
  11. Gratulerer Bente, med 1 års dag på bloggen! Jeg er veldig glad for å ha blitt kjent med deg gjennom bloggen:) Du er et fantastisk menneske som jeg setter stor pris på:) Ønsker deg en nydelig kveld, snille gode deg<3
    God klem fra Ellen.

    SvarSlett
  12. Gratulerer masse med 1 årsdagen! Liker bloggen din godt, det er et koselig sted å være :)
    Nyt dagene, klem.

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med 1 årsdagen!;)
    Har vært koselig å følge med på bloggen din!
    Du inspirerer - og på grunn av bildene du har vist av det nydelige skatollet, og andre maleprosjekter, har jeg kikket etter skatoll på finn den siste tiden:D
    Lysene dine er så nydelige! Fins ikke maken :)
    Klem Maria

    SvarSlett
  14. Gratulerer til deg med 1 årsdagen din på bloggen:)
    Kjempefine lys:)
    Håper jeg kan være med, selv om jeg ikke har egen blogg:)
    Ha en fin helg:)
    Minelle

    SvarSlett
  15. Kjære deg! Gratulerer med et års dagen. Det er så fint å besøke bloggen din.
    Her er liker jeg meg! Jeg håper du vil fortsette å dele dine tanker og opplevelser med oss lesere, vi trenger noe interessant i hverdagen. Med vennlig hilsen Ragna. :D

    SvarSlett
  16. Hei på deg!
    Gratulerer så mye med 1 års dagen. Det er alltid koselig å ta en titt inn til deg!

    Håper du får en fin lørdagskveld. Klem

    SvarSlett
  17. Hei søte deg :)

    Gratulerer med ett-årsdagen til bloggen din :) Og for en herlig blogg det er :)

    Alltid like koselig å titte innom deg, og du legger alltid igjen sååå gode hilsener :)

    Nydelige lys du har laget De ga så god sommerstemning :)

    Ha en herlig bursdagskveld, vennen :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  18. JA dette må en jo bli med på.
    Gratulerer så mye med 1 åe som blogger.
    Blogging er jo kjempekoselig, og det er bloggen din også.
    Så nydelige lys du lager.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  19. Heia Bente, tusen takk for gode ord hos meg :)

    Gratulerer så mye med 1 års dag til bloggen, du har en utrolig koselig og fin blogg :)
    Blir gjerne med på feiringen din jeg, nydelige lys :)

    Heldig du var som fant de stolene under her med, var kjempetøffe å så veldig gode ut :)

    Ønsker deg ei fortsatt fin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  20. Gratulerer med blogge-bursdag! Jeg er gjerne med i trekningen, begge lysene var kjempefine, men tror jeg likte det nederste best. Setter stor pris på å ha deg som bloggevenn, takk for alle koselige hilsener du alltid legger igjen hos meg! Skal ordne med blogglisten min. Klem til deg!

    SvarSlett
  21. Gratulerer med blogge bursdag :) Setter pris på deg som bloggevenn.

    Fortsatt god kveld !

    Klem

    SvarSlett
  22. Hurra for deg skjønneste Bente! Håper formen er stigende, og at det blir mange nye bloggeår! Lysene dine er så vakre! Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  23. Gratulerer til heldig vinner..
    og en fortsatt god helg Bente!
    Klem Anne

    SvarSlett
  24. Kjære hode Bente, dette er jo bare deg i et nøtteskall - med et ønske om å gi tilbake. Skjønn du :) men du gir jo hele tiden, jeg håper du er klar over det. Du gir av deg selv, til alle oss som leser - også gir du av deg selv med alle dine kommentarer rundt til oss bloggere - og jeg er en av mange som syns du er et så varmt og fantastisk menneske. Jeg har ikke tall på alle ganger du har oppmuntret meg, og jeg sitter igjen med stor takknemlighet. Dette må jeg bare gratulere - tenk et helt år med blogging, mange flotte følgere, og sidevisninger...:) men ikke rart i det hele tatt!! Nydelig lys du gir bort :) likte begge jeg :) ønsker deg en fin søndagskveld. Så krysser jeg fingre og håper på vinnerlykke (som jeg forøvrig aldri har ;)) klem til deg

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥