torsdag 17. april 2014

Påskeegg og bestevenner


Jeg laget disse påskeeggene for noen år siden, men det er like KOS hver gang 
å hente de frem :)


Et oppmuntrings egg


Den nydelige påskejenta mi som er det samme motivet som kortet i hylla :)


Dette egge her blir en GLEDE å  ta frem hvert år
Jeg fikk det fra ei kjempegod venninne, gjett om jeg ble overrasket og rørt?
Kom i posten rett før påske :) 

Nyyydelig dekorert sukk



Likte så godt dette korset

 Et nydelig håndlaget kort

Inni egget var det masse deilig godteri :)



I morgen skal jeg, mannen, datteren og yngstemannen på dagstur, håper været blir 
bedre enn det har vært til nå :)
Eldste gutten er helt i Agentina sammen med klassen sin, tenker han får opplevelser for livet :)
Han skrev han hadde kjøpt noe til meg

Ellers laget jeg lammelår for første gang idag med masse godt tilbehør, det smakte
nyyydelig. (litt stolt da, johooo)
Så det blir ikke siste gang jeg lager det :)


Ønsker alle en riktig god påske!


Bente


14 kommentarer:

  1. Såååå fiiiiiiine påskeegg. Det er så mange flinke folk i blogglandia. TIl og med påskeeggene designer dere sjøl. Min favoritt her var påskejenta med gul kjole. Så nydelig rett og slett. Spiste lammeskank i går, men det var min far som hadde laget den... Lam er godt. Det er masse smak og med godt tilbehør som du sier blir det kjempegodt. Ønsker deg en herlig påske videre. Spennende å se hva eldstegutten har kjøpt med til mor da.
    Påskeklem fra Marit

    SvarSlett
  2. Nydelige egg du har Bente!!!!!
    Her er ungene såpass små enda at gult er kult og vi må ta frem det fine de har lagd....ikke slik jeg egentlig vil pynte men det er jo en tid for alt!
    Flott med fint vær igjen....det blir nok en eller annen slags tur her også,men jeg merker at Hagen kaller også.Var på Viddal før påske...wow så mye fint sier jeg bare!!!!
    Nyt dagen,og fortsatt God Påske!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Vackra påskägg :)
    Jag önskar dig en glad påsk!
    kram Tini

    SvarSlett
  4. Å så skjønne egg......sukk.....
    Her er masse påskepynt fra guttaboys opp gjennom tidene det har jeg samlet på kjøkkenet;))
    Solen skinner og nå venter Hagen her;)
    Kos deg på tur og riktig god påske kjære du!

    God påskeklem;)

    SvarSlett
  5. Disse eggene var virkelig nydelige! Jeg lagde også noen med decopage for et par år siden og de tok jeg fram i dag. Nå gleder jeg meg til noen fine fridager før jeg må jobbe litt igjen på slutten av påsken. Håper dere får en kjempefin tur i dag, det er koselig med slike familieutflukter. Jeg håper på å komme meg i skogen og plukke litt hvitveis i dag. Sender deg en varm klem og gode ønsker for påsken!

    SvarSlett
  6. De eggene er skjønne.
    Koselig å ta frem slikt år etter år.
    Men i år har ikke jeg orket å finne noe av
    pynten som står på loftet.
    Lammelår er godt, kan tenke meg det smakte
    Her har jeg planer om lammelår på søndag,
    men da er jeg på jobb så da må mannen steke det
    Kanskje det ikke blir før på mandagen da. hehe
    Ha ei fortsatt velsignet god påske :)

    SvarSlett
  7. Önskar dej en härlig påskhelg.
    Kram från Helen

    SvarSlett
  8. Vackra påskägg ♥ Ja, vi får hålla tummarna för att vi får lite sol i helgen;)) Glad Påsk! Kram fia

    SvarSlett
  9. nydelige egg du har laget, nesten som man ikke trenger å pakke dem bort, for dem passer egentlig inn til alle årstider :-)
    Egget du fikk var laget til deg med kjærlighet <3

    klem tone

    SvarSlett
  10. For noen flotte påskeegg.
    Kos deg og nyt de siste påskedagene.
    Klem

    SvarSlett
  11. Så flotte påskeegg du har laget, og superskjønt det du fikk av din venninne også. Flott påskepynt å ta frem år etter år 😊

    Ønsker deg en fortsatt fin påske 🐣🌞

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Så mange nydelige påskeegg!
    Høres herlig ut med lammelår,jeg har og et liggende i frysen jeg skal ta opp når jeg har god tid,for det skal jo stekes ganske lenge,men det er fantastisk godt;)
    Kos dere videre i påsken!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  13. Så fine egg! Ønsker deg fortsatt fine påskedager! :)

    SvarSlett
  14. Helt nydelig vakre egg :) Du er jo så flink til å dille å få det til så fint. Koselig med tradisjoner :)

    Lammelår er kjempegodt. Vi har det alltid en dag eller to i påsken sammen med fløtegratinerte poteter.

    Ønsker deg en fin ny uke og siste dagen av påsken :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥