lørdag 10. november 2012

IKKE PERFEKT

Hjerter er ikke like  så slik ble mitt 
lille hjerte prosjekt 
I går kveld laget jeg meg to hjerte bilder av 
forskjellige papir på lerret.
Bomulls-papiret fra India som jeg ikke kunne bruke i skriveren, funket bra til dette formålet:)
Dette lerretet var faktisk et mislykket prosjekt, men når 
jeg limte papirer oppå vistes ikke det:)

Vibeke som har bloggen Vibeke design er en av mine 
store inspirasjoner i både interiør og det 
kunstneriske :) Hun er helt RÅ!
Ta en titt inn å se på alt hun lager :)


 Juletekst på bilde over!

Her har har jeg brukt et gammelt innpaknings papir og limt på litt dill og dall :)

Slik henger de :)
Visste ikke helt om jeg turte å vise dere dette. Men ingen hjerter er perfekte ;))

Ha en flotters helg!

Klemmer Bentevenn

21 kommentarer:

  1. Å JO dette var helt perfekt skjønne Bente!
    Nuuuudelig var det!

    Ja Vibeke er bare helskjønn!
    God helg da snuppa!Så fint det står om deg på VI.
    Vel undt.
    God helg.
    Klem på klem Camilla.

    SvarSlett
  2. Kjempefint Tante. Du er så kreaktiv :-) Klem Åse Lill

    SvarSlett
  3. Jeg syntes de ble veldig fine, likte det første best. Hjerter er så koselig.

    SvarSlett
  4. Eg syns du er flink.
    Ingen hjerter er like i virkelegheita heller :)

    Du er velkomen til å ta del i Gi bort på bloggen min :)

    God laurdagskveld !

    SvarSlett
  5. Jo disse hjertene er perfekte, helt nyyydelige var de!
    Du er så kreativ og flink og det er en stor fryd å besøke deg!:)
    Ha en kos kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  6. Hei på deg din going:)) TAKK for dine skjønne gode ord min venn:))Så koslig gjort:) Bildene dine er supre ,er det ikke morro ? Man kan bruke det meste ,bare man har litt lim:)))Kos deg videre og TAKK igjen! God lørdag,klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Jeg synes hjertene var perfekte <3 Så vakre! Nyydelige bilder som du kan være stolt av:) Flink er du:) Det er så gøy å være kreativ på denne årstiden.
    Ønsker deg en fin lørdag Bente mor:)
    God klem fra meg:)

    SvarSlett
  8. Hjertene var fine de,laget med kjærlighet.
    Koselig med slike sysler når mørkne faller på.
    Riktig god helg,kos deg ;)

    SvarSlett
  9. Så flink og kreativ du er Bente! Veldig søte hjerter og det er koselig å pynte med noe man har laget selv, og disse kan du være stolte av:-) Ha en fortsatt fin helg kjære deg!

    SvarSlett
  10. Du altså, disse ble jo kjempefine, du er jammen kreativ. Takk for tipset om den fine bloggen, den er herved lagt i bloggrollen min. Ha en fin lørdagskveld Bentemor, her står det lapskaus å putrer på komfyren, laget på pinnekjøttkraften fra forrige helgs middag. Mmmmm deilig.

    Klemmer til deg fra meg

    SvarSlett
  11. Hjerter en av mine favoritter!
    Jeg likte det med juleteksten spesielt godt ;)
    Gøy å få litt inspirasjon, kanskje jeg kan komme igang
    å få vært litt kreativ snart!
    Ha en fin kveld Bente :)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  12. for meg var dette helt perfekt.....nydelig!

    klem tone

    SvarSlett
  13. Hei Bente:):)
    Må si meg enig med fru lærum her altså!!:)Det var helt skjønt!!og helt perfekt i mine øyne!:)
    Du er så flink...:):)
    Håper du har en nydelig lørdagskveld:)
    Stor klem fra meg:):)

    SvarSlett
  14. Så fine hjerter, Bentemor
    De har sjarm og egen identitet - nettopp fordi de ikke er strømlinjeformet.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  15. Hei søte deg,
    akk såå fine!

    Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
    klem Maia

    SvarSlett
  16. Så nydelig hjerter, kjære Bente!!
    Jeg er veldig svak for hjerter, de ligger mitt hjerte veldig nært - for å si det sånn... Ønsker deg en riktig fin søndag, kjære vennen!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  17. Vet du, Bente, dette var utrolig flott syns jeg! <3 Jeg elsker hjerter i alle varianter, og disse var så vakre - jeg syns det er utrolig hvor kreativ du er og hvor mye fint du lager. Tusen takk for at du deler. Og husk, det er øyet som ser - hva som er vakkert. Du er selv din største kritiker, vet du - mens vi andre bare sitter og er imponerte over verkene dine! Ble fine på veggen, de :)
    Ønsker deg en nydelig helg fine venn. Mange go´klemmer fra meg <3
    ps. skal sjekke ut bloggen du nevner!!

    SvarSlett
  18. Det er herlig med mange hjerter,
    det blir aldri nok. :) Syns dine
    var ordentlig fine jeg,perfekte
    i mine øyne. <3
    Ha en flott dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  19. Det er så fint at du nettopp turte det :) synes det er helt perfekt jeg.

    Ønsker deg en flott uke og god klem fra Monica

    SvarSlett
  20. Hei! Det var noen superfine hjerter og lys her inne hos deg!! Koselige produkter du lager. Jeg ønsker deg en hjertegod ny uke :)

    SvarSlett
  21. Disse ble jo kjempe skjønne :) Flink du!! Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥