søndag 18. november 2012

JEG BLE TREKT UT ♫ ♫ ♪

Jeg sendte inn mail til Nille at jeg hadde lyst å være 
med som produkttester for Nille sine nye velværeserie .
Det var 12 bloggere som skulle bli trekt ut :) Og jeg ble en av de,johoo
Jeg bruker oliven olje produkter til vanlig og ønsket å teste denne 
OLIVE CARE SERIEN :)
Nille er en butikk kjede som jeg liker mere og mere og 
det å kunne ha muligheten til å kjøpe billige, men samtidig bra produktet synes jeg er topp :)
Nå har jeg ikke prøvd alt jeg fikk enda, men 
håndkremen og lip-balsamen var veldig fuktighetsbevarende
Så har det seg slik at jeg har parfyme allergi for sterke lukter. Dette var ikke det verste jeg har kjent,men siden dette er oliven produktet synes jeg det ikke trenger å være så veldig parfymert. Bare å ane litt godlukt er nok,så jeg har ville redusert den litt :)

( Skjellene er fra Genesaretsjøen, plukket nå i oktober )

Her kan du lese om produktene til Nille og om bloggere som produktestere!
Kommer tilbake med et innlegg senere når jeg har fått prøvd det andre litt :)


Ellers takk for alle gode kommentarer dere legger igjen, hva skulle jeg gjort uten dere ???
Nå er jeg på bedring, heldigvis :))

Ha en GOOOD søndag

Masse klemmer Bente 

13 kommentarer:

  1. Så heldig du var da! Har ikke hørt om dette før. Virkelig god reklame for Nille. Så flott du har tatt bildene i det gamle vaskefatet. Supert. :)

    SvarSlett
  2. Oi, så fantastisk da, Bente! :) dette var gode nyheter og produktene virker jo veldig innbydende. Husker da jeg var liten (les:yngre ;)), da var Nille et ikke-sted å handle på. Det har jommen forandret seg. Mye fint har de jo :) håper du får glede av de fine tingene-. Så må jeg bare si at jeg har vært en skikkelig dårlig bloggvenn i det siste. Sitter med nesa nedi bøker og skriver eksamen samtidig - det er hardt for tiden. Men vit at jeg tenker på deg. God søndag fine deg. klem klem

    SvarSlett
  3. Så flott og spennende Bente!
    Gøy å være med på utvikling og bestemming av produkter...og olivenprodukter er jo toppen:)
    God søndag til deg:))

    SvarSlett
  4. Først og fremst, godt du er på bedringens vei. :) Så gøy da at du ble trekt ut, blir spennende å se hva som blir dommen. Lekre bilder hadde du iallefall laget av produktene.

    Mange klemmer til skjønne du

    SvarSlett
  5. Åh,så gøy Bentemor!:)Og SÅ godt at du er på bedringens vei!:)
    Ønsker deg en nydelig søndagskveld:)
    Kjempegod klem:)

    SvarSlett
  6. SÅ kjempegøy Bente !
    Spennende å bli med på noe sånt.
    Nydelige bilder du har tatt .
    Er så glad for at du er på bedringens vei!
    Nyt kvelden og en fin ny uke til deg min venn.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  7. Vad roligt att få vara med o testa produkter, kan tro att du är bra på det;)) Fina bilder bjuder du på som vanligt ♥ Kram till dig// Fia

    SvarSlett
  8. Så gøy!
    Heldige deg :)

    Fortsatt fin kveld!
    Her venter biffwok, men først skal hele familien ut på kveldstur først.

    klemklem

    SvarSlett
  9. Så morro!
    Heldig du er :)
    Må ned å "sniffe" litt på de nye produktene :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  10. Fant bloggen din hos Hjertespor. Nydelig blogg du har!! :) God søndag videre.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med å ha blitt plukket ut. Høres ut som greie produkter :)

    SvarSlett
  12. Så artig å få bli med i testgruppen da!! Enig med deg om at Nille har masse bra - butikken har blitt mye bedre den siste tiden.

    Fn ny uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. Gratulerer , alltid kjekt å vinne :) Flott blogg du har :) Ønsker deg en flott uke

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥