fredag 10. august 2012

GJØR IKKE NOE MED LITT KOS

Innlegget til Tante Titti i dag synes jeg var så fint :))
Formen idag er ikke så bra, men en nydelig kommentar fra ei koselig bloggvenninne var ikke mere som skulle til at det ble litt bedre ;)
Så etter å lese innlegget heiv jeg meg rundt å laget en deilig vaffelrøre.
Eldste gutten kom hjem fra jobb til duften av nystekte vafler ♥
Yngste mann var ikke vanskelig å spørre heller når vi skulle spise :)
Hverdags LYKKE

Bordet er jeg så fornøyd med, kommer mest sannsynligvis til å bytte stolene.Har sett noen på Ikea jeg har lyst å ha. Her kan du se stolen! Så har jeg en lite trebenk med lokk som skal bli malt hvit å få plass på kortsiden ved døra + masse puter :)
Datteren min skal ha disse stolene!
   
 Duken er faktisk en koppehadduk som jeg synes passet :)

 Nydelige utskjæringer på bordet

Dette trekket til norgesglasset fikk jeg i posten :) Det er Mona med bloggen Mona's verden som 
har heklet det til meg:)) Likte så godt at det var heklet av ganske tynn tråd.
Nydelig bølgete kant Fint lys igjennom det om kvelden! 
Takk Mona :)

Nå kom solen fram og etter vær meldingene skal det bli fine dager med sol og varme :) Ikke meg imot!
Kos dere og gjør noe positivt Ikke mye som skal til ;)

God fredag alle skjønninger :)




24 kommentarer:

  1. Kjære Bente. Jeg tenkte akkuratt på deg:) Jeg ville bare innom deg for å ønske deg en god helg, men så så jeg at du hadde lagt ut et koselig innlegg! Det ble så utrolig vakkert på kjøkkenet med det nye bordet ditt! Jeg synes at de brune trestolene passet veldig godt til bordet! og er med på å gjøre det veldig sjarmerende og varmt. Vaffler er aldri feil..hvem kan motstå nystekte vaffler med smør og syltetøy..det kan ikke jeg:) Ikke så mye som skal til for å lage små gode øyeblikk i hverdagen. Håper formen din er bedre i morgen og at du får en kjempefin helg <3
    God klem fra Ellen

    SvarSlett
  2. Ååååå... Blir helt rørt jeg... så koselig at jeg kunne være til hjelp! Bordet ditt er nydelig, og jeg forstår godt at guttene dine satte stor pris på vaffelkos på det koselige kjøkkenet ditt!
    Håper du får en riktig fin helg, kjære Bente-mora!!
    Titti-klæmm til deg!!

    SvarSlett
  3. Kjære deg, så utrolig koselig med vaffel-fredag:) også så fint det der nye bordet ditt er, altså...Digger det! :) Og ingolf-stolene har vi noen av, de er lekre ;) Jeg håper din form også kommer seg snart, det er kjipt når formen er dårlig. Her er det omgangssyke på gang og det spøker for helgens planer om å dra i bursdag i morgen...Jaja...Men du, kos deg og nyt dagene, sender mange klemmer til deg!

    SvarSlett
  4. Nydelig bord og koselig pådekning! Håper formen blir bedre etter hvert!!

    Så flott hekletrekk!!

    God helg til deg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. Så fint med vaffelkos :)
    Kjempeflott bord! Likte stolene også jeg :) Tror jeg har ett bord stående på låven, som er litt likt. :) men er begrensa hvor mange spisebord man kan ha... :)

    SvarSlett
  6. Vafler er stor lykke :)) Særlig når bordet er dekket så fint, barna dine er jammen heldige. Håper du føler deg bedre nå, ha ei finfin helg,
    Klem fra Tua.

    SvarSlett
  7. Nydelig bord..og nydelig dekket bord!...og ikke minst, ei trivelig stund;)
    Kos dæ i helga, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  8. Ikke rart du er fornøyd med bordet. :) Syntes faktisk stolene var fine til det jeg. Mmmmm vafler hørtes godt ut, men jeg har kuttet ut sukker, mel og melkeprodukter for en periode så det blir nok ikke vafler her på en stund.

    Så fint lysglass da, underlig hvordan ting kommer tilbake, jeg husker jeg drev og heklet rundt glass på slutten av 70 tallet, kanskje jeg burde finne fram heklenålen igjen.

    Masse god bedring til deg Bente, håper formen snart er stigende.

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  9. Bordet är så vackert, ser mysigt ut!
    Ha en fin helg,
    kram Tini

    SvarSlett
  10. Enig- gjør ingenting med litt kos og vafler er alltid godt ! Nydelig bord og bord dekking. Du var veldig heldig med det bordet.

    God helg Bente - håper den blir fin for deg :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Dette så herlig ut!
    Kjempekoselig på bordet ditt :)
    Hvem kan vel si nei til nystekte vafler??
    Bare å kose i vei!
    Fin helg til deg ;)
    Klem

    SvarSlett
  12. Veldig fint Bente! Hvitt er pent rett og slett, og stolene passer fint til etter min smak ;))
    Vafler + familien = suksè!

    Stor klem og god helg!

    SvarSlett
  13. å så flott et bord - og kjempekoselig dekket opp til vaffelfest!! Ingolfstolene er kjempe fine - har de selv - dog trefarget. Blir vel å gi dem bort på Finn etterhvert, for vi driver å pusser opp. Når vi er ferdige så forsvinner kjøkkenbordet, det erstattes med et stort spise bord på stua!!!
    Jeg er på besøk på hjemplassen min nå, og fikk besøk av to venninner fra videregående -her ble det også vaffelfest og masse mimring og latter. Hverdagslykke er virkelig den beste lykke man kan ha!!!
    Nyyydelig det var det trekket til NOrgesglasset - skulle ønske jeg kunne hekle.
    ØNsker deg en finfin helg,
    klem fra Lunalu

    SvarSlett
  14. Så koselig alt sammen, ordene og bildene. Ble glad av dette.

    SvarSlett
  15. Å så fint det er på kjøkkenet hos deg.
    Koselig dekket på bordet og kjekt å komme hjem til nystekte vafler.....hverdags glede.

    God bedring til deg

    Nyt helgen

    Klem til deg

    SvarSlett
  16. Skikkelig helge bilde! Kos med vaffler og ett herlig dekket bord:) god helg til deg:) Klem lille meg

    SvarSlett
  17. Herlig!!!

    Ha en fantastisk helg!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  18. Ja vafler er godt.
    Vi hadde det i går kveld.
    Det blir ei lita feststund det.
    Flotte bord du har fått tak i, Og med en liten benk og
    hvite stoler blir det nok enda finere.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  19. Herlig hverdagslykke.

    Hvorfor ikke male de stolene du har hvite - ville bli kjempefint.

    Helgeklem fra Inger

    SvarSlett
  20. Kjære søte venn!
    Hverdagslykke er det beste jeg vet.....
    Nydelige bilder og herlig stemmning!

    God helg og håper formen er toppers!
    Hugs and kisses!

    SvarSlett
  21. Hei Bente! Tusen takk for fine ord og god reklame! :) Veldig glad for at du ble fornøyd med lys-lykt trekket, og de flotte bildene du har tatt av den da. :)

    Bordet ditt var flott. Jeg elsker stilen din (for den er veldig lik min.) ;)
    Ha en flott helg videre.

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  22. hei,
    takk for hyggelig hilsen. måtte innom hos deg igjen jeg også, naturligvis. her venter vi på finværet som skal komme i morgen... blir deilig. da skal vi være mest mulig ute.
    ønsker deg en riktig fin lørdagskveld, - jeg skal se håndballkamp ,-))

    klem TOVE

    SvarSlett
  23. Hei, har du hatt en flott dag i dag? Jeg tror dette har vært den beste dagen på lenge men bare så UTROLIG flott vær og farge har vi også fått gitt, det var på tide.
    Nå har jeg akkurat kommet inn etter å ha drevet ute og klippet vekk visne roseblomster fra Lykkefund. Deilig å kunne være ute når temperaturen er som den er, men jeg har uten tvil fått MASSE myggstikk da. Men shit au, det går gå. Flotte bilder du viser og jeg falt jo så for servicet ditt. Er det Lisbeth Dahl?
    Ønsker deg en flott søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥