søndag 10. juni 2012

MIN LILLE HAGE KROK


Tror det blir flott når HUMLE planten vokser til over 
rose buen.
Hadde tenkt å bare ha en på høyre siden, men vi satt en i krukke her også, dette pga at vi har grus rundt ute boden!

Her ser dere oversikt bilde :)Vi valgte å male hvitt den ene siden på ute boden,dette 
gjør at uteområdet virker større visuelt!
Gjorde seg med en rose bue:) Blå meisene er iallefall fornøyd:)

Satt krydder urtene mine ned i denne fil-de-fer korga, la gråpapir først så ikke plastkrukkene 
skulle vises.

 Dekorativt med urter også :))




Her har nabo pusen lagt seg godt til rette for å følge med på blå meisene :))
Er den ikke nyyydelig 


Velkommen masse til nye følgere :)Kjempekos


FINESTE UKE TIL DERE ALLE ♥


SOMMER KLEMMER            
                    
Bente-mor 
           


19 kommentarer:

  1. Så fint med den rosebuen, gleder meg å se når det vokser til og den blir grønn og frodig. Veldig fint også med krydderurtene i fil de fer kurven. Håper dagene dine er så gode som de kan bli.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Så vakkert det er hos deg!
    Og tenk hvor flott det blir når plantene vokser oppover buen:))
    Smart og fint med gråpapir i kurven,og krydderurter dufter bare så godt.
    Nå er det nesten bare krydderplanter igjen i drivhuset hos meg, de skal få stå der, de trenger litt ekstra varme:))

    Fin søndag videre!

    SvarSlett
  3. Så flott med rosebuen din .....og artig flott måte med krydderplantene din
    Nå fikk jeg en ide...
    Flotte bilder fra uteplassen din...

    Fin søndagskveld til deg

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Fin rosebue med en veldig vakker pus under. Urter er et must å ha, kjekt å bare sakse av litt når man lager mat.
    Nyt dagene, Bente, klem.

    SvarSlett
  5. Kjempefin uteplass du har Bente-mor;))
    Koselig å dulle litt i hagen å lage små lune plasser.
    Du er flink med alt du gjør!
    Ha en fin uke flinke bloggevenn:)
    Anita

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig uteplass.
    Og så smart å legge gråpapir i fil-de-fer kurven før du satte i pottene.

    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  7. Hei vennen :)

    For en flott rosebue :) Så dekorativ og fin :)
    Så masse herlige urter du har :) Jeg har vært så sein med å så i år, nå fikk jeg veldig lyst på å så noen urter :)

    For en søt nabopus som følger med :) Nydelig :)

    Kos deg med søndagskvelden, vennen :)
    Klemmer og koser til deg :)

    SvarSlett
  8. Kjære Bentevenn! Såå fint dere har det! Veldig koselig:) Det kommer til å bli kjempefint med humleplantene som skal klatre på stativet:) Urter er kjempedekorativt! Så fint det var med urtene i fil d fer:) Kattene var jo bare skjønn! Ønsker deg en fin kveld og en god ny uke! Varm klem fra Ellen.

    SvarSlett
  9. Så fint det er på uteplassen din.
    Og de urtene i korga var kjempedekorative.
    Blir nok flott med humle som klatrer i buen der.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  10. Vad fint det växer hos dig, och vilken fin blogg du har. Ha en ny fin vecka. Kram Mimmi

    SvarSlett
  11. Kjempekoselig hage! Urtekurven var lekker og kattepusen helt nydelig. Ha en fin søndagskveld. :)

    SvarSlett
  12. Så flott rosebue ... den blir garantert viduderlig når humlen vokser til.
    Ha en flott søndagskveld.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  13. Det er kjempe fint med rosebue i hagen. Jeg har en og ønsker meg veldig en til, men spørsmålet er, hvor skal den være? Finner nok en plass til slutt, for må man, så må man :))

    Kjempe flott kurv med urter! Veldig lurt å kunne bære dem med seg, for da glemmer man ikke å bruke dem. Jeg har mine i drivhuset, og da husker jeg ikke på dem alltid!

    Nyt hagen og kos deg! Klem

    SvarSlett
  14. Så nydelig med sånn rosebue :) det har jeg også hatt lyst på - syns det er så romantisk :) og urter i kurv..smart å ha tilgengelig det :)
    Så håper jeg du har gode dager, min venn, tross alt som skjer hos deg... Jeg har vært litt "av" nett noen dager, ikke orket rett og slett - men nå måtte jeg en tur innom hos deg. Ønsker deg en nydelig søndag kjære du. Du er så god du. Mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  15. Vakkert Bente:)..og humle vokser kjempefort når den først setter igang..så det blir flottoppover buen:)
    Ønsker deg en fin ny uke:))

    SvarSlett
  16. Å dette blir fint skjønning!
    Humle er bare nydelig....bra at dere koser dere i hagen og den fine uteplassen,så har dere noe koselig å tenke på.
    Katten til naboen er bare helskjønn.....så fint bilde!

    Ønsker deg en fin uke og tenker nå på deg og din søster.

    Varm klem
    Camilla

    SvarSlett
  17. Hei :) så kos at blåmeisen har inntatt pyntekassen din da :) Er så kos med liv i hagen. Ble veldig fint med den rosebuen. Tenk når den blir dekt med humle. Takk for koselig besøk på bloggen min. Ønsker deg en fin fin uke. Klem Merethe

    SvarSlett
  18. Du har det sååå koselig du, Bente!!
    Jeg blir like bergtatt hver gang!!
    Ønsker deg en nydelig flott uke!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  19. Dere har det så vakkert!
    Nydelig! :))

    Herlig blinkskudd av pus også- ligger veldig spent og venter på mat ;-)

    Ha en fin tirsdag!

    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥