torsdag 19. januar 2012

SMIL SMIIIL OG KILEKRIG :)



Da hiver jeg meg på fotokonkurranse hos bloggen ØYEBLIKK som har utfordringen SMIIIL . Syns det er kjempegøy å bli med :))
Her er guttaboys i gang med kilekrig :) Bildet er tatt i sommer på Hellesylt, en nydelig perle som vi er så heldig å få ha et familie landsted Gode sommer minner kan man jammen leve lenge på :) Må bare få sagt at døra i bakgrunnen er min favoritt dør ♥♥

 Ha en trivelig dag videre :) Velkommen også til nye følgere,koselig :)

 Klemmis Bente

8 kommentarer:

  1. Herlig bilde. :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så koselig bilde. :) Ser at de har det artig!

    SvarSlett
  3. Herlig bilde,nydelig dør.
    Ha en fin kveld!
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Nydelikt bilde..

    Lykke til..

    Britt Kristin

    SvarSlett
  5. Heia Bente:)
    ÅÅÅ for et koseli bilde av barna:)
    Og nydelig dør i bakgrunn-LIKER:)
    Lykke til- krysser fingrene for deg i fotokonkurransen!!
    Klem fra Vera - god helg Bente:)

    SvarSlett
  6. Herlig bilde!! Ønsker deg en fin uke:) Klem

    SvarSlett
  7. Svusj, så nærmer denne helgen seg slutten... Tiden har gått så alt for fort, og først nå får jeg satt meg ned, for å ta besøk i blogglandia...

    Så herlig bilde av gutta boys - lykke til i konkurransen :) Så gøy å lese at dere har familiested på Hellesylt. Selv kommer jeg fra nabokommunnen på nordfjordsiden, og har fartet mye på Hellesylt i min ungdom :)

    Ønsker deg en flott kommende uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥