søndag 4. januar 2015

Siste innlegg for en stund....

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si det offentlig her 
på bloggen, men begynte å tenke og 
følte at så mye skylder jeg dere etter 3 1/2 år 
å fortelle at jeg slutter å blogge for en stund iallefall.
  Jeg lar bloggen stå åpen :)

Jeg blir på Instagram, så følg meg gjerne der hvis dere vil :)

En ny epoke i livet mitt er begynt og fokus på trening og kosthold vil bli viktig og 
hoved interessen nå fremover. Tiden strekker bare ikke til med å følge opp bloggen.

Bloggen har betydd utrolig mye skal dere vite og tuuusen takk til alle dere trofaste følgere. 
❤ Dere er bare super herlige 

En ny vår er på vei både på ene og andre måten:)
Så jeg avslutter med dette vårlige bildet. 

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪




Gode klemmer
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Bente mor

33 kommentarer:

  1. Nå ble jeg lei meg. Men et hender andre ting er viktigere så
    da vil jeg bare få ønske deg så mye lykke til med dine
    utfordringer fremover. Håper du får lyst til å blogge igjen senere
    Gud velsigne deg så mye ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, setter pris på alle koselige kommentarer du har lagt igjen her og alle gode velsignelser du har sendt meg :)

      Klem klem

      Slett
  2. Jeg furter litt enda,og håper plutselig en dag du får et innfall og har både lyst,tid og overskudd til å blogge igjen!!!
    Takk så langt snuppeluppa!
    Toveklem )

    SvarSlett
    Svar
    1. Så er det du da tullemusa i bloggeland :D
      Du må bare fortsette å spre latter og glede ;)
      Vi bor jo ikke så langt fra hverandre heller så har vi jo det kafé besøket tilgode ;)
      Gleder meg <3

      Klem

      Slett
  3. Det var jo synd du skal slutte nå når jeg nettopp har oppdaget deg! Uansett må du ha lykke til med trening og kosthold. Nydelig vårbilder du viser. Bra inspirasjon du har nederst på siden som din største inspirasjonskilde. Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååå,nå fikk du meg nesten til å starte igjen;) hihi
      Tusen takk, det var kos å høre <3

      Ja, den største inspirasjonskilden og den viktigste av alle <3

      klem

      Slett
  4. lykketil ....dette er jo ikke slutten vi får se til deg .....jeg følger deg på andre arena :-)
    og plutselig en dag, så er det et innlegg igjen .....det tror jeg :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi "sees" på andre arena Tone ;) Min største mat inspirator :D
      Trofaste og gode du <3

      Klemmm

      Slett
  5. Å nei, nå ble jeg skikkelig lei meg!
    Er blitt så glad i deg.
    Og blitt så glad og varm i hjertet for alle de herlige ordene
    fra deg til meg. Og alle de fine bildene dine som har inspirert meg!
    Kommer til å savne deg masse, masse!!!!

    Jeg ønsker deg lykke til med en ny livsstil.
    Jeg startet opp 5. september.
    Og siden da har jeg tatt av 13 kg! Så det er bare å sette seg mål,
    og gå inn for det. Det har gått så greit, og jeg har gjort det på gamle måten.
    spist mye mindre, og trent mye mer!!!!
    Dette får du til Bente mor!!!!

    En liten tåre i øyekroken her nå!

    Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Så glad i deg også :) Som en sol er du <3
      Kjekt jeg fikk lage headeren din <3

      Så flink du har vært da :) Gratulerer med resultatene
      Nesten samme resultat vi to da ;)

      God helse ønskes deg <3

      Klem klem

      Slett
  6. Da får jeg bare ønske deg all mulig lykke til!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykkønskninger trenger jeg :)
      Takk for godt blogg fellesskap <3

      Klem

      Slett
  7. Uæææ!!! Det var trist å høre, men kanskje et spark jeg trenger for å melde meg på Instagram.
    Har kost meg masse med flotte bilder og koselige innlegg fra deg hele tiden mens jeg har vært på bloggen. Håper du titter innom oss andre bloggerne en gang i mellom og kanskje det plutselig dukker opp et nytt og koselig innlegg fra deg. Lykke til med forandringene i livet ditt fremover og husk at vi liker deg kjempegodt akkurat slik du er også.
    Mange gode klemmer fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære loppelina mi :D
      Takk for supert vennskap Marit <3
      Blir sikkert ikke siste gangen jeg kjøper noe med deg heller ;) hihi

      Kom deg på IG så sees vi der :)

      Klem

      Slett
  8. Masse lykke til, Bente! :)
    Du er hjertelig velkommen tilbake om bloggelysten skulle komme snikende. ;))
    Håper du får et friskere år med mange gode opplevelser!
    Takk for dine gode og oppmuntrende hilsner.
    *Varme klemmer til deg*

    SvarSlett
    Svar
    1. Ligeså du, takk for nydelige kommentarer du har lagt igjen :)

      Dette året blir definitivt et friskere år :D

      Klem

      Slett
  9. Huff nå ble jeg trist:(
    Du ska vite at jeg har satt utrolig pris på bloggen din, men skjønner at livet til stadighet er i forandring
    og at man må leve deretter.
    Håper og x fingrene for at du av og til lager et blogginnlegg, men i mellomtiden skal jeg følge deg på instagram:)

    Lykke til videre.

    Stor varm klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var kos å høre Gerd <3
      Kjekt du følger meg på Instagram :)

      Klem

      Slett
  10. Så fint at du er å finne på Instagram, gleder meg over å kunne følge deg videre der. Ønsker deg ellers lykke til med de endringene du skal i gang med. Stoor klem :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert å følge deg også der :)

      Tusen takk søte du <3

      Klem

      Slett
  11. Hei Bente,
    Har forsøkt å legge inn kommentar hos deg et par ganger i går, men de ble aldri postet - så, prøver igjen....

    Alt til sin tid, ja jeg forstår det :) Selv har jeg gått kraftig ned på bloggingen min, og poster bare innlegg i "ny og ne". Har vanskelig for helt å gi slipp, så fortsetter på denne måten :) Kanskje vil du komme innom med et innlegg av og til du også, og da vil jeg iallfall være her og titte :)

    Takk for tipset om å lage "bloggbok", det kunne vært gøy!! Tenker at det må bli ganske kostbart, så måtte kanskje ha redigert bort litt. Kan jeg spørre hvor mye du må gi?

    Ønsker deg fine dager Bente, og så sees vi "rundt-omkring" ....

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hildegunn
      Trasig det skal være problemer med kommenteringen,det er flere som ikke har fått til å legge igjen her som har sendt meg melding og mail istedet.
      Er jo glad i denne bloggen og glad i alle dere skjønne bloggvenninnene mine <3
      Vi får se hvordan tid og overskuddet blir etterhvert ;) Men så langt er det en rett avgjørelse.
      Den bloggboken kommer på 1350,- for meg, da tar jeg hele bloggen,rubbel og bit :D
      Du kan redigere å ta bort, men jeg orket ikke å styre sånn med det.

      Takk for at du la igjen kommentaren <3

      Slett
  12. Her er adressen til der jeg bestilte blogg boken :
    http://blogspot.sharedbook.com/blog2print/googleblogger/index.html

    SvarSlett
  13. Ønsker deg all mulig lykke Bente og et fantastisk 2015 :) Vi sees på face :)

    Gode klemmer fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk Monica <3 Så herlig alle skjønne kommentarer som du har lagt igjen her og det er ikke få :)
      Vi sees på face vet du ;)

      Bente klem

      Slett
  14. Så dumt Bente, men sånn er det, man blir litt lei etterhvert:)
    Og instagram har desverre tatt litt over - enklere der, men ikke like personlig og koselig syns jeg:)
    Jeg blogger fortsatt, men ikke så mye som tidligere...

    Har vært koselig og følge deg i disse årene, selv om jeg ikke har kommentert så mye, så er jeg stadig innom og titter:)

    Klem Line

    PS: Kan du ikke blogge om kosthold og oppskrifter da?
    Det hadde jeg likt:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlige Line :) Du er en av mine blogg venninner som har fulgt meg fra jeg begynte å blogge :) Alltid så blid <3 Takk for gode ord <3

      Kanskje det Line, hihi ;) Kosthold er noe som blir i fokus det er iallefall sikkert ;) Kanskje en egen konto etterhvert på Instagram;) Får se :)

      Sees der <3

      Klem klem

      Slett
  15. Jeg kommer til å savne innleggene dine,men ønsker deg masse lykke til på din nye vei:)
    Mange klemmer fra Caroline

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååååå <3 <3 søte du :)
      Kan ikke du komme på Instagram da?

      Takk for trofaste besøk du har hatt her <3

      Klem Bente

      Slett
  16. Åhh så tråkigt...jag har gillat din blogg och dina inlägg så mycket! Alltid lika kul att kika in till dig...
    Önskar dig ett underbart 2015!
    Kram Titti

    SvarSlett
  17. Kjære gode fine Bente <3 Innom med en kjempeklem, et ønske om et godt nytt år med god helse, mye glede og et år der du når dine mål :) Jeg skjønner at du ønsker bytte fokus nå, men du vil bli savnet. Jeg har vært lenge borte fra bloggingen, men nå som jeg er noenlunde tilbake er det jo trist at du tar pause...for jeg sier pause, jeg, for du kommer tilbake, sant vel? ;) sender en kjempeklem og håper høre fra deg innimellom til tross. mange gode klemmer fra meg <3

    SvarSlett
  18. Å, så synd at du avslutter bloggen din Bente... Men alt har sin tid og jeg vil bare si at det har betydd MYE å bli kjent med deg her på bloggen!!!! Tuuusen takk for alle oppmuntringer og hilsener - også det du har sendt i posten <3 Jeg ønsker deg ALT godt for helsa og andre mål du har for 2015 og håper våre veier krysses en gang i framtiden!
    Varme gode klemmer fra Berit

    SvarSlett
  19. Hei Bente!
    Så dumt at du slutter...
    Jeg selv er nesten gått i dvale, men jeg tiden rekker ikke til oppi alt med huset nå på slutten.
    Gleder meg til å komme sterkere tilbake snart!!
    Blogging tar tid, og når vi har Insta er jo det så mye letter ;)
    Jeg fortsetter i alle fall å følge deg der!
    Lykke til med trening, og nyt dagene som kommer :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥