tirsdag 4. desember 2012

NÅ BLIR DET SYSTEM OG ORDEN PÅ JULA (tror jeg da ?)


Det er såå mange fantastiske inspirasjoner vi får hos andre bloggere og denne ideén fikk jeg hos 
denne flotte damen bak bloggen Husmansplassen i Hidlesundet :)
Jeg synes det er bra vi blir inspirert av hverandre, men 
utrolig viktig å linke
tilbake til den som gav deg inspirasjonen og ideén så 
langt det går an!
Det er endel av: Åndsverksloven § 1 og § 3  
Her kan dere lese mere om paragrafene. 

*Blogg høflighet*

*Titt inn å se på den flott juleboken
hun laget for over 20 år siden *


Slik ble mine :)) Jeg kjøpte bøkene hos Clas Olson i A4  størrelse!
Det er utskiftbar forside på disse!
Jeg redigerte disse nostalgiske bildene med forskjellige ord på den ene og ordet 
juleforberedelse på den andre *


Den nederste er min og den andre kan jeg ikke røpe å si i tilfelle hun titter inn på bloggen min ;)


Et lite julegave tips til de som har alt!



Det er skille-ark imellom der det kan skrives emne *

Jeg må fortelle dere at jeg vant Give Away hos Nille idag,eller jeg oppdaget det idag :))
Hadde aldri trodd jeg kunne vinne!!!Tenk jeg vant det flotte juleservise som er helt nytt iår :)*Norsk design*
Du kan titte inn på Nille-bloggen HER!
Så derfor overskriften til innlegget idag! Plass problemer, neeeeida, he he (bare se i forrige innlegg)
*Må nok ut med noe i skapene mine.
"En ny ting inn,to ut" sies det ;)

Ha en fortreffelig advent videre ♥


*Varme klemmer Bente*

14 kommentarer:

  1. Å de bøkene var jo bare dååånelekker søde snupp!
    Du er bare sååå flink å lage ting!
    Og skjønne Hjørdis var lur hun som lagde dette gode tipset!
    Grattis så masse med premie....hi,hi nå har du vel nok "pø" som vi sier her i Bergen.
    God kveld min venn.
    Da sender jeg klemmene NÅ!

    SvarSlett
  2. Hei Bentemor!:)Du for en stilig ide!!ENDA en ting som må føres på lista over ting å gjøre...!:)Så gøy at du deler videre!:)Åsså så gøy at du vant!:)Gratulerer!:)(Det syns jeg du fortjente også!:))
    Du jeg tar hele tiden noe inn...ikke så mye ut...:/Men vi har et stort loft...:)!
    Og takk og lov for det...:)
    ønsker deg en herlig tirsdag!:)God klem:)

    SvarSlett
  3. Vad kul, då har du ju ännu fler fina koppar att ställa fram,))Fina böcker har du gjort också! Kram fia

    SvarSlett
  4. Å de ble jammen fine, ikke dumt å ha en slik bok. Jeg vant en lignende i en give away i fjor, men vet ikke om jeg skrev så mye i den. :) Må visst finne den fram igjen snart. :) Gratulerer med gevinsten, for et skjønt servise. :)

    Adventsklemmer i fleng

    SvarSlett
  5. Hihi, nei, det er vel ikke serviser det skal stå på når du får gjester fremover nå ;-) gratulerer med nok et nydelig servise :-)

    Ja, den juleboken til Hjørdis er fantastisk!!
    Skulle gjerne laget meg en slik selv også ;-)
    Iallefall prøve ;-)

    Ha en fin kveld, vennen!
    Klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk, snille deg!:-) Dine julebøker ble kjempefine! Så flotte forsider!! Tenker mottakeren blir glad, jeg.

    Gratulerer med så flott premie da!! Veldig koselig med juleserviser. Nå må du nok rydde plass, tenker jeg:-)

    Igjen, tusen takk for linken. Så glad jeg ble:-)

    Ha en flott kveld!

    Største klemmen fra Hjørdis

    SvarSlett
  7. Flotte bøker :)
    Fin gave å gi bort
    Gratulerer med premie !!!
    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer med flott servise.
    Og fine bøker. Eg tenkte også eg skulle gripe den
    ideen, med meg er det berre lause ark, men har dei klar
    når førjulstida begynner.
    Kanskje eg skal ta ein tur på Clas Olsson.

    Ha ein fin kveld !

    SvarSlett
  9. jeg synes også det er veldig viktig med blogg høflighet :-)
    disse var så flotte og muligheten for at dem blir kopiert er stor :-)

    Gratulerer med premien!
    klem tone

    SvarSlett
  10. Ja enig, blogghøflighet bør være en selvfølge :)

    De bøkene var skikkelig flotte- en super fin ide :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  11. Gratulerer med nytt juleservise :) Stas det da - og plass finner du.

    Og for noen fine bøker - kjempeidè.

    Klem

    SvarSlett
  12. SÅ GØY AT AKKUTAT DU VANT:)
    Gratulerer skjønneste Bente.

    Og knallfine julegavetips. Helt nyydelige var de...
    Go varm klem til deg i denne kulda.

    SvarSlett
  13. Jeg er SÅ enig i at det må da gå an å linke tilbake til bloggen hvor man fant idèen. Har selv opplevd flere ganger at idèer som er funnet på min blogg ikke blir linket tilbake til, og det er forferdelig irriterende. Særlig når man bruker så mye tid på et innlegg! Skammelig at andre skal ta på seg æren for andres Idèer!
    Nydelige bøker du har laget!
    Ha en flott ettermiddag :)

    SvarSlett
  14. Så nydelige bøker du har laget, hadde jeg fått en slik til jul hadde jeg blitt hoppende glad :)
    Helt enig med deg om blogghøflighet, det er jo en selvfølge!
    Så fin blogg du har! Jeg legger meg til som følger.
    Ha en fin adventssøndag :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥