mandag 23. september 2013

LYSEBLÅTT + RØDT = SANT

Klarte ikke å vente helt til jul...Måtte 
bare prøve med rødt innslag på kjøkkenet.
Så fint med rødt og lyseblått ♥ 
Jeg elsker landsstil preget og prøøøver 
så godt jeg kan å få det til :)
Litt gamle bruksting hører til da 

Sandkakeformene har vært mamma sine ♥ 
Vann øsa var jeg så heldig å vinne hos Liv med bloggen Livslyst en gang :)
En slik hang på fast plass ved siden av utslagsvasken til bestefar, gode minner

Ikke mye som skulle til for å skifte nytt uttrykk på kjøkkenet :)
♪♫♪♫♪
Her kan dere se oppussingen av kjøkkenet:)

Håper bildene ble til inspirasjon :)



Ha en fin uke-start til alle dere som 
titter innom :)





Klem Bente


12 kommentarer:

  1. Så koselig Bente!
    Kjenner jeg gleder meg litt til å pynte til
    Jul;))
    Tørr nesten ikke nevne det, men ble ferdig med en julegris i stoff i dag :0
    Tenkte jeg skulle sy flere etterhvert, måtte bare prøve;)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Åh så herlige bilder Bente!
    Jeg har vært litt i julemodus i det siste hihi og har kjøt 2 røde ryer med stjerner...
    og en "gammel" og rustet rød klokke - men får vente til jul med å ta det frem:)))
    Mamma hadde også en slik vannøse...brukte den når hun skulle stryke klær husker jeg..
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig ble det. Har begynt å planlegge litt julepynting selv. Det er jo så gøy.
    Ha en fin kveld.
    Hilsen Marit

    SvarSlett
  4. Lekkert !
    Raudt høyrer ikkje berre jula til, tenk alle raudenyansane hausten har i sine fargar.
    Takk for tipset :)

    Fin kveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Åh, så koselig det ble! Rødt er søtt ;-) Vakkert med de røde innslagene. Skjønner godt at du ikke klarte å vente til jul..hi...hi...

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  6. Åh..så fint det ble !
    Rødt er jo ikke bare julefarge da..men jammen kjente jeg et lite snev av juleforberedelser ..elsker jo det
    Tiden går fort ..
    Vannøsen husker jeg også godt min bestefar hadde ved vasken og drakk av den med skjelvende hender .. gode barndomsminner .
    Du er så flink til å få fram det landlige preget ..
    alltid så lunt og godt hos deg .
    Jeg savner veggplass på kjøkkenet mitt .
    Har 2 vinduer og resten er dekket av skap og dør til gangen og til stuen.
    Får liksom ikke dille helt som jeg vil ..

    Takk for fine ord Bente ..du gleder alltid !
    God ny uke til deg !
    God klem ♥

    SvarSlett
  7. Sååå koselig du har det på kjøkkenet ditt!!
    Rødt er fint hele året:)
    Ser de begynner så smått med juleting i butikkene. Det er litt tidlig syns jeg:)
    Du har virkelig fått til landstilen på kjøkkenet:)
    Takk for kjempefin inspirasjon!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  8. Dette var veldig koselig!
    Rødt er fint i interiøret og trenger ikke minne om jul!
    Flott landlig stil :)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  9. så fint! og lyseblått og rødt går jo sammen! :) har tenkt det ble helt krasj jeg, men det gjord det ikke :) drømmer om lyseblått kjøkken, men vil pynte med rødt til jul, så har tenkt det ikke går. men det gjør det :)

    koselig pynta :)

    SvarSlett
  10. Så fint det ble. Trenger vel ikke være jul, for å ha litt rødt på kjøkkenet :)

    Klem

    SvarSlett
  11. Å hei søde ❤
    Så koselig på kjøkkenet.... Mye herlig å se på ja!
    Tusen takk for så koselig hilsen i dag, ble glad❤❤❤

    Klem å enda en!

    SvarSlett
  12. Vad fint du har i köket, riktigt hemtrevligt med rödrutigt tycker jag ♥ Vilken tur du hade som vann en så fin vinst, så fint med lantliga saker. Ha en härligt, höstig torsdag! Kram fia

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥