onsdag 20. juni 2012

HVA GJØR JEG ..........


Mitt hvitmalte kjøkkengulv er ikke så vakkert lenger. Hva skal jeg gjøre når malings lukt 
er blitt et STORT problem ?? Allergi er ikke å tulle med, iallefall ikke når lungene blir tette:/
Ser det har skjedd mye i "belegg verden", vinyl er ikke slik det var en gang.
Under ser dere et vinylgulv med nostalgiske ruter,syns det var kjempefint med de lysegrå rutene :)
Har noen av dere et fint vinyl belegg på kjøkkenet ?
Syns dere at dette var et fint alternativ 
som meg ? 
Dette belegget har de på GULV DEAL :)

Kjekt å ha blogg venner man kan spørre når man er usikker på forskjellig :))


Dere er sååå gode ♥♥


Koser meg alltid med alle de flotte kommentarene:)



     KLEM KLEM KLEM KLEM KLEM KLEM KLEM







28 kommentarer:

  1. Å skjønning!
    Syns det gulvet er helt nydelig....
    Blir spennende da....smil.

    Må du ha en god kveld.
    p.s så fin du var i badedrakt.....hi,hi.herlig bilde!

    Smil og klem på på deg!

    SvarSlett
  2. Gulvet er lekkert!
    Har laminat på mitt kjøkkengulv og er fornøyd med det, men synes gulvet du viser var superfint :)
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Enig, dette gulvet var veldig flott. Minner om rutene vi har malt i gangen.Bare at de er skråstilte. På kjøkkengulvet har vi gammelt tregulv.

    SvarSlett
  4. Ja,dette golvet var kjempeflott!!!Visste ikkje at dei hadde slike i vinyl:)So bra da!Kunne godt tenkt meg sånn golv sjølv;)
    Ha ein fin kveld♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Uff, så leit med allergi da.
    Helt enig med deg, det gulvet i vinyl var kjempeflott!!
    Så spennende med nytt gulv ;)
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny dag i morgen.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Synes vinylgulv har kommet sååå langt og er et godt alternativ isteden for maling. Det gulvet du viser i dag er super lekkert.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  7. Helt nydelig gulv..
    dette kunne jeg tenkt meg selv.
    Har sett det samme i sort/hvitt,men dette var enda finere .
    Lykke til!
    God klem fra Anne

    SvarSlett
  8. Dette var jammen kjekke kommentarer :))
    Da ble jeg veeeldig sikker ;)

    Klemmis

    SvarSlett
  9. Det så direkte lekkert ut! Selv har jeg eikeparkett på kjøkkenet, og det funker bra det også..men kanskje valgt noe lignende som dette idag..men kjøkken og stue går i ett.
    Nyt uka mot helg, klem;)

    SvarSlett
  10. Hei fineste Bente-mor.
    Artig bilde av deg der du ligger.. hehe..

    Dette gulve var kjempeflott synes jeg.
    Husker du at jeg la gylv helt selv her på kjøkkenet? hihi.. jeg er så stolt for det. Det var vinylgulv. Og finnes i mange mønstre .
    http://villaveiennr1.blogspot.no/2012/04/jeg-legger-gulv.html

    Her er linken viss du vil se. :)

    Lykke til med valget. Go klem til deg minn venn.

    SvarSlett
  11. Det var et kjempefint golv. Kunne godt tenkt meg det selv.
    Ikke bare når en ikke tåler maling. Skal noe males da må den som ikke tåler det,
    flytte ut ei stund. Slipper heldigvis det her. Men liker ikke å måtte leve i malingslukt i lange tider når noe males.
    Lykke til med valget, kommer nok til å blir bra til slutt.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  12. Å kjære Bentemor!
    Måtte bare innom å ønske deg god tur,sikkert ekstra godt å komme på ferie nå.
    Må du kose deg sammen med dine og så "sees" vi på bloggen.
    Savner deg allerede...hi,hi.

    Kraftig klem
    Camilla

    SvarSlett
  13. Hei igjen. Jeg har fått ny bloggadresse da interioranita ikke passer med fortsettelsen....
    Jeg har opprettet www.astrandly.blogspot.com
    Hvis du har lyst følge bloggen min videre.
    Jeg har en liten bloggpause akkurat nå.
    Stor klem

    SvarSlett
  14. Stakkars deg med allergi... En sann plage på så mange områder...
    Men gulvet du viser er virkelig flott. Og det er kommet utrolig masse fint innen vinyl og belegg etterhvert - og belegg er jo utrolig praktisk og ikke minst lett å holde pent og rent!
    Lykke til i jakten, gleder meg å se hva du bestemmer deg for etterhvert!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  15. Ja.det er masse fint vinyl som en kan bruke idag:)
    Smak og stil..og hva som passer til rommet...spennende å se hva du velger:))
    Ønsker deg en fin St.Hans:))

    SvarSlett
  16. Kjære Bente. Jeg synes dette vinyl belegget var utrolig fint! Skulle gjerne hatt det hjemme hos meg:) Takk for tipset! Jeg setter det på ønskelisten med det samme:) Sååå Lekkert!
    Har hørt så mye skryt på de nye vinyl beleggene. De skal være enkle å legge, en fryd å rengjøre og myke for føttene å gå på:) Allergi mot maling er fryktelig:( Jeg har det selv og blir kjempedårlig i lunger og hodet i mange dager etter maling, det er helt pyton!
    Lykke til med valget:) Tusen takk for koselig kommentar. God klem fra Ellen.

    SvarSlett
  17. Hei

    Så kjedelig med allergi. Reageres det også på Sense sin maling? den skal liksom være for barn og allergikere? men når jeg tenker meg om så er den kanskje bare til vegg.
    Synes det gulvbelegget du viser er nydelig :) og vinyl er jo også veldig godt å gå på og ikke minst å vaske. Spennende å se hva du velger :)

    Sommer klem fra Monoca / Fru Sjøaker

    SvarSlett
  18. Nei, allergi skal man ikke spøke med!
    Gulvet ser toppers ut, spør du meg. :) Så lyst og stilig, og greit å rengjøre også. (Her har vi gammel parkett, så jeg skulle gjerne hatt vinyl også.) Håper du kommer frem til noe som passer i smak hos deg og familien.
    Ønsker deg en riktig god helg! :)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg - det varmer! ;)
    *klem*

    SvarSlett
  19. Å, ja! Jeg ville gått for dette! Det var jo knallfint:o)

    Ha en fin helg:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  20. Syns det var et kjempefint belegg! Fordelen med belegg er jo at det krever null stell og holder seg fint lenge. Varmt å gå på også. Har både malte gulv og belegg, fornøyd med begge, selv om jeg syns det malte gulvet mitt ble fort slitt. Allergi er noe herk, så trasig at du plages sånn. Riktig god helg til deg Bente! :)

    SvarSlett
  21. God tur til kroatia Bente! Kos deg masse!! Gleder meg til å høre fra deg når du kommer hjem <3 Ferieklem fra Ellen.

    SvarSlett
  22. Vinyl er kjempestilig, og dette her er jo bare lekkert.

    Ser du skal til Kroatia, Ett fantastisk ferieland, har vært der flere ganger.

    Lykke til med kjøkkengolvet.
    Klem Inger

    SvarSlett
  23. Supert gulv!
    Har tenkt på slikt gulv selv, vårt gamle tregulv er blitt veldig slitt, og dette
    er kjempelekkert:))
    Ønsker deg en fortsatt flott sommer, kos deg masse!

    SvarSlett
  24. Hur snyggt som helst--skulle gärna ha sånt köksgolv om det inte var så att vi hade lagt trägolv i hela undervåningen förra året;))
    Ha en härlig kväll ♥ Kram fia

    SvarSlett
  25. Det gulvet var sååå lekkert! Har du prøvd vannbasert maling? Her bruker jeg trestjerners. Den er knallgod. Ha en fortsatt fin mandag! Klem Karen

    SvarSlett
  26. Kjære gode venn - nå er nok du "over alle hauger" og jeg håper du koser deg glugg i varmen. Det unner jeg deg SÅ. Håper du kommer tilbake og sier du er fornøyd og glad :) Selv kom jeg tilbake for et par dager siden, og jeg kom hjem til gode nyheter...OG jeg har hatt en nydelig ferie, med sol og varme og kvalitetstid med mine kjære. Det har gjort så godt. Nå måtte jeg innom en av mine store favoritter og gode venner her, og bare si at jeg tenker på deg og ønsker deg de aller beste dager - og sommer videre. Og du, sånn rutete vinylgulv er knalltøft, syns jeg. Grått og hvitt eller svart og hvitt (om du tør) er kanontøft :)God klem til deg min venn

    SvarSlett
  27. Dette var kjempefint, god sommer.
    Klem

    SvarSlett
  28. Må få sagt at gulvet på kjøkkenet ble malt.Utviklingen med maling har bare blitt såå bra siste årene.Jeg brukte Tre Stjerners Gulvmaling som er
    vanntynnbar /olje.Nesten ikke lukt og lungene var helt fine :))Beste maling ever :))
    Belegget skal vi legge på et soverom ;)

    Bente

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥