onsdag 12. desember 2012

JULE VIMPEL I PAPP

Vinduet med folie har blitt pyntet 
til jul :)
Vimpel rekken med sjablong passer fint 
å henge her.


Pappen jeg har brukt er ganske 
komprimert og fast.  
Printet ut gamle noteark som jeg limte på.
Samme sjablong som jeg brukte på tre skiltet under her. 
Svertet kantene til slutt:)


Her er dom-papp motivet kommet på et lys. Dette  og flere andre lys 
skal leveres til Lys Punktet Kafé. 
Andre levering dette. 
Hadde lyst å lage litt annet enn engler,så denne leveringen er full av nostalgiske julemotiver :)

Her har jeg kledd en blomstrete mugge med gråpapir og et mini furu tre er satt oppi :)
En gamme piketitter har fått 
plass i vinduet.
Pappa fikk reddet den ut av et hus som skulle rives for mange år siden ♥

Gode klemmer fra meg ♥

Bente-mor

19 kommentarer:

  1. Hei Bente:)
    Kjempeflott!!..vimpelen din er superfin:)
    Og de søte små tingene i vinduet...virkelig koselig:)
    Ha en fiiin kveld:))

    SvarSlett
  2. Oj-oj-oj!
    Sååååå fint hos deg!!!
    Masse inspirasjon!

    Skal snart på skoleavsluttning for Casper nå.....gitt hvem som er med i julekomiteen?? Ho,ho,hooooo!
    Jeg har bilen full av stasj!!!
    Gløgg og klemmentiner...og MASSE servietter!!!
    Kose deg du i ditt herlige julehjem søde snupp!

    KLEEEEEEMMMMM!

    SvarSlett
  3. Kjempefin vimpel, og lyset med dom-pappene var helt nydelig :)

    SvarSlett
  4. Her var det god julestemning :)
    Vimpelen var skikkelig koselig, og for et herlig dompaplys!!!
    Hva slags papir er det du fester på lysene dine??
    Ha en herlig julekveld ;)
    Klem fra meg!!!

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Så nydelig den vimpelrekka ble;)
    Enkelt men samtidig kjempe fin:) ME LIKE;)
    Fikk skikkelig julestemning av det dompap motivet du hadde på lyset;)
    Ønsker deg en flott kveld videre:)
    Klem fra LInn

    SvarSlett
  6. Du altså, du er jammen kreativ. Vimpelen var superskjønn og dompaplyset så sjarmerende. Så lurt da å pakke en mugge inn i gråpapir. Jammen tror jeg vi har maken gardin vi to. :)

    Klem til skjønne du

    SvarSlett
  7. Så god ide å lage vimpelrekke av kartong, og med noteark ble det ekstra fint:-) Nydelig stearinlys også!! Ha en fin kveld videre. God klem fra Berit

    SvarSlett
  8. Sånn en energi du har om dagen- er skikkelig kreativ og flink :)

    Den vimpelen ble skikkelig lekker og julete !

    God kveød klem fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Vimpel rekken er ikke laget iår,skulle skrevet det ;)
      Det var før bloggen ble startet:)

      Tusen takk ♥

      Slett
  9. Åååå, dette ble skikkelig fint Bente!
    Og så printe ut gamle noteark?? Noe så lurt - takk for tipset!
    Litt morsomt å se vinduet med folie.
    Nøyaktig lik den jeg har tatt ut til en jobb jeg gjør;)

    God eadventsdager til deg og klem fra meg:)

    SvarSlett
  10. Du er bare så utrolig kreativ og god du:)!!
    Ble sååå fint!!!:)
    Og veldig koselig med et typisk julemotiv på lyset!:)(Selv om jeg også elsker alle de søte tekstene og bildene på:))
    Ønsker deg en fin kveld:)god klem:)

    SvarSlett
  11. den vimpelen var bare helt nydelig!
    smart med den posen på en mugge :-)

    klem tone

    SvarSlett
  12. Her var det mye fint.
    Vimpelrekka var kjempekoselig.
    Veldig fint lys med dompapper på.
    Greit med litt annet enn engler av og til.
    Flott med papir rundt vasen. Skulle vært ute å hentet et
    lite tre, men det er så kaldt her når jeg
    har tid at jeg ikke har orket.
    Kanskje i dag?
    Ha en herlig torsdag i førjulstida :)

    SvarSlett
  13. Så fint og julepyntet hos deg, søte Bente!
    Ønsker deg en fin fin Lusiadag.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  14. Nok en flott blogg- har funnet deg i dag via Jannes kreative verden, som også deler villig vekk sine ideer. Har stor sans for "blogg høflighet " finner rett som det ideer rundt omkring , som æ tester- legger æ de ut så får rette vedkommende kreditt for oppfinnsomheten!
    Kjempe trivelig her hos deg , så æ vil gjerne linke til deg- ha flotte adventsdager!

    SvarSlett
  15. Måtte bare innom og si tusen takk for alle gode ord fra deg....:)Blir så glad;)er så utrolig at det er slike gode mennesker der ute som deg:) Vi kjenner ikke hverandre...men du tar deg tid til å legge igjen så mange gode ord...og det setter jeg stooor pris på:):)
    Ønsker deg en skikkelig fin kveld Bentemor!!:)
    Kjempeklem:):)

    SvarSlett
  16. Så nydelige vimpler og lys du lager! Kjempefin blogg du har, og som Janne tipset om;)

    SvarSlett
  17. Kjære Bente..
    ÅH...så fint du har det !
    Superfin vimpel og så fint den passet i vinduet.
    Likte lyset og veldig godt ,
    selv om jeg liker englelysa dine så er det kjekt med forandring.
    Flott med ny levering av egenproduserte lys...flinka♥
    God klem fra meg

    SvarSlett
  18. Sååå nydelig vimpelrekke!!! Og såå nydelig og tøff den muggen ble
    med gråpapir!:)
    Og igjen tusen takk for den nydelige gaven jeg fikk av deg med
    de herligste motiv!
    Ha en fin fin fredag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥