lørdag 7. juni 2014

Min nye hage port

Her er den nye hage porten min :)
Helt siden vi hadde kolonihytte har jeg savnet en slik koselig port.
Nå fikk jeg en, johoooo :D 


Pion knoppene gav den skikkelige stemningen, gleder meg til de spretter ut :)



Her er porten inn til kolonihagen vi hadde, var ikke det kos vel?


 VELKOMMEN inn til min lille hage ♥ 



Vi var så heldig å få tak i rimelige skiferheller, det ble prikken over i´en synes jeg 


Lykter må man ha i en hage :)



Dexter-gutt stor koser seg ute sammen med oss, en skikkelig hage-katt, hihi :D


Her ser dere rosebuen.På venstre side er det en humle som jeg må få bundet opp.
Den har vokst seg inni hekken.
Har ikke bestemt meg enda for hva klatrerose jeg skal ha på høyre siden av buen.
Men en nostalgisk sort står høyt på ønskelisten :)


 Fikk besøk av ei lita jente her om dagen og da la jeg en
 kjærlighet på pinne oppi postkassen som en liten overraskelse, det var populært :)


Amplene mine med hvit lubelia og eføy.


Tørkestativet skal males hvitt litt senere i sommer, det impregnerte treet må tørke først.
Fra kjøkken vinduet mitt kan jeg nyte synet 
Det var ikke lett å skulle finne plass, men akkurat her er det flat mark.
Såååå utrolig glad jeg fikk dette, toppen av lykke for en nostalgiker som meg :D :D
A DREAM CAME TRUE ♥
Må bare få boret hull og ordne til snorene så kan jeg snart henge ut klesvask :)


Håper innlegget blir til inspirasjon og glede :)

Ønske dere alle en riktig flott pinse helg!


Gode klemmer

Bente-mor

10 kommentarer:

  1. Hei Bente :)
    Så mange fine bilder du deler med oss ♡
    Porten din med den søte postkasen er
    bare sååååå fin ♡ - og tørkestativet ♡ ♡ ♡
    Har ønsket meg et slikt lenge, de er så fine
    Takk for inspirasjon og vakre bilder, og så
    ønsker jeg deg en fortsatt fin pinsehelg ♡
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Jättefin port! Stenarna är pricken över i :)
    Ha en fin fortsättning på helgen!
    kram Tini

    SvarSlett
  3. Du har fått ett skikkelig hageløft du nå. Så megakoselig med port, tørkestativ, portal og heller.
    Koselig med en nostalgisk hage. Her kan du nyte mange flotte sommerdager framover. Og kjenner jeg deg rett så blir det mange fine blomster plassert rundt omkring også. Det er så koselig hos deg at jeg skulle gjerne stukket innom en tur om jeg bodde litt nærmere...
    Kos deg i pinsen og nyt sommerværet, (Jeg har vært på auksjon i dag, Det er gøy!!!)
    Klemmer i fleng fra Marit

    SvarSlett
  4. vi liker det samme for uteområdet .....for 3 år siden fikk jeg min port ...digger den!
    du har gjort det så flott med port, heller , rosebue og det vakreste tørkestativet :-)
    nå kan du kose deg!

    klem tone

    SvarSlett
  5. Ååååå dette var .....ja du vet..... DÅNINGS ❤❤❤
    Love it !

    Klem på deg❤

    SvarSlett
  6. Herlig, både port, rosebue og tørkestativ! Veldig koselig med skifergang fra porten. Gøy se litt hagebilder fra deg! Ønsker deg en fortsatt fin langhelg!
    Klem Berit

    SvarSlett
  7. Nydelig vakkert som alt er hos deg Bente :) Flott postkassa og så koselig med den kjærligheten. Gratulerer med det flotte stativet - de er så fine. Vakre skiferheller og de gjør mye ja - det er virkelig prikken over i en :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Hei på deg;)
    Så fantastisk koselig hos deg da, både her på bloggen og hjemme;)
    Beklager at jeg ikke har svart deg før nå men disse dagene skulle hatt ett par timer ekstra kjenner jeg;) Jeg legger deg til i listen min og ønsker deg en flott sommerkveld;)
    Klem Silje Marie

    SvarSlett
  9. Drømme..drømme...dette ble kjempeflott!!
    Flotte bilder du viser fra hagen også:))
    Nyt og kos deg i ditt uterom:))

    SvarSlett
  10. SÅ kjempekoselig dere har fått det med både port og tørkestativ !!
    Tenk når det blomstrer i rosebuen ..♥
    Søteste postkassen ..min henger på lekestuen og er stadig i bruk av de små på besøk .
    Tenk at dere har hatt kolonihage !!
    Høres spennende ut ..

    Jeg har vært en tur hos jentene mine ..har kost meg !
    Nydelige sommerdager vi har , og de ser ut til å vare enda lenger .
    Beste sommerklemmen til deg ♥

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥