onsdag 14. mars 2012

FERDIGE BILDER AV SKAPET MITT


Da er det lille skapet mitt så og si ferdig og jeg ble meget fornøyd :))
Det er vel i utgangs punktet et overskap tror jeg ?
Men siden det var så lite og snertent passet størrelsen perfekt 
inni kroken her :))

 Hyllen fra Europris passet supert over skapet, samme 
bredde på begge to :)                                 

 Litt snodig fasong på det, men sjarmerende :) Skap med vinger, hi hi ;))
Kjempefornøyd med de malte glassdørene !
( PS.Gulvet er ikke så rødt  !!! )

                                                    Kjempefornøyd :))
Det står et brun beiset skap rett ved siden av, jeg er usikker på om jeg
vil male det ! Tenkte å få kjøpt blonde gardiner å ha i glass dørene det tror jeg kan bli både lyst og lett !
Liker litt kontraster i interiøret !

 Nupperelle duken kom til sin vedighet her, nyte nyte ♥

Hildegunn med bloggen Hespe hadde malt et kunstig eple hvitt, så jeg prøvde meg på lys turkis :)
Takk for tipset Hildegunn :))

 En bred gull ramme fikk nytt liv og med et fint rose motiv ble det veldig sommer og søtt
Så er spørsmåle hva knotter jeg skal ha på skapet ?? Må ha nye nøkkelhull beslag også !
Har dere noe forslag ??


Her er skapet fra annonsen. Flotte glass i dørene ???? Da mannen kom hjem med det såg det faktisk ganske stygt ut, så jeg angret faktisk litt med det samme.Det var grunnet veldig dårlig, så jeg pusset veeeldig mye på det før jeg ble fornøyd. Men jeg så at det var et lite potensiale der :))

Håper dere likte bildene :))

Ha en fin dag alle sammen, takk for at du titter innom ♥

Varme klemmer fra Bente

30 kommentarer:

  1. Skapet ble virkelig flott! Det er så koselig med hvite skap!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Det ble kjempeflott da, og så lurt å male glassdørene. Siden du har fått litt dilla pøå turkis ville det jo vært tøft med turkise knotter, det er jo uansett lett å bytte ut om du en gang skulle blir lei. Det var jo mange fine du har funnet bilde av.

    Stor klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Så flott det ble :)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  4. Så utrolig lekkert det ble!!
    Det passet flott med hylla over,og så fint du har pyntet:)
    Dette ble vakkert Bente!
    Likte de malte sandkakeformene dine bare så godt, så jeg måtte frem med maling selv.
    Mine ble helt lyse blå:)
    Herlig rosebilde du har laget, så masse flott å hvile øynene på her, må se en gang til:)
    Takk for koselige ord på bloggen min:)
    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Skapet ble kjempefint! Hvilken forandring.... Hylla og all pynten rundt skaper et koselig miljø og passer fint inn! Jeg syns den store sjøgrønne knotten er kjempefint, tror den vil passe ;) Anita

    SvarSlett
  6. Sååå flink du er...dette ble jo kjempelekkert:)
    Jeg ville valgt siste knott til høyre...men dette er jo en smak sak:)
    Ha en fin kveld:))

    SvarSlett
  7. Ja, likte bildene veldig godt :)
    Ble kjempefint skapet å det var jo bare smart å male glassene også :)
    Passet jo perfekt under hyllen, hmm, disse har jeg ikke sett på Europris her !!
    Nydelig pynt på både hylle og skap :)

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  8. Så flott jobb du har gjort med skapet, det var jo en total forandring fra det nederste bildet til ferdig malt og stylet! Flinke deg:-) Kjempefint med hyllen over og du har pyntet alt så fint. Liker så godt den tallerkenholderen din, er det også et bruktfunn?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hei

      Den tallerken holderen fikk jeg kjøpt på Kremmerhuset før jul engang,skikkelig gammeldags ♥ Vet ikke om de har igjen !

      Takk for utrolige hyggelige tilbake meldinger,kjekt når man har
      pusset og malt en stund å få slike oppmuntringer :))

      Klem Bente

      Slett
  9. Så stilig skap! Passet jo veldig bra med den hylla over, forresten skikkelig fin den også. Du har gjort litt av en forvandling med skapet. :)

    SvarSlett
  10. Så fint skapet ditt ble, Bente! DU har gjort en kjempe jobb, både med pussing og maling - og skikkelig kreativt å komme på å male glasset, det ble jo bare rålekkert!!
    All grunn til å være fornøyd med reultatet!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  11. Det ble FLOTT! Likte fasongen på det, masse sjarm.

    SvarSlett
  12. Så flott skapet ditt ble!!! Ja, litt spesielt med "vingene", men gøy med noe som har særpreg da :) Artig at du lot deg inspirere av mitt malte eple - ditt i turkis ble jo så yndig og flott!

    Ha en super dag videre gode du!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. Beklager, men jeg var inne på mannen min sin google når jeg skrev kommentaren litt over. Tenker du begynte å lure hvilken mann som liker grønne knotter hehe ;)) Malt eple...høres spennende ut:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan være mange menn som liker grønne knotter,ha ha ;))

      Klem klem

      Slett
  14. UTROLIG sjarmerende skap!
    Tenker det er mange som nå kan male selv om de ikke får opp dørene :o)
    TAKK for deilig inspirasjon.

    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  15. Kjempefint resultat, skapet er jo blitt sååå flott! Og den hylla over der, ja den var nå fin da! (Har vært og spurt etter den flere ganger på Europris, men det ser ikke ut til at de kommer til å ta den inn igjen her i Bodø iallefall ) Heldige er de som fikk tak i både hylle og tallerkenhylle på Europris, det var visst veldig billig også.:)

    SvarSlett
  16. Det ble flott :-)
    Koselig blogg du har :-)
    mye fint du har :-)

    SvarSlett
  17. Kjære Bente. Skapet ble bare nydelig! Rart så forandret et møbel kan bli med maling. Veldig koselig du har pyntet også :) Synes roseknottene var lekre :) Vakkert det malte eple! Ønsker deg en kjempefin helg. Klem fra Ellen.

    SvarSlett
  18. Så flink du er! Det ble nydelig!

    Knotter er vanskelig! Jeg endte med å lage egne av øredobber jeg ikke brukte.

    Fineste helgen ønskes deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.

    Smil og klem

    SvarSlett
  19. Hej Bente!

    Så fint ditt skåp blivit och passade ju perfekt med hyllan över ;))
    Jag hade nog valt den vita rosen tycker den är fin!!
    ha en trevlig helg
    kram susanne

    SvarSlett
  20. Hei på dei!
    Skapet ble kjempefint,ble koselig i kroken din :-)
    Mange fine knotter, vanskelig og velge.
    Fortsatt go helg!
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  21. kjempeflott skap,
    og tusen takk for gaven :) har laget et lite innlegg
    ha en flotters helg :)

    SvarSlett
  22. Nydelig ble det:) Du har det så koselig!! Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  23. For et flott og spesielt skap! Kjempe fint ble det!! Fint tips det med eple! Det skal jeg prøve :) Ha en fin søndag! Klem fra Sara

    SvarSlett
  24. Hei Bente :)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg ღ Så fint skapet ditt ble, skal si du er kreativ og flink ღ Hyllen over passet perfekt og alt var veldig koselig pyntet også… Likte veldig godt det turkise eplet som du har malt, og den skjønne rammen i samme farge ღ NYDELIG… Og da syns jeg den turkise knotten helt til nederst til høre hadde passet perfekt :)) Ønsker deg en fortsatt fin søndag og helg, og takk for titten og masse inspirasjon… Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  25. Så fint skapet ditt ble :)
    Jeg vet ikke om eggene tåler det. Jeg har blåst ut av eggene, så det er bare skallene til dekorasjon ;)
    Ønsker deg en fin kommende uke.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  26. Heia Bente:) takk for koselig kommentar hos meg.Så fint skapet ble-koselig du har pyntet på skap og hylle! Elsker den turkise fargen på eple-og syns knotten nederst til høyre var nydelig og tror den hadde passet perfekt til skapet.Ønsker deg en fin kveld og straks mandag og ny uke.Sees om ikke lenge-plages med data og innlegg og i tillegg sliter jeg litt med å finne noe å blogge om og har en liten downperiode med bloggen min kjenner jeg-tenker noen dager at jeg skal slutte ,men det blir det ikke foreløpig iallfall .Så vi sees snart Bentesnille.Klem fra me❤

    SvarSlett
  27. Blir alltid så inspirert og gla av å titte innom denne bloggen din! Du er virkelig ei herlig ei, med mange skjønne prosjekter! :) Får masse tips og idéer av deg - og skapet ditt ble lekkert!
    Og så bil jeg takke deg så masse for diktet du la igjen hos meg. Tusen takk, det rørte meg til tårer, skjønne deg. God uke til deg!! klem

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥