onsdag 7. mai 2014

Dronning Ingrid og en vårlig maileg jente

I går fikk jeg meg fire nye Dronning Ingrid pelargonia Happy meeeee : D
Det gikk ikke så bra med de jeg hadde til overvintring, bare to som klarte seg.
De står meste parten av tiden i kjelleren hos mine svigerforeldre og da blir det litt så som så.


Maileg kaninen Snirke Line passer så fint her sammen med blomstene :)
Måtte jo ha et navn på den, hihi :D

Dronning Ingrid plantene skal få stå inne til det er varmt nok å flytte de ut.
Nå pyntet de fint opp inne på stua.
Passe bra siden jeg skal ha familie selskap til minsten i morgen :)

VÅR GRØNN KJOLE :)



Koser meg når jeg kan lage stilleben og ta bilder :)



Håper dere ble inspirert!

Ønsker dere alle en fin dag videre ♥ 



Klemmer fra

Bente-mor

13 kommentarer:

  1. Dåne - dåner- DÅNT.........
    Oj oj for noen skjønninger og DE herlige bildene flinka ;))))
    Blir GLAD av å se så herlig innlegg!!!!

    Ha en happy onsdag søde snupp!

    Smil og ja.....DÅN;)))

    SvarSlett
  2. Skjønne blomsterbilder. Så fine dronningene er sammen kaninen i grønn kjole. Flotte bilder du har tatt.

    SvarSlett
  3. Elsker dronning Ingrid og skal garantert ha noen selv😊. Flotte sommerlige bilder du har tatt. Og maileg kaninen var jo så søt da 😀

    SvarSlett
  4. Å, så nydelige bilder. Kaninen var kjempesøt.
    Klem

    SvarSlett
  5. Alltid så nydelige bilder hos deg!!:)
    Dronning Ingrid er bare så nydelig. Jeg har ikke fått tenkt på sommerblomster enda. Må nok vente til etter 17 mai! Plutselig så er det frost om natta.
    Så herlig Maileg kaninen din var i den herlige grønne kjolen!! Passet fint sammen med de rosa blomstene. Fikk en god sommerfølelse!!:)
    Ønsker deg en fin kveld!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  6. Nydelige dronninga, nydelige Ingrid og nydelige deg!!!
    Skjønne bilder altså.
    Her skal det også ordnes til,bursdagsfest!
    Det blir dronninger både ute og inne!!!
    Nå ønsker jeg meg bare sola tilbake.
    Da blir kroppen bedre, og jeg skal ordne ute ved trappa!

    Sove så godt.

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Her var det de skjønneste ting å ta bilder av,ikke rart du koste deg :)))
    Elsker Maileg kaniner,og kan egentlig ikke fortå at jeg ikke har flere.Det er en av de (mange) tingene jeg bare må ha flere av!!!
    Min Ingrid har overvintre,litt kry siden det er første gang jeg har prøvd.Står også på stuen sammen med alle nyinnkjøpte graniumene….er jo så bitende kaldt ute om natten at jeg ikke tør å la dem stå ute…så får jo jeg også nyte dem inne imidlertidig…ikke dumt det heller! :)
    Tror sommerkjolen på Snirkeline ropte på solen jeg,for nå er den tilbake igjen og det liker vi :)))
    Lykke til med feiring!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  8. Dronning Ingrid må være den flotteste Pelargonia som finnes. Skjønne bilder!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  9. Pelargonia er jo et MUST om sommeren og dronningen er favoritten min også:-))) Kjempesøt kanin, jeg likte den grønne kjolen:-) Åh, nå lengter jeg bare etter sol og varme igjen! Ønsker deg en herlig dag videre! KLEM

    SvarSlett
  10. Herlig vår hos deg Bente!
    Dronning Ingrid er så vakker og stilleben med den søte kaninen..supert:)
    Ønsker deg fine dager:)

    SvarSlett
  11. Dronning Ingrid må jeg også ha- hun er så vakker :) Har aldri lært meg helt forskjellen på henne og Måtbacka da....

    Skjønt stilleben og enig med deg- slikt er kos :)

    Ønsker deg en vakker dag

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  12. Så koselige stilleben du har laget av dronning Ingrid og kaninen. Dronning Ingrid ble kjøpt inn av meg også i går. Ble så glad for mine 4 også:) Ja det er et must. For aller første gang har jeg fått til overvintringen, men det er fordi det ikke har vært frost i år. Men de er noe pjuskete:)

    Ha en fin lørdag, Bente-mor.

    Klem fra Hjørdis:)

    SvarSlett
  13. Pelargoniaene er nydelige!
    Jeg plantet netopp om mine idag,jeg har endel dronning Ingrid,men også noen nye dette året,kjøpte noen småplanter/avleggere på plantasjen tidligere i år.
    Såååå søt Mailegjente:)
    Ha en finfin helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥