onsdag 4. desember 2013

Ikke jul før nissen er på plass

GOD JUL I STUGO
Denne nisse figuren fikk jeg med min mormor når jeg var liten
Tror den har falt i gulvet mer enn en gang. Men årene i voksen alder har den blitt behandlet med ytterst forsiktighet :)
Blir ikke jul før den er på plass :)

Her ser dere godt skaden på nissen
  
Det gamle piketitteren fikk jeg med pappa.Et gammelt hus skulle rives og pappa
gikk inn for å se om det var noe som kunne reddes der inne og fant denne skatten ♥
Dummeste som ble gjort var at speilene ble byttet.
Hadde ALDRI skjedd idag.



Ønsker alle som titter innom fine førjuls dager :)

Nisse klemmer fra ♫♪♫

Bente 

6 kommentarer:

  1. for en sjarmerende nisse......kan godt like veldig gammel julepynt, ellers er jeg ikke så begeistret for nymotens nisser.
    den piketitteren var litt av en skatt!

    ha en deilig adventstid
    klem tone

    SvarSlett
  2. Det er så koselig å pynte med noe som har fulgt en i alle år:)
    Den nissen var utrolig søt!!
    Piketitteren er jo en fantastisk skatt:)
    En fin dag til deg:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Å noe SÅ koselig!!!
    Skikkelig nostalgi!
    Jeg har og en gammel nisse som faktisk har blitt påkjørt også.....hi,hi....men det blir ikke jul uten den nei;)
    Ha en herlig dag gode Bente....
    Jeg nynner på askepott sanger.....du vet meg og askepott;))))

    God klem
    Camilla.

    SvarSlett
  4. Så koselige ting. Slike skatter som man har minner til blir ekstra kjære og verdifulle for en.
    Må være verdens minste piketitter, men så utrolig sjarmerende. Gamle nisser er også flott.
    Det er noe eget med det gamle.
    Håper det går bedre med ryggen din.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  5. Hei hei :)
    For en søt, liten nissemann du har! Veldig nostalgisk å pynte med gammel pynt som har fulgt en i mange år. Jeg har også ett par slike klenodier som jeg ikke klarer å kvitte meg meg. Blant annet noen figurlys som vi har hatt hvertfall siden julen 1983 (de var med på julebildet det året). Jeg klarer bare ikke å brenne de, for både snømann og nisser er så søte :)

    Ønsker deg en koselig dag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  6. Hei på deg!!! Så koselig da!!!
    Jeg har en eske på kottet jeg med gammel julepynt.
    Veldig koselig å ta vare på den.
    Og kanskje tar jeg den frem et år igjen...

    Ha en fin desember dag!!! Synes denne måneden er helt magisk!!!
    Bare prøve å ikke stresse, men kose seg også!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥