fredag 2. mai 2014

Gammel krydderhylle med 1 2 3 4


Bokstavelig talt :) 


En krydderhylle kan vel henge på stua ?


Knottene fant jeg på Europris, kanskje litt store.... men det gikk an :) 
Mannen måtte sage av de gamle knottene og bore nye hull.


Det gamle vinduet som hang her før er flyttet ut på verandaen



Ble ganske så nostalgisk  med porselens knotter og svarte tall :)



Dette innlegget ble laget med min splitter nye PC ,johooo .Selvfølgelig måtte den være hvit :)
 En liten 14 tommer ACER , lett å ta med seg :) 

Da ønsker jeg dere en GOD HELG!


God klem

Bente-mor 

13 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny data.
    Håper den svarer til forventningene.
    Den fine hylla kan vel henge på stua,
    Ser ikke ut som krydderhylle, men ei lita hylle med skuffer.
    Ble kjempefin med de knottene.
    Ha ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  2. Ååå,for en flott hylle,jeg synes den passer like godt inn på stua som på kjøkkenet:)
    Gratulerer med ny pc!
    Jeg fikk og ny pc av mannen til jul,selvsagt hvit den også;)
    Ønsker deg en finfin helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  3. Å så utrolig skjønn hylle!
    Og DE søte koppene ;)))
    Herlige bilder du deler snuppa!
    Gledelig helg!

    God klem
    Camilla .

    SvarSlett
  4. Lekker hylle og ja selvsagt kan den være på stua.
    Morsomt å bruke møbler andre steder enn de i utgangspunktet er ment for.
    Fint å pynte litt på gamle ting, knottene er kjempefine har faktisk sett på
    sånne sjøl på Europris.
    Ønsker deg ei strålende helg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. Gratulere med ny PC, spennande og mykje nytt tenkjer eg. Snakkar av erfaring, min nye kvite lekre ga meg mange utfordringar i starten....
    Lekker krydderhylle, dint med porselensknotter !

    God helg-klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Koselig og søt krydderhylle! Selvfølgelig kan du ha den i stua ;-) Passer perfekt ;-)

    Gratulerer så mye med ny PC. Så gøy!

    Ønsker deg en fantastisk lørdag! Kos deg masse ;-)

    SvarSlett
  7. Den hylla var jo kjempefin og med så mye søt pynt passe den jo helt perfekt på stua:-))) Gratulerer med ny PC også, heldige deg:-))) Ønsker deg en fortsatt fin helg. Smil og klem tilbake til deg!!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med ny data. Og den hylla var utrolig fin! Visste ikke at europris solgte så fine knotter. Vet hvilken bestilling jeg skal legge inn til brodern som jobber der 😉
    Håper du har en fin kveld.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  9. Sød hylde - og god ide med knopperne

    SvarSlett
  10. Den krydderhylla var supersøt!! Og ja, jeg synes den kan henge i stua:)
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  11. Så mange skjønne innlegg her hos deg!
    Og hylla er helt nydelig må vite:) Klart den kan henge på stua, kan henge hvor som helst;))
    Flotte bilder!
    Gratulerer med ny pc, og riktig fin søndag videre til deg!

    Klemmer

    SvarSlett
  12. Så fin hylla, knopparna blev ju kanon ♥ Blir allt lite avis när jag ser att du fått en ny dator--o en vit också;) Vilken lycka! Ha en härlig kväll ♥ Kram fia

    SvarSlett
  13. denne hyllen passer inn overalt ...og jeg synes knottene var fine på :-)
    jeg la merke til koppene....likte veldig godt :-)

    Gratulerer så mye med ny pc :-)

    klem tone

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥