mandag 3. desember 2012

HER ER ALT JEG FANT PÅ GJENBRUKS BUTIKKEN

                             Delt glede er dobbel glede !


Det kribler i magen når jeg ser på disse bildene :))
Tenk jeg kom over dette.... LUCKY ME må jeg si :D
De fremste koppene og de med rød kant skal jeg støpe 
stearin oppi  + saus nebbene
Sausnebbene kommer til å pryde middagsbordet i jula :)
To små messinglysestaker skal bli hvite og det søte lille serveringsbrettet skal males og dekoreres :)


Disse skålene skal jeg ha jule dekorasjoner oppi :)


Er den ikke skjønn ♥ Under denne og suppeterinen står det Stavanger Funi.


Jeg har litt av dette serviset fra før, så det var så kjekt å finne mere av samme :)) 
Dette er Arabia.

Koppe seviset er helt komplett til 6 stk. Fargen kom ikke frem på bildet, men porselenet er i brunlig tone ♥
Under står det Made in Polen!
Så kommer du på besøk til meg engang skal du få drikke kaffe i en av disse ;)

Så var det hvor alt skulle stå da, hehe. Det tenkte jeg visst ikke på :/ SVELG ....
Noe av det kan kanskje stå fremme, jeg finner nok en råd for det ;) 
Mannen min stor bare å pustet oppgitt for hver ting jeg plukket oppi korga på gjenbruk-butikken, hi hi men tror han likte innkjøpet tilslutt :))

Da har jeg jommen hatt innlegg hver dag i det siste, ikke alltid jeg har det ;) 
Var plutselig så masse å vise frem :))

Ha en flott uke kjære bloggvenner ♥

Klemmer Bente

Ps!
Glemte å ta bilde av ei nydelig skål til :/

18 kommentarer:

  1. Hei bentemor!:)Man kan jo ikke unngå å bli smittet av denne lykken din over dette kuppet:)
    Så gøy!:)
    Var kjempekoselig!Og så gøy å finne noe man samler på!:)
    Gjenbruksbutikker er bare såååå gøy...!:)
    Ønsker deg en nydelig dag!:)
    mange gode klemmer:)!

    SvarSlett
  2. ser på de sausenebbene ...kjøpte 54 deler i den serien...elsker den!
    må si at dette var skatter jeg også faller for :-)
    Heldige deg!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Så mye fint som du fant. Når du lager lys i koppene, kan du da lage et innlegg om det? Har så lyst til å prøve dette selv.

    Ha en fin mandagskveld! Klem

    SvarSlett
  4. Meh, vilket flyt att hitta så mycket fint;)) Du hittar säkert nånstans att göra av det, de söta kopparna o skålarna passar ju överallt♥
    Tack för goa kommentarer hos mig, o ha en härlig kväll! Kram fia

    SvarSlett
  5. Så mye fint du fikk tak i. Og de småblomstrete servisene er bare så fine.

    Klem, klem

    SvarSlett
  6. Så artig at du fant mer av serviset du har litt fra før! ;)
    Mange flotte kreative idèer! Skal bli spennende å se hvordan det blir.
    Lykke til! :)
    Ha en fin kveld!
    *klem*

    SvarSlett
  7. Åååå! Du er bare HELDIG altså! For et nydelig servise du har funnet! Det småblomstrede i pastellfarger minner litt om det jeg fant på loppis i vår. Vet ikke hvorfor du er blitt borte i bloggrollen, jeg får deg iallefall opp i leselisten for blogger jeg følger. Skal rette opp igjen. Ha en fin kveld kjære deg. Mange klemmer fra Berit

    SvarSlett
  8. Å, så nydelige ting du har funnet deg.
    Koselig med lys i slike fine kopper og
    kar. Det blir nydelig på bordet.
    Spennende å gå på bruktjakt.
    Ha ei herlig adventsuke :)

    SvarSlett
  9. Å nå ble jeg nesten misunnelig....bare nesten altså......å så utrolig fine ting og så masse!
    Min mann hadde fått åndikk eller åndenød om jeg kom hjem med alt det der! Hi,hi!
    Heldige deg og vel undt.
    Ja,tenk å drikke kaffe sammen med deg i de koppene! Det hadde vært kos det!
    Så lurt med stearinlys oppi,det kommer til å bli såååå fint!

    Kos deg da snupp med alle tingene dine(snopehøne)
    Smil og klem!

    SvarSlett
  10. Så nydelig, heldig du er !! Kos deg og ha en flott uke!

    SvarSlett
  11. Fint servise !!
    Blir litt nostalgisk når eg ser det. Hugsar
    nokon som hadde likedan.
    Skal bli spennande å sjå kva du lagar til.

    Anne-Mari

    SvarSlett
  12. Å, for et nydelig servise:) virkelig:)
    Skjønner godt du går bananas på gjennbruksorget jeg ja;) mye fint til fin pris:):)
    Kostet videre da:)
    Stor klem fra Linn:):)

    SvarSlett
  13. Kos deg videre, mente jeg;)

    SvarSlett
  14. Hei Bente!
    Først må jeg takke sååå for den gode klemmen! Den varmet!:))
    Og du verden så mye fint du har kjøpt:) Blir helt misunnelig her:))
    Planene dine høres spennende ut og gleder meg til å se, for du
    må jo vise oss (?)
    Ønsker deg en nydelig dag!
    Mange gode klemmer fra Janne

    SvarSlett
  15. Kan forstå at du er fornøgd med dette - skikkelig flotte funn :) Hi, hi - ser problemet med å få plassert tingene - man tenker jo ofte ikke på det i "kampens hete"... ;)

    Fortsatt fin adventsuke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  16. :) så morsomt å lese. Forstår din lidenskap!
    Egen sjarm med porselen fra bestemors tid.
    Lenge siden jeg har vært på bloggen din....(min også for så vidt),
    men må alltid titte innom deg som var en mine første bloggevenner ;)

    Ha en nydelig adventstid kjære deg <3

    Anita

    SvarSlett
  17. For et helt fantastisk servise!
    Nostalgisk og skjønt :-)
    Ligner veldig på et servise mamma har.
    Gamle serviser har mye mer sjarm over seg enn nyproduserte :-)

    Ha en fin tirsdag!
    Gode klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥