lørdag 1. desember 2012

NÅ MÅ JEG JOMMEN LE .....SNAKK OM

Jeg klarte å få mannen ut i minusgrader å pusse vinduer idag,snille han da ♥
Ja, dere kan vel tenke dere hva som skjedde??? 
humre humre :D 
Det frøs på...... at det går an, ha ha og stakkars mannen som måtte i bilen å hente isskrape ;))
Det var litt pinlig dette, men sååå tragikomisk at jeg måtte dele det :)
Håper dere fikk en god latter, for det 
forlenger livet sies det  ;))Knis


Slik ble adventstaken min tilslutt :) Ble litt lei motiver:) 
Så synes jeg disse stjernene var så flotte.
Kjøpte de på KREMMERHUSET! Jeg ble iallefall fornøyd :) Enkelt og greit!


Ellers idag utenom vindusvask ble det en tur på gjenbruk,jeg gikk amok der inne.Snakk om å være på rett tid der :)) Skal vise dere skattefunnet/funnene en dag senere :)) Happy ble jeg, så det sier litt :))

Ha en flott 1.desember :)
Her skal det henges opp rene gardiner,persienner og til slutt 
julestjerna :)

Klem klem Bente-mor

14 kommentarer:

  1. Hehe det ble en god latter her også... og litt sympati for de gode mennene våre som skal gjøre våre artige påfunn til lags ;O) Regner det ble noen flotte iskrystaller på ruten din... hihi.
    Det enkle er som regel det beste, og adventstaken din var kjempeflott.
    Ha en super advendt...
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  2. Hei Bente:)..hi,hi...pusse vindu i minusgrader...:)))
    Nydelig advent stake du har laget:)
    God 1.adventhelg til deg:))

    SvarSlett
  3. Ho,ho,ho....håper han fikk kakao etterpå!
    Flinke mannen!
    Min mann har gått amokkkk med julelys utenfor i dag....heldigvis ikke blinkende røde....hi,hi.
    Adventsfatet var nydelig...enkelt og pent!
    Kose deg videre du min venn.

    Hjerteklem

    SvarSlett
  4. Hehe:) så moro:) men mulig du viste det, men når det er minus så anbefaler jeg og vaske med spylerveske;) ja sånn som du får kjøpt til bilen, fungerer kjempe bra og vinduene blir skinnende og rene;):)
    Kos deg videre med ryddingen, og vaskingen:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  5. Hei kjære Bente-mor!!Nå er det alt for lenge siden...kjente jeg:)haha...sorry..men måtte le litt...:)stakkar...
    Den advents-fatet var nydelig!:) (har også slike stjerner..men mine henger bare på en knagg foreløpig...):)
    Du nå gleder jeg meg til å se hvilket kupp du har gjort!!:)Her er det en liten syk prinsesse...stakkars:(
    (så sånn sett var jeg var glad jeg hadde jukset og tatt julepyntingen i uka som var...:)hehe...
    og da det snødde her i tillegg...ble jeg sååå glad!:)
    håper du har en nydelig kveld:)
    Kjempegod klem:):)

    SvarSlett
  6. Hei Bente!!
    Rene vinduer er jo alltid godt..hehe :)
    Adventstaken din var helt etter min smak!!
    Koselig pyntet!
    Ha en fin desemberhelg ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  7. Nå er jeg spent på hva du har funnet for noen fine skatter:-)

    SvarSlett
  8. Smiler av vindusvaskern med isskrape. :) Enkel og vakker adventsstake.Tenkt at det igjen er advent...rart hvor fort et år går. Liten hilsen, Merethe

    SvarSlett
  9. Hei :) Litt komisk med vindusvasken da he, he. Kjempefin advenststake og fine stjerner! Den adventskalenderen hadde jeg glemt ;) Ragnhild bretta konvonluttene og jeg skrev kort ;) Det var gøy med den julemessa!! God helg til deg og dine :) Klem Ane

    SvarSlett
  10. Hei! Så koselig at du fant veien til bloggen min, og enda koseligere at du følger meg videre! Måtte jo selvfølgelig titte innom deg også, og følte meg hjemme her med en gang. Så koselig blogg, og fine bilder fra hjemmet ditt! Måtte dra på smilebåndet av mannen og vindusvasken, hehe. En skvett rødsprit i vaskevannet så fryser ikke vinduene. Mitt lille triks når jeg pusser om vinteren. Må nok det i morgen, for jeg skal henge opp julegardiner, og da må vinduet være nypusset, synes jeg. Legger meg til som følger hos deg, nå som jeg fant frem til den koselige bloggen din. Ha en fortsatt fin helg.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  11. Jah! Jeg skal innrømme at jeg lo her nå - syns jeg ser for meg mannen stå med is-skrape på vinduene ! haha, har aldri hørt om lignende! men takk for at du delte ;)
    Også du, jeg ønsker deg en nydelig første søndag i advent - du er god som har adventslysene på plass (lekkert) - jeg har ikke en gang begynt tenke på det :/
    Klem din vei <3

    SvarSlett
  12. jeg ser det for meg....iskrape på vinduene...LOL!
    nydelig adventstake....enkel og fin!

    nå er jeg spent på hva du fikk med hjem .....fra brukt`n :-)

    klem tone

    SvarSlett
  13. Hihi, fantastisk!!!
    Lo så tårene trilla- synes jeg ser dere ;-)
    Eller, han ;-) herlig!!

    Ha en din første søndag i advent :-)
    Klemmer

    SvarSlett
  14. Den mannen din er snill altså!! Men *latter* :)))
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥