torsdag 7. august 2014

Slik gjør man ....

Vi bor i en tomannsbolig og det å bytte farge på huset er ikke det letteste da.
Men faktisk liker jeg gulfargen og det er ikke mange gule hus på feltet igjen :) 
For å få litt av det hvite som jeg er mest glad i malte vi noen flater hvite.
Så i går ble denne veggen på verandaen malt hvit


Siden vi har markise der blir det lysere og lettere og visuelt vil det virke romsligere :)


Gjorde ikke noe som helst det ;)
(litt feil gulfarge på huset her, fikk et ferdig redigert bilde fra google pluss;)

Andre plasser vi har malt hvitt er ene bod veggen og inni huken der vi har sitteplass.


Rundt ytterdøren også.Vi har høy hvit mur så det funket bra.



Da fikk dere se skikkelig huset jeg bor i :)
I år er det 16 år siden vi flyttet hit faktisk.


Takk for at dere stakk innom meg ;)



Klem Bente-mor

13 kommentarer:

  1. Fint med litt sånne hvite kroker rundt omkring.
    Og jeg liker kjempegodt gult, så gult hus er selvsagt kult.
    Jeg har rødt hus sjøl og har ikke tenkt å bytte farge på leeenge enda.
    Gamlehuset er hvitt og det liker jeg også veldig godt som det er nå.
    Flott hus du bor i Bente, både utenpå og inni!!!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    så smart å male noen hvite vegger og ved inngangen!!!
    Huset vårt var gult før, vi bygde om og på. det er 18 år siden nå.
    Tida flyr!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Hei hei :)
    Gjør seg godt å male i sånne "innhukker" som sitteplasser. Det er jo stort sett der man er når man ikke er inni huset :)
    Synes du har det veldig koselig utenfor hvertfall.

    Ønsker deg en god helg som er på vei ;)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Jeg måtte selvfølgelig innom og se "hva man gjør" i hvilken sammenheng…nysgjerrig vættø ;)))

    Så kjekt med litt forandring,det gjør seg,men jeg er også veldig glad i gule hus (sikkert fordi jeg kommer fra et selv) og er glad du ikke malte hele huset!
    Så flink du er til å lage det trivelig rundt husveggene,kjempekoslig hos dere Bente!!!
    God helg!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  5. Så lyst og fint det ble på verandaen.
    har og en liten veranda jeg krangler meg min
    mann om å få lov å male hvit. Spørs om jeg ikke gjør det en dag.
    Blir jo mye lysere da ja.
    Ønsker deg ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  6. What is so nice about your decorating style, is that everything is interchangeable. Your home is very welcoming. Enjoy your weekend,
    Attractive Summer House Design

    SvarSlett
  7. Takk for titten :) Gult er en fin farge - og flott med hvitt- det er jo til å bli glad av. Noen hus kler gult bedre enn andre og dette kledde det- er som sola jo hele inntrykket av huset og inngangspartiet og det hele. Varmt og velkomment :) Nydelig med de blå blomstene- det bør du ha masse av neste år det og hvitt og litt rødt - om jeg skal si noe da :)

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint det blev! Alltid lika kul att kika in till dig!
      Ha nu en skön helg...
      Varm kram,
      Titti

      Slett
  8. Det ble kjempefint med hvite innslag. Du har det såå koselig på uteplassen. Inngangspartiet ble virkelig lekkert.

    Klem

    SvarSlett
  9. Så flott det ble med hvite felt - kjempe lurt å lysne det litt på verandaen! Kjempekoselig hos deg.
    Hilsen Lunalu

    SvarSlett
  10. Nå var det virkelig lenge siden sist .
    Har kosa meg med de mange fine innlegga dine ...og bildene dine er så lekre !
    Liker så godt vaskestativet ..så nydelig og sommerlig med rosene i .
    Saften så jo bare SÅ innbydende ut ! ..med så fine etiketter på flaskene.Flinke deg !!
    Veldig koselig å få se huset ..syns det ble flott med det hvite .
    Her har vi også hatt gult hus ..malte om for noen år siden .

    Håper du har det bra !
    Ønsker deg fine dager Bente .
    Klem på klem


    SvarSlett
  11. Ville bare stikke innom Loftkroken for å si hallo og si at nå savner ihvertfall jeg
    et Bente innlegg. Alltid så koselig å lese innleggene dine.
    Ønsker deg en god ny uke.
    Masse klemmer fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Noe så herlig :-):-):-) Ble kjempe rørt Marit ♡
      Jeg kommer snart tilbake, har vært så mye som har skjedd siste mnd.så tiden har bare ikke strukket til.
      Vi "sees" snart :-)
      Klemmer i fleng

      Slett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥