onsdag 19. desember 2012

* TO OVERRASKELSER I POSTKASSA MI *

Når man har dager som ikke er så bra.
Kropper verker over alt!  
Men hva er da ikke kjekt å få nydelige overraskelser i postkassa :))
To av mine kjære blogg-venninner sendte meg gaver ♥
Jeg ble sååå rørt og glad :) Heldige meg!
Da føler jeg meg rik ♥

Denne fikk jeg med Berit som har bloggen Underberget ♥ 
Vi har vært blogg-venninner en god stund nå!  
Hun er et varmt og godt menneske og ikke minst en trofast venn ♥ 
Bloggen hennes oser av hjemmekos og om våren sommeren kan vi få glede av alle hennes blomstrene innlegg :)

Hadde neste ikke lyst å ødelegge 
denne flotte innpakkingen :)) 
Det er jo en pakke i seg selv dette ♥
Nydeligste lapp med et vers fra en gammel salmebok, så nydelig ♥ 
Se på skiltet som lå inni :) Samme engler som er på lyset mitt som er på headeren :)
Bare i annen oppstilling! 
Dette står i vindus karmen på stua ♥ LOV IT

Dette nydelige bildet/skiltet med hele juleevangeliet 
på fikk jeg med
snille  Janne med bloggen Jannes Kreative verden :)
Jeg og Janne har funnet tonen veldig de siste månedene,så kjekt å få nye gode blogg-venninner ♥
Hun er såå oppfinnsom den dama,snakk 
opp å flyte over av ideer :)
Ta en titt inn å se selv! Kjempeflink er hun :)
Må si det er kjekt å få slike gaver som jeg kan se på å få god følelsen i hjerte ♥

Da må jeg hive meg rundt å få ryddet siste rest, for om få timer kommer jenta mi hjem ♥
Skal lage hjemmelaget pizza også som er en av hennes favoritter :)
Et par advent gaver må jeg huske å få pakket inn:)

See you!

Bente-mor


29 kommentarer:

  1. Så koselig med overaskelser i posten! Og nydelig sådanne! Det har du fortjent vet du:-) så herlig med sånne gleder i hverdagen når det kan butte litt i mot!
    Håper du får en nydelig jul, og at du fortsetter å inspirere i det nye året:-)

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Å så koselig med uventede pakker, spesielt når du ikke er helt i form. Så fine ting du har fått og ingen har vel fortjent dem mer enn du vennen.

    Så koselig innlegget under her var også, fint å gjøre ting på gamlemåten av og til.

    Stooor juleklem til deg

    SvarSlett
  3. Så koselig med slike overraskelser. Jeg falt helt for den pakken, så lekkert innpakka, du får nyte den fram til julaften. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har allerede pakket den ut :/
      Tenkte ikke på det jeg ;)

      Slett
  4. Så koselige gaver fra dine søte bloggvenninner :)

    SvarSlett
  5. Å så koselig Bente!
    Og gavene er deg vel undt ,du er jo så skjøn!!!
    Å hørtes godt ut med hjemmelaget pizza....har bare hatt fiskekaker i dag.....

    Kos deg sammen med familien snupp!

    God klem

    SvarSlett
  6. Å så koselig... Og så flotte gaver du har fått. Det er jo bare så godt å bli satt pris på når formen ikke er på topp. Gode venner skal man ta vare på. Og så er det jo så hyggelig å få sånne overraskelser i posten.
    God bedring og ha en superfin jul.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  7. Hei:):) så herlig med slike blogg venninner;):) ja det er utrolig hvor gode venner en kan finne her i blogglandia;):) du er jo så lett og like så jeg skjønner de sender deg en oppmerksomhet ja;):) heldige du:):)
    Kos deg masse de siste dagene mot jul:):) her blir det og hjemmelaga pizza ikveld;) min kjære kommer hjem fra jobb en dag tidligere enn planlagt, herlig:):)
    Stor klem til deg:):)

    SvarSlett
  8. Åh,'så fine!
    Gode bloggvenninner er gull verdt! :-)
    Blogglandia er er godt sted å være ;-)

    Nyt fine dager før jul!

    Klemmer

    SvarSlett
  9. Nydelige gaver fra fine bloggvenner♥ Jeg er god bloggvenn med Berit og vet at hun er et fantastisk godt og fint menneske:) Så heldig vi er som får så gode venner gjennom bloggingen! Kjempefine skilt du fikk Bente♥ Så koselig å pynte med slike gaver som er sendt fra hjertet. Ønsker deg en trivelig morgendag sammen med dine herlige barn. kos dere masse.
    God og varm klem til deg Bentevennen♥

    SvarSlett
  10. Så nydelige gaver og fine bloggvenninner :) du er det selv også da vet du- høster som en sår vet du :)

    Skal gå inn å sjekke bloggene deres!

    Hjemmelaget pizza er så godt- nam nam

    God klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Kjempefine gaver du fikk,så heldig.:)
    Ja det er godt å ha gode bloggvenninner,
    det er mange flotte mennesker i blogglandia.
    Ha en fin dag og god bedring.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  12. Nydelige gaver fra flotte blogg-venninner, og det fortjente du som er ett så nydelig menneske selv! Ønsker deg alt godt denne siste adventshelgen, kjære Bente!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  13. Kjære venn - så veldig veldig vel unt og fortjent, for du er bare god - og det er det flere enn meg som har oppdaget! :) Ikke rart du får venninner - du er jo en så god en selv :) jeg er også gla for å være blant dem som har fått bli litt mer kjent med deg, enn bare via kommnetarer på bloggen. Nydelige gaver - jeg håper du lever litt på de oppmuntringene, når du har slike "verkende" dager...
    Ønsker deg gode dager nå - at smertene må avta mot jul...Tenker på deg. God jul min venn (om jeg ikke rekker innom deg igjen...) klem klem din vei <3

    SvarSlett
  14. Hei kjære Bente:)
    Så koselig med gode bloggevenner!!:)og så fine gaver!!:)
    Så gøy:)
    Måtte jo innom og ønske deg en riktig god jul!!:)Håper du får noen herlige juledager med familien din!!:)
    Og masse god bedring!!(Jeg har noen i nær familie som også sliter med verk i kroppen...og ser hvor tungt og slitsomt det kan være...)
    Håper du får mange "gode" dager nå...og fremover!!Veldig koselig å bli kjent med deg...du er god du:)Gleder meg til å følge deg videre!
    Mange gode klemmer fra meg:)!!

    SvarSlett
  15. Innom for å ønske deg en flott God Julog at Nissen kommer og du får alt du ønsker deg og har noen fine dager og nye minner til å samle i hjertet :)

    Juleklem fra Monica

    SvarSlett
  16. Åh, så koselige gaver ;-) Flott innpakking og nydelige presanger. Herlig med hyggelige bloggvenninner ;-)

    Jeg håper formen din er bedre. God bedring til deg!

    Ønsker deg og dine en riktig god jul! Kos deg masse!

    SvarSlett
  17. Vill önska dig en fin och härlig julhelg. Kram Mimmi

    SvarSlett
  18. Innom for å ønske deg og dine
    en riktig GOD JUL.
    Juleklem fra Mette.

    SvarSlett
  19. Så gøy å få sånne flotte gaver i posten :)
    Ønsker deg og dne en herlig julefeiring!
    Klem fra meg ;)

    SvarSlett
  20. Såå moro å se at gaven falt i smak:)
    - og jeg er såååå glad for gaven jeg fikk av deg:)
    Vil ønske deg og din familie en riktig god jul!
    Her har vi snøstorm og i morgen reiser vi til svigers og feirer jul
    på gården...om vi ikke blir helt innesnødd da..:)
    Stooor juleklem fra Janne

    SvarSlett
  21. nydelige gaver du har fått...innpakningen er halve gaven :-)

    klem tone

    SvarSlett
  22. Kjære Bente .
    Så koselig med så fine gaver fra gode venner .
    Du fortjener det så absolutt skjønne deg .
    Ville bare ønske deg en god og velsignet julehelg.
    Ønsker deg fine dager sammen med dine kjære .
    klem fra Anne

    SvarSlett
  23. Håper du føler deg bedre nå. Takk for hyggelig julehilsen i bloggen min. Ønsker deg en god jul.

    SvarSlett
  24. Kjære Bente! Tusen takk for koselig omtale:-) Ønsker deg en fortsatt fin julehøytid!! God klem fra Berit

    SvarSlett
  25. Tusen takk for klemmen gode Bente<3
    håper du har hatt en nydelig juleaften. jeg ønsker deg fortsatt vakre juledager.
    beste juleklemmen til deg fra din venn Ellen.

    SvarSlett
  26. Heia Bente, er bare innom for å takke for gode ord hos meg og for å ønske deg ei fortsatt fin jul <3
    Er ikke kommet helt i siget enda men regner med vi blogges på nyåret :)

    Juleklem fra meg

    SvarSlett
  27. Vad härligt att få överraskningar på posten, med så mycket tanke bakom ♥ Hoppas du har haft en underbar o fridfull jul, det har vi haft o nu njuter vi av några dagars ledigt;)) Stor kram fia ♥♥

    SvarSlett
  28. Hei Bente, titter innom for å ønske deg
    masse god bedring og en fortsatt riktig
    ✲✬ᏀᏬᎠ ᎫUᏞ✯✲ Håper du har fine dager og
    at du får slappet av og kost deg så best
    du kan ♥ Nydelige gaver du har fått, slikt
    varmer et hjerte ♥ Juleklem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥