fredag 27. juli 2012

NY VIMPEL REKKE TIL SELSKAPET :)

På søndag skal vi feire 18 års dag til store gutten min
Så nå er det forberedelser til bursdagen  hans:)
På Kremmerhuset hadde de vimplene 
suuuper billig til 
bare 29 kr !!!!
Har kostet 129 kr
Ikke for stoffet engang?
Måtte ha to rekker, den andre skal henge 
der sofaen er :)
Fargene er så friske og flotte:)




Tusen takk til alle dere som stikker innom og legger igjen så utrolig koselige kommentarer 
Det setter jeg virkelig pris på, alltid :)


Best friends


Fin fin kveld og god helg:)


Benteklem



11 kommentarer:

  1. Hei snuppa!
    Å så fin....sånn vil jeg også kjøpe...billig var det og!
    Tenk 18 års dag til gutten din,sukk så fort tiden går!
    Stor dag og dere må kose dere med besøket og med å lage til....Stas altså!
    God kveld søteste Bente!
    Klemmer og smil

    SvarSlett
  2. Det var en fin vimpel, og så billig.
    Kanskje jeg må se om jeg kommer meg en tur til Kremmerhuset å får kjøpt etpar slike.
    Skal feire yngstemanns 20 års dag om ikke så lenge, utrolig hvor fort de blir store disse "små"
    Ha en fortsatt god kveld :)

    SvarSlett
  3. Dette kommer til å bli en flott feiring!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Ser at der er klart for flott feiring hos deg :)
    Grattis med 18 års dag i huset!
    Min yngste fyllte 18 i vår...og i morgen er han klar for Norway Cup :)

    ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Hei Bente :)
    Kjempefin vimpelrekke, virkelig
    dekorativt og herlig :)
    Ønsker deg en fin, fin helg og
    feiring av din sønns 18-års dag
    Her har jeg feriebesøk så det er
    ikke sikker jeg rekker å skrive
    noen ord i helgen... men titter
    innom det skal jeg ღ Stor klem
    fra Mette

    SvarSlett
  6. Heldig med den vimpelrekka :)

    Kos dere masse med dagen- det blir garantert en super feiring !


    Klemmer fra Meg :)

    SvarSlett
  7. Så fint du pynter til festen.
    Dette blir helt sikkert ett fint minne for både han og deg.

    Klem Inger

    SvarSlett
  8. Gratulerer med sønnen din :)) Tenk å ha en 18åring i hus! Og så lekre de vimplene er, de pynter så fint opp. jeg håper dere får en skjønn, skjønn dag sammen i morgen - og at forberedelsene er kos og ikke stress. Mange klemmer din vei - fra meg :)

    SvarSlett
  9. Kjempeflott vimpelrekke !
    Har faktisk sett på den selv,men da var den til full pris..
    Gratulerer så mye med flotte gutten din som fyller 18 !
    Kos dere !
    Klem Anne

    SvarSlett
  10. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Vimpler er så dekorativt og fint!

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥