mandag 23. juli 2012

VACATION TIME


Helene sin blogg med : Alt som er vakkert har en utfordring 
FERIETID / VACATION TIME :)

Her er mitt bidrag! 
Nicolai var veldig i sommermodus på ferie i Kroatia :)

Se hvor fornøyd han er :)) Tommel opp!!!


Krystallklart hav så langt øye kan se .....
Dere bør gå inn å se på alle de flotte bidragene,masse flotte sommer bilder :)


Her er det ikke mye som minner om en varm sommer :/ Hvor er den hen ?
Vet noen av dere det ?


Idag er det hjemmelaget pizza på menyen og rabarbra/eple smuldrepai til dessert,yammi :)


Kos dere og ta vare på hverandre


Klemmer Bente


14 kommentarer:

  1. Här på Öland har vi äntligen sommarväder efter en veckas "höst";)) Sol o klarblå himmel, härligt med salta bad! Så fina bilder du visar, man blir sugen på att resa t Kroatien ♥
    Ha en härlig kväll;) Kram fia

    SvarSlett
  2. Ååå så vakkert sommerbilde.
    Jeg har også prøvd meg på sånn tema idag for 1. gang ..hihi

    Så deilig det så ut der i havet. Lenge siden jeg har vært på et sånnt sted nå. Og nå fikk jeg plutselig lyst å reise til syden....

    Pizza hørtes beldig godt ut. Og sånn pai og.. Nammmm
    Ja været er skikkelig spennende for tiden. Her er barna inne og leker, men en dag skal vi gå på badeland tenkte vi, det liker barna verfall.

    Ha en fin dag du skjønne Bente.
    Når ikke solen skinner på deg, får heller du skinne litt istedet. Og det gjør du alltid med dine koselige inlegg. :)

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  3. Dette ser bare helt fantastisk ut! Jeg kunne godt trenge litt sol, bad og varme... Men den overraskelsen som kom i posten fra deg i dag varmet hjertet veldig! Kjempefint handlenett og jeg gleder meg til å prøve å pynte lys:-) Takk for det nydelige kortet også! Klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg må si at jeg er rørt enda av omsorgen jeg fikk da jeg var så syk i lungene.Den bronkie teen var en mirakel tee ♥

      Tusen takk tilbake ♥

      Slett
  4. Kjempefine bilder av en glad gutt, ja vannet i Kroatia er virkelig så rent og med så vakre farger. Jeg svømte rundt på Vis og så fisk som svømte rundt langt under meg og det uten svømmebriller.Hvor i Kroatia er det? Mitt bidrag til Helenes utfordring er også fra Kroatia, vet ikke om du har sett det. Ligger på fotobloggen min.

    Klem til deg på en regnværsdag

    SvarSlett
  5. Det var riktigt fina semesterminnen. :)

    SvarSlett
  6. Kjempe fine bilder ......gode minner å ta vare på
    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  7. Å nå fikk jeg lyst til å reise til varmere strøk ja!
    Herlig bilde av din gode gutt!
    Her pøser det ned i dag og vi også har hatt eplepai i dag...hi,hi.

    Varm klem med sjokolade og krem.....
    Camilla.

    SvarSlett
  8. Skikkelig feriebilde. Her i Valdres blir nok slik badeopplevelse bare med drømmen i sommer.

    :)Inger

    SvarSlett
  9. Vilka fina bilder, och så vackert med det klara vattnet! Ser riktigt härligt ut =) Visst behöver vi verkligen lite sol och värme nu! Undrar vart sommaren har tagit vägen jag också, men vädret säger att det ska bli varmare i mitten på veckan, så jag håller tummarna för det. =)
    Ha en fin dag! Kram Petra

    SvarSlett
  10. Hei fine vennen :)

    Så koselig å titte innom hos deg igjen :) Nå er vi vel hjemme fra ferie :) Godt å være hjemme igjen og, og nå går vaskemaskinen på høygir ;)

    Så herlige feriebilder, vennen :) Kroatia ser bare helt nydelig ut :) Tror det er utrolig vakkert land :) Og det krystallklare vannet :) Ser ut som om Nicolai er veldig fornøyd :) Og det skjønner jeg godt :)

    Og for et vakket sted Sunnfjord er :) Idyllisk :)

    Likte også veldig godt den turkise tallerkenhylla di - herlig farge :)

    Kos deg masse videre, vennen :) Her stikker utrolig nok sola gjennom skyene, så det er nesten så det føles som sommer!

    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  11. Hei Bente :)
    Så herlig bilde av deg under her ღ
    .... så fin ღ og herlig bilde her
    også. Ser ut som Nicolai har det
    helt topp ♫.♪♪♫.♪..♫ - her i nord
    har vi ikke sett så mye til sol &
    sommer ennå... Kanskje den kommer
    sent? - ikke vet jeg? - men vet at
    det kan bli en lang vinter i møte
    når det har vært slik som det har
    vært i år... Ønsker deg en fin, fin
    uke videre, så håper jeg at litt sol
    og sommer kommer nå på tampen :))
    - klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Så koselig blogg du har. :) Jeg skulle gjerne ligget på en madrass i det vannet, det så fantastisk ut. Håper det snart kommer sommer hit også. :) Velkommen inn til meg. ;)

    Ha en fin dag. Klem fra Mona

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥