fredag 28. desember 2012

TAKK FOR ALLE FINE STUNDER BLOGG VENNER ♥

Dere har beriket hverdagen min sååå masse ♥
*Jeg har blogget nøyaktig i 1.5 år nå i desember måned og har ikke angret på at jeg begynte*
Klart jeg har vært tom for ideer og ikke alltid hatt så mye
 å blogge om i perioder, det er jo helt naturlig.Vi er jo ikke super mennesker!
Men i det store og hele har det vært meg en stor glede å være en del av dette fellesskapet ♥
    *JULEFRYD TIL DERE*

Her skal vi ha juleselskap senere :) Igår laget jeg det meste av maten så idag er det ikke noe 
som helst stress.Kjæresten til datteren min er med oss for første gang og skal få treffe litt av familien :) Må si det er en kjekk kjæreste hun har funnet seg ♥
Her har jeg laget is-kule dekorasjoner.
Fikk tips av Anne på landet med ballonger 
fylt med vann som fryses til små kuler :) 
Så dekorativt *



Har tenkt masse på de som ikke har det så bra denne jula ♥ Sorg og glede går hånd i hånd ♥

Ha en god romjul ♥ 
Ta godt vare på hverandre :)

Masse varme klemmer fra Bente


21 kommentarer:

  1. Hei vennen!
    Du sier noe ;) Jeg stortrives også her i bloggeverden!
    Masse herlige mennesker man blit "kjent" med, gøy å få og gi inspirasjon mm.
    Fine bilder hos deg :)
    Jeg får venninner på besøk ikveld, gleder meg til det!
    Huset er vasket, så nå er det bare de siste kosetingene igjen ;)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. jeg har også tenkt at blogging beriker livet mitt....så fantastiske mennesker der ute...du er 1 av dem :-)
    disse kulene er så flotte, både med lys og uten lys :-)

    fortsatt god jul!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Nydelig det første bildet der vi ser litt av juletreet, og hele hylla med den fine pynten på. Skikkelig stilig med støvbrettet du har skrevet God jul på. Stilige iskuler! Er koselig å ha deg som bloggvenn!

    SvarSlett
  4. Kjære Bente.
    Takk det samme ...du er så absolutt en av dem som virkelig beriker hverdagen.
    Er så glad for å ha deg som bloggevenn!
    Så koselig du har det .
    De kulene var bare supre!
    Her regner det og er 5 +, så ingen ispynt her i år.Mye av pynten utendørs blåste bort i stormene vi har hatt.
    Ha en fin dag og et koselig juleselskap.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Så fine bilder og gode ord! Bloggvenner er gode å ha;) De iskulene var kjempefine! Anne har mange gode idéer;) Fortsatt god jul.

    SvarSlett
  6. Å kjæreste Bentevennen!
    Først fikk jeg helt vondt i magen for jeg trodde virkelig du skulle slutte å blogge!
    HELDIGVIS tok jeg feil!
    Å så kos å bli kjendt med deg og jeg blir alltid glad av å titte innom skjønne deg!
    Vet du....jeg er helt enig med at å blogge er veldig kjekt.
    Blitt "kjendt" med så mange og så masse inspirasjon å hente og ikke minst så gode ord man får.
    For meg har det vært en sann glede å starte med blogg...etter tøffe og kjedelige år helsemessig(noe jeg sjelden skriver om).
    Her inne er ingen sorger og smerter og for meg er det mitt fristed og bare skjønt!
    Nydelige bilder og så kos å få treffe "svigersønnen" hi,hi.
    Kose dere massevis og TAKK for at du blogger Bente!

    Romjulsklemmer fra Camilla.

    SvarSlett
  7. Å, jeg trodde du skulle slutte! Glad jeg tok feil:) Jeg er enig med deg, det er så kjekt å blogge pga de fine bekjentskapene man får, og gode ord som gjør godt i hverdagen. Jeg føler veldig ofte at jeg ikke har så mye å vise til mer, men gruer meg for å slutte pga at jeg vil savne mine gode bloggevenner! Gleder meg til et nytt år med inspirerende innlegg fra deg!
    Lekre bilder fra julen din! det øvererste var såå fint og koselig:)
    Håper selskapet blir/ble vellykket!

    Stor juleklem fra Hanne:)

    SvarSlett
  8. Blogglandia er et flott fellesskap å ta del i <3
    Tusen takk for varme tanker og gode ord fra deg, vennen <3

    Ha en fin romjul :-)
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Hei Bente:)

    Blogglandia er så absolutt et fint sted å være..og man blir kjent med så mange koselige bloggere..du er en av dem:) Nå har jo jeg hatt en lang bloggpause, og når jeg kom tilbake så var alle de koselige bloggedamene der og ventet på meg..det gir en god følelse:)

    Kjempestilige iskuler du har laget!
    Ha en fin kveld og romjulshelg!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  10. Er så enig med deg Bente... Det er virkelig en berikelse å være her inne sammen med alle dere flotte menneskene. Har blogget omtrent like lenge som deg og det er jo så artig. Ikke bare å blogge, men å være her inne å se all den kreativiteten som er i folk... Ja rett og slett herlig. Så jeg gleder meg til å følge deg videre i det nye året. Har storkost meg med bloggen din, de flotte bildene og innleggene dine.

    Ha en fortsatt flott romjul.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  11. Skjønneste Bente!!
    Ja, det er en berikelse å være en del av denne blogger-verdenen. Jeg har gjort så mange nye og flotte bekjentskaper, og du er ett av dem. Jeg setter stor pris på deg og bloggen din.
    Fortsett og kose deg igjennom juledagene.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  12. Vakre bilder...stilige is kuler. Er helt enig med deg at å blogge er veldig koselig. En får så mye flott inspirasjon og blir kjent med mange flotte mennesker. Ønsker deg en fin romjulshelg. klem Merethe

    SvarSlett
  13. Hei flotte Bente:):)
    Ja det er noe spesielt med og blogge::) en treffer så mange likesinnede:)) får inspirasjon, støtte og en hel haug med gode ord:):) ja jeg føler nesten at jeg blir mere selvsikker av og blogge, så det er ikke annet og si om det;):) og du kjære Bente, du er også en av dem som er med på dette, du er spesiell for meg iallefall:) en finner sine favoritter:)
    Så takk for at du er med:)
    Ønsker deg fortsatt fine romjulsdager, og kos deg med familie og svigersønn;)
    Stor klem fra Linn:)

    SvarSlett
  14. Hei Bentemor.<3
    Er så glad for at jeg har deg til
    bloggvenn, alltid så gode ord fra
    deg og jeg liker så godt interiør-
    stilen din og kreativiteten.:)
    Gleder meg til å følge deg videre.
    God klem fra Mette.

    SvarSlett
  15. En liten romjulsklem til deg, med ønske om koselige, fredfulle dager sammen med familie og venner! Takk også til deg for dette bloggåret! :) Gratulerer med 1,5 år i blogglandia!
    Håper vi blogges i det nye året også!
    *Varme tanker og god klem fra meg*

    SvarSlett
  16. Så fine ord du skriver på bloggen din...tror det er akkurat slik vi føler de fleste av osss i blogglandia :)
    Håper du har hatt en trivelig jul og fortsetter å kose deg siste dagene,og så ønsker jeg et Godt Nytt År.kanskje råkast vi på nytt treff neste år en gang?
    Toveklem:)

    SvarSlett
  17. Ja er helt enig- blogging har beriket mitt liv også og er så glad for å ha blitt kjent med deg :)
    Flotte bilder hos deg og fine ord. Spennende med ny kjæreste inn i familien :)

    Fordi om vi bor et godt stykke fra hverandre- så kan det jo tenkes at vi møtes en gang, f.eks på et boggtreff :)

    Ønsker deg en flott nyttårsfeiring og et Riktig Godt Nyttår :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  18. Nydelige Bente! er innom deg for å ønske deg noen fine, siste dager i dette året...og for å takke DEG for alt du har gitt og betydd :) du er unik og jeg setter så stor pris på deg - og på bloggen din. Du er en vakker dame - utvendig og innvendig. Jeg håper julen din har vært fin, min venn - og jeg ønsker deg en fin nyttårsfeiring i morgen...
    Gleder meg til å henge med videre i neste år :) klem klem

    SvarSlett
  19. Hei Bentemor!!:)Er så glad jeg har funnet deg og din blogg!:)Du er jo bare godheten selv:)
    Og det er alltid så mye koselig og inspirerende hos deg:)
    Har absolutt ikke fått med meg at du var tom for ideer...:):)
    (Men det blir man jo av og til..kjenner til det..:))
    Så koselig med ny kjæreste som kommer på besøk i familien:)
    Ønsker deg go dine riktig godt nyttår!!Gleder meg til å følge deg neste år!!:)
    Mange gode klemmer:)

    SvarSlett
  20. Takk for det gamle skjønneste Bentemoren, og takk for all inspirasjon og for alle herlige kommentarer i året som har gått. Og har jeg sagt så artig det var å møte deg i Jerusalem??? Riktig godt nyttår til deg og dine, så blogges vi på nyåret.

    Nyttårsklemmer i fleng

    SvarSlett
  21. Nydeleg innlegg.
    Eg vil takke for koseleg samvær i bloggverda og
    gler meg til å fylgje deg vidare neste år.

    Godt nytt år !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥