onsdag 24. juli 2013

DET BLOMSTRER I BENTE´S HAGE


Endelig kom varmen hit også.....skal 
ikke klage.... men jeg renner vekk....phuu
Blomstene elsker dette og de strutter 
mot solen :))

Her er noen av rosene jeg har i hagen min, herlig når de blomstrer :)

Denne har en god parfyme duft

Jeg plantet ut en rosa potterose igår som jeg kjøpte på Mester Grønn for en tid tilbake,er det noen som har erfaring med det?
Over vintrer de?

Her er en gul rosebusk,lyser fint 
opp i beddet ♥ 
Rosene som er avbildet i innlegget er slike 
som stod her da vi flyttet inn 
for 15 år siden.Så da er rosene godt over 
20 år og kanskje mer :)

En av de søte stiklingene mine :))

Er det noen som vet hva denne heter ?

Ikke lenge jeg klarer å sitte her,tror jeg setter meg i skyggen :)

Inngangs partiet får seg snart en makeover pluss et nytt  dør skilt :)
Det gule rundt skal bli hvitt og døren en annen farge, men det blir en liten hemmelighet ;)
Tror det blir fint :)) Dere skal få se :))


Titt under i forrige innlegg så får dere se en lite video snutt :)

Masse gode klemmer fra meg :))


Bentemor

10 kommentarer:

  1. Hei Bentemor! Fine blomsterbilder fra hagen din, fikk ikke til å åpne videoen under dessverre. Jeg har plantet potteroser i bed og de blir KJEMPEFINE!!! Blomster mye større årene etter:-))) Så det kan du med alt hell gjøre, har ikke så god erfaring med å la dem stå i potte, da tørker de ofte ut og trives ikke.. Kos deg videre i solskinnet kjære deg! Klem fra Berit

    SvarSlett
  2. For noen vakre blomster. Så herlige farger! Så flink du er!

    Flott at solen har kommet din vei. Her har vi hatt skikkelig sommer i flere uker nå, og det er bare så fantastisk.

    Ha en finfin sommerkveld!

    SvarSlett
  3. skal jammen plante i bakken disse potterosene jeg har kjøpt og håper dem kommer igjen så fine som dine :-)

    jeg har ferie nå, og nyter dagene og været i min egen hage.....helt fantastisk!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Nydelige roser du har! :)
    Nyt sommeren, sola, blomstene og hagen!!
    Håper det er bra med deg - lenge siden jeg var innom her. ;)
    God kveld!

    SvarSlett
  5. Flotte roser du har i hagen. Likte godt den grønnaktige skammelen du har på trappa. Blir nok fint med ny farge på hus og dør.

    SvarSlett
  6. Så mange fine blomster du har, heldige du! Selv har jeg bare en liten balkong med EN !! plante. Sånn går det når man er mye på reisefot, men selv jeg, uten grønne fingre, drømmer om en balkong i blomsterflor! Nyt sommerdagene, blir spennende å se hva du får til med malekosten! :)

    SvarSlett
  7. Så herlig at du har fått sommer...selv om det kan bli varmt nok:)
    Nydelige roser i hagen din og jeg planter gjerne ut potteroser fra butikken,de blir kjempefine:)
    Den gule tror jeg heter krypfredløs.
    Nyt sommerdagene:))

    SvarSlett
  8. Så frodig og fint du har fet rundt deg,det blomster visst overalt hos deg kan det se ut som - sådeilig da.Hrlige dager,men litt for varme ja!Noe må vi jo klage over,Hihi.
    Ser at rosene som er her også har sprutte ut nesten som en eksplosjon på no-tine....håper de får stå litt og ikke bare gir kortvarig lykke i varmen!Får uansett nytelser mens det varer.
    Er spent på døren....hvite vegger,turkis dør????
    Gleder meg til å se /)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  9. Så fine blomster i hagen din Bente :) Gleder meg til å se fargen på vegg og dør sammen, blir sikkert flott! Koselig med de hvite utemøblene dine ;) He en herlig søndag! Klem Mirjam

    SvarSlett
  10. Så koselig du har det og blomstene dine er så vakre.

    KLem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥