torsdag 6. desember 2012

GLEDE OG SKUFFELSER



Det er ikke sikkert jeg starter opp igjen, dessverre:/
Gleden ved å holde på forsvant og da 
er vitsen borte for meg.
Det var forskjellige ting som skjedde 
som tok piffen fra meg!
Jeg skrev litt om blogg høflighet i et innlegg og det var grunnen til at jeg skrev om det!Du kan lese det HER.

Men nå er gleden ved å være kreativ 
kommet for fullt tilbake :))
Masse ideér som popper opp :)

Må dere ha en fin fin dag alle sammen
Takk til dere som oppmuntrer meg med gode kommentarer


Bente-mor

13 kommentarer:

  1. Kjære gode venn - jeg syns dette er leit, men samtidig har jeg all respekt for din avgjørelse. Det er IKKE greit når noen tar noe som er ditt, eller bruker noe og ikke linker tilbake til deg. Jeg leste innlegget om blogghøflighet og forstår du er skuffet....Slikt tar fra en piffen. Og som du vet har jeg selv opplevd det - mennesker som tar innleggene mine, setter navnet sitt under -eller legger dem ut her og der uten å linke til meg. Slikt burde ikke skje....syns jeg.
    Jeg håper du nå kan kose deg, senke skuldrene litt og ta pause fra butikken (med mindre du velger å åpne opp igjen etterhvert) - gled deg over alle prosjekt-idèer du har og for kreativiteten du er velsignet med. Den er vi mange som får glede av - den, og ditt smittende humør og alle dine gode ord. Du er unik . Ønsker deg en god torsdag min gode venn. klem klem <3

    SvarSlett
  2. Fant bloggen din i dag. Herlighet så skjønn. Vil bare gi deg en god klem jeg. Hilsen Miriam

    SvarSlett
  3. Kjære Bente-mor:)
    Dette er jo veldig trist...men er glad du har funnet både gleden og kreativiteten igjen:)) Bloggen din er bare herlig, og du inspirer altså såå:)
    Det vil alltid være noen luringer der ute som stjeler både bilder og innlegg....det er så frekt!! og egentlig burde de vært anmeldt for tyveri.
    Håper virkelig du kan kose deg masse nå i adventstiden med alt hva du finner på:)
    Ønsker deg en superflott kveld!
    Stor klem fra Janne

    SvarSlett
  4. alltid noen som må .....og jeg skjønner det er frustrerende, når du i tillegg skal selge det du lager også :-)
    ikke alt jeg lager gidder jeg og fortelle om....noe må være hemmelig!

    klem tone

    SvarSlett
  5. Leit å høre Bente! Men ikke slutt å være kreativ! Du inspirerer og sprer glede via bloggen din og kommentarer - det skal du vite! :) Vi er nok mange som setter pris på deg og titter inn her, selv om vi kanskje ikke alltid etterlater oss en liten hilsen i kommentarfeltet. ;)
    Nyt adventstiden! :)
    Klemmer til deg..

    SvarSlett
  6. Hei Bente!!
    Synes det er så koselig at du kommer med innlegg hver dag :)
    Kjempehyggelig å titte inn til deg!!
    Godt at kreativiteten er tilbake!
    Kos deg med alt det fine du lager, og ikke bry deg om folks uhøflighget ;)
    Fin kveld til deg!!!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  7. Vet du? Jeg blir så sint av å lese dette! For hvorfor skal folk få ødelegge for andre? Ta piffen fra folk med og holde på slik! Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg vet folk kan være slemme..
    Så jeg mener det er trist at du kutter den, du har noe, noe fint og særegent! Glem ikke det;) det mener jeg virkelig:):)
    Jeg er glad så klart for at du har fått masse inspirasjon, og at du bobler over med nye ideer;):)
    Og jeg håper du starter på en gang igjen senere;):) du er flink, og bloggen din er også flott:)
    Jeg trives her jeg iallefall:):)
    Ønsker deg en fin og ideerik kveld vennen:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  8. Usj så kjedelig- hvorfor må noen lage krøll? veldig synd..... Ser ut som vi kan fortelle mye, men et sted så må vi bli veldig private og holde for oss selv. Jeg synes det personlig er koslig å vite endel om personen bak det som blir laget- men virker som det er lettest å være heller litt fjern og proff for å ikke få kjedelige ting i fanget. Jeg vet jo ikke akkurat hva det er- men kan tenke meg det. Synd at vi ikke lett kan ønske hverandre hell og lykke, alle mann.



    God kveldsklem fra Monica

    SvarSlett
  9. Kjære deg.
    Alltid er det noen som skal ødelegge for
    andre,det er bare misunnelse. Blir sååå
    sint altså. Jeg har vært utsatt selv så
    jeg vet hvordan det føles. :) Jeg fikk
    en drøss med ekle kommentarer,men nå vet
    jeg hvem det var som sendte de. Skal lage
    et innlegg om det etter jul....om hvordan
    hun ville ha meg til å tro at det var fra
    bloggerne...usj.
    God klem fra Mette.

    SvarSlett
  10. Neimen...synd at noe ( noen ) skal ta gleden fra deg til å drive med dette!!
    Har ikke fått med meg innlegget der du skrev om blogg-høflighet.....og har heller aldri opplevd å få ekle kommentarer!! Heldigvis!
    Ønsker deg en fin adventstid og takk for flott inspirasjon
    Klem!

    SvarSlett
  11. Takk for klemmen :)
    Håper du starter opp igjen når tiden er moden.
    Irriterende med sånne som ødelegger Bente .
    Håper å se masse kreativitet fra deg for det
    god klem

    SvarSlett
  12. Håper du har like stor glede av å blogge som jeg har!
    Jeg er stadig innom, men jeg innrømmer selv at jeg ikke er den flinkeste til å legge igjen spor, men jeg gjør det nå innimellom! :-)
    Ha en finfin kveld Bente!

    SvarSlett
  13. Ja det er dessverre alltid noen misunnelige sjeler der ute som prøver å ødelegge for en.
    Godt at du kjenner gleden av å skape igjen. Lysene du lager er bare nydelige.
    Ønsker deg ei herlig førjulshelg :)

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥