mandag 7. april 2014

Te,vårblomster og en gammel utslagsvask

Nydelig temperatur ute idag, så dagens te måtte nytes på verandaen.
Undulatene stor koser seg der de henger på veggen :)

Det var ikke måte på telefoner jeg fikk angående annonsen om ønska å få tak i en gammel utslagsvask :)
Denne som er på bildet kjøpte jeg, men to andre fikk jeg gratis, for en lykke da :) Når man leter leeeenge etter noe og endelig får tak i det er det bare LYKKE :)


Jeg har ikke fått hengt de opp enda.
Den andre jeg skal ha er med blå kant og bakstykke
Jeg satt begge gummi ringene inn med møbelvoks, det gjorde susen.
Fargen kom frem med én gang :)
 Nydelig med blomster oppi, akkurat slik jeg så det for meg :)
Den tredje blir gitt bort til noen som fortjener det og som også liker stilen ;)


Plukket  inn noen stemor som får stå på kjøkken bordet



Herlig farge på de


Ønsker dere en fin uke!


Beste klemmer fra meg til deg

Bente

18 kommentarer:

  1. Så GØY at du får tak i slike skatter via annonser da:-) Tre utslagsvasker var jammen en bra fangst! Her skinner også sola og ute er det over 16 grader i skyggen, ikke til å tro:-) Har kost meg med litt små jobbing i hagen i formiddag. Håper det blir mange slike dager framover:-) En god klem til deg, håper du får en kjempefin uke!

    SvarSlett
  2. Så koselig med sånne vasker! Så herlige de ble med blomstene i! :)

    SvarSlett
  3. Ja du var jammen heldig. Ikke verst å få to vasker.
    Koselig at du kunne velsigne ei med en vask også.
    Det er jo koselig å kunne sitte ute i sola å kose seg.
    Blir noen regnværs dager her nå etter som de melder.
    Tror kanskje bakken har godt av det, selv om jeg
    aller helst vil ha sol hele tiden.
    Ønsker deg ei velsignet god uke :)

    SvarSlett
  4. Sånne vasker er flotte så der var du heldig- igjen :)

    Håper du har bra dager nå - høres så slitsomt ut med slike allergier du sliter med. Jeg elsker dufter alt fra tøyskyllemiddel til dusjsåpe- så jeg er nok ikke bra for deg :P

    Ønsker deg en nydelig uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. Nydeleg stemor, nydeleg vask, nydeleg alt sammen :)

    Fin mandagskveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Heldige Bentemor :)
    Slike gamle vasker er så fine - jeg har en på låveveggen, og tipset med møbelvoks høres fornuftig ut.

    Nyt vårdagene:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Koselig nostalgisk med disse gamle vaskene, minner
    meg om kjøkkenet hos min oldemor :-)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  8. Den utslagsvasken du viser oss i dag er jo flott.
    Skjelden de er så hele og pene i emaljen. Og møbelvoks på gummikanten
    var ett godt tips. Har nemlig en vask stående på låven sjøl...
    Får se om den kommer på veggen denne sommeren, har hatt planer før,
    men ikke kommet så langt.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  9. Å så koselig du har pyntet!
    Stemorsblomstene i den karaffelen var dånings:))))
    God tirsdag La Benta:)))

    Klem på klem.

    SvarSlett
  10. Så utrolig klare og fine bilder du tar,ser det spesielt godt på nært hold,slik som med de skjønne blomstrene dine! :)
    Har faktisk stemor for første gang selv i år ~ må innrømme jeg ikke har likt dem så godt før....merkelig hvordan smaken forandrer seg (heldigvis)!
    Så deilig å få nyte det fantastiske været med en god kopp te ute i går....fikk lyt å gå helt bananas i Hagen men det kan jo komme snø enda,prøver å holde igjen men skal love det er en hard kamp,Hihi.
    Godt man har plenty med andre ting å gjøre slik man kan flytte fokus!
    Det er forresten tre hunder jeg har Bente,og visst tar de plass.Men for meg er det en livsstil og det hadde vært veldig tomt i huset uten ;)
    Vasken din er jo bare så skjønn....hvor skal du henge den tro ?
    Blir fin uansett hvor den henger da - gir et sånt koslig og romantisk og nostalgisk inntrykk,denne blir du nok glad i og glad for opp igjennom årene! :D
    Lurer på å sette inn annonse selv...er jo sååå mye man kunne tenkt seg,det ligger nok mye rart rundtomkring hos folk ~ herlig at du lyktes ihvertfall!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for tipset om bilder fra mobil til blogg. Tenk jeg fikk det til til slutt:-) Ha en fortsatt god dag kjære deg! Klem

    SvarSlett
  12. Heldiggrisen deg altså,den utslagsvasken var kjempefin!
    Kanskje jeg og skal sette inn en annonse noe sted,har sååå lyst på en...eller 2;)
    Koselige bilder hos deg:)
    Ha en fiiin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  13. Nydelig! Så heldig da,utslagsvasken var kjempefin!
    Nyt resten av dagen.
    GOD klem fra meg

    SvarSlett
  14. Nydelig vask til nydelige blomster!
    Utrolig flotte bilder du viser Bente!
    Det objektivet jeg bruker mest 18 - 200mm har streiket, så da blir det enten macro eller vidvinkelen
    og det blir ikke det samme - kjedelig, men men
    Håper formen din bedres og at du kan storkose deg i påska!
    Stor klem fra Janne

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder!!
    Elsker blomsterbilder ♥

    Ser du har kommentert på bloggen til Braatan at du har huket av for at anonyme ikke kan kommentere på bloggen din, for og unngå spam... lurt:)
    Men hva krysser du av for da? Kun google eller kun registrerte?
    Får veldig mye spam, men vil nødig ha slik ordkontroll, er så kjedelig:))

    SvarSlett
  16. Nydelig med vår og deilig stemning hos deg!
    Ønsker deg en herlig helg, kjære vennen!
    Titti-klem

    SvarSlett
  17. Nå var det godt å komme inn til deg igjen! Det er jo helt fortvilet når pc en sier plutselig takk for seg:)
    Så nydelige bilder du har tatt av det flotte gamle huset. En idyllisk plass:)
    Herlig stemning med de nydelige stemorsblomstene.
    Selv har jeg ikke fått meg noen blomster til å pynte med. All fokus er rettet mot huset vi pusser opp. Påska blir nok godt brukt til jobbing dessverre. Men vi får kose oss litt imellom slagene:)
    Ønsker deg ei fin helg!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥