tirsdag 13. mai 2014

En liten tur innom Søstrene Grene i Trondheim

Det er et  MUST, iallefall for meg ;) Jeg hadde bare håndgasje, men litt småtteri 
fikk jeg med meg i går :)
Noe som jeg er svært glad jeg kjøpte er disse gryte beskyttelsene i porselen. 


Lesestoffet på flyet ble Bolig drøm, et av mine favoritt blader ♥ 
Potten med rosa margeritter


Det blir ikke brukt under gryter med meg ,dekorativt under vaser ol. :)


Nydelig denne lysegrønne/mint grønne underlaget også

Jeg skal snart begynne å lage hjemmelaget lasagne til et besøk vi venter i morgen kveld.
Greit å ha alt ferdig, verste jeg vet er å stå på kjøkkenet når gjestene kommer.

 Da må dere ha en fin tirsdag videre :)

Klemmer Bente


8 kommentarer:

  1. Jaså,har du vært ute og fartet du altså!!!Så koslig at det ble litt shoppings da :)
    Søstrene Grene er kjekke de,var for ikke så lenge siden på den i Molde---alltid noe småtteri å kjøpe med seg,og til sååå kjekke priser da!
    Nydelige farger på gryteunderlagene dine…men du har vel allerede skjønt at desse fargene er mine favoritter!!! :)
    Lasagne hørtes deilig ut,det blir nok suksess!!!
    Kos deg med besøk i morgen!
    TOveklem.)

    SvarSlett
  2. Hei søteste Bente ❤
    Så nydelige bilder, både her og i innleggene under her :)
    - jeg har vært innom så smått å tittet, alltid like koselig ❤
    Superskjønne gryteunderlag, Søstrene Green har mye
    fint, jeg bruker også å stikke innom når jeg er i Trondheim
    Ønsker deg en fortsatt fin uke, og ha en riktig så fin 17-mai
    feiring som snart kommer ❤ Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. He he, Søstrene Grene er en "farlig" butikk. Har vært der sjøl i dag.
    Skulle egentlig bare handle for en av beboerne der jeg jobber, men det gikk jo ikke bra.
    Jeg kjøpte meg litt jeg også, for å si det sånn... Klarte ikke la være.
    Får lage ett lite innlegg om dette senere. Brikkene du hadde kjøpt var kjempesøte.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Gleder meg til Søstrene Grene kommer hit! Digger den butikken :) Kjempesøt gryteunderlag du kjøpte! Flotte bilder!:)

    SvarSlett
  5. Søstrene grene har masse fint og fine priser :) Heldigvis er de på Strømmen storsenter. 40 min herfra med bil.
    Ja de er lekre de underlagene og helt i Bente farger <3

    Ha en vakker dag

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  6. Hei vennen!!! For noen nydelige underlag!!! De MÅ jeg bare få tak i!!!!
    Kjempefine vårlige bilder!!!!
    Herlig å drømme seg bort i flotte magasiner!!!

    Ha en fin dag!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Nydelige underlag!
    Jeg var innom samme butikk i går:)
    De har masse flott.
    Fine bilder hos deg, elsker disse vårlige pastellfargene:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Skjønne bilder. søstrene Grene har mye kjekt!! Og disse plattene var nydelige. Så koselig bruk.
    Ha en fin uke.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥