onsdag 26. november 2014

Glemte bursdagspenger og julehandel

Da fikk jeg endelig brukt opp bursdags pengene mine fra januar, woææææ :o
Jeg forelsket meg "litt" i bryllupsgaven jeg kjøpte i oktober 
Så jeg valgte å handle hos Hverdagsgleder igjen :) Super service som alltid :) 
Bodil er ei skjønn dame som jeg er så heldig å kjenne.


To store kopper fra Greene Gate og en termos
(serviettene fikk jeg i gave fra henne )



Peppernøttene kjøpte jeg på JULE KAFÉEN. 



Julekoppen 
ROSA + RØDT 


Her er navnet på den.....

og på den andre.

Koselig 




I neste innlegg skal jeg vise mine siste bruktfunn ;)


See youuuuuuu 



*Klemmer*
Bente


12 kommentarer:

  1. wow, was für tolle teile!!! danke für die inspirationen!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Koselige saker du kjøpte!
    Synest Greengate har mye fint altså :)

    ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Så koselige kopper og termos. Mye hverdagsglede og kos i et par nye kopper.
    Jeg digger hverdagsglede!!! Og jeg må si jeg gleder meg til ditt neste innlegg,
    bruktkjøp det er alltid gøy å se på. Skal kjøre yngstemann til reguleringstannlegen nå.
    Håper at jeg rekker åoningen på salget av Juleting hos TIng og Tøy i dag, en
    bruktbutikk som pleier å ha masse fin gammel julepynt hvis du er der den første halvtimen
    ihvertfall. Men tror ikke jeg rekker det i dag. Tannregulering er dog viktigere enn gamle
    juletrekuler... Men det er jo lov å håpe da.
    Mange klemmer fra Marit

    SvarSlett
  4. Nydelig gave til deg selv dette ..
    Den som hadde hatt noen bursdagspenger igjen ....

    Jeg husker jo veldig godt den bryllupsgaven ..helt nydelig !
    Her ventes yngstejenta med sine to små hjem på en liten førjulsvisitt .
    Gleder meg ... Er i gang med litt pynting siden de ikke blir med oss i julen i år .
    Måtte bare innom deg en liten tur !
    Fin dag Bente !
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Såg link på Fb og måtte rett inn og sjekke kan du skjønne :)
    Uææææ sier jeg også,glemme bursdagspenger så lenge - du har jo snart bursdag igjen jo!!!!Men jammen var det bra du hadde glemt dem slik du kunne kjøpe deg akkurat dette her - helt fantastisk nydelig fint,alt sammen.Guuu kor vi elska Green Gate hihi!!!!!! Satt faktisk og tenkte på deg for bare nokken minutt siden også -kom på den tapeten din.lurte på hvordan det gikk??? :)

    Nye bruktfunn sa du??? Gull i mine ører,no er jeg spent må vite!!!!!!Her er det vel fint lite nytt både nytt nytt og nytt gammelt,men det kan det ikke alltid være...da hadde det vel ikke vært så moro når det først skjedde :;)

    Kok deg en god kaffi og nyt i de fine koppene dine...liker ikke kaffi selv men gubben kor jeg nyter koppene dine lell!!!

    ha en fin dag søta!

    toveklem .)

    SvarSlett
  6. Nydelige kopper.
    Har noen lattekopper i Selma rød.
    Veldig greit å finne igjen slike gaver.
    Her dukket det opp 500,- under ei skufferydding
    nettopp. Det var julegave vi fikk i 2012. Hehe.
    Jaja. da kan vi finne på noe koselig med de nå.
    Ønsker deg en velsignet god dag :)

    SvarSlett
  7. Så fine de var. Skulle kanskje kjøpe meg noen. Hmmm
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  8. Jättefina, just den serien gillar jag! Termosen är sååå söt, den har jag inte sett förut...
    Önskar dig en skön kväll!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  9. Å, så skjønne ting! En slik termos skal jeg jammen skrive på ønskelisten min! Og så må jeg si TUSEN takk for pakken som kom i posten denne uka!! Snille, søte, gode venn :-) Ble kjempeglad for alt sammen:-) Ønsker deg en fortsatt fin fredag og en koselig adventshelg!
    Klem og smil fra Berit

    SvarSlett
  10. Jeg har og en nesten likedan termos fra GG,som jeg kjøpte med et gavekort etter bryllupet vårt i 2010:)
    Nydelige ting du har kjøpt,å så snillt av henne å sende med serviettene ekstra:)
    Ønsker deg en flott adventshelg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  11. Kjempefine: -) Du har god smak!

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥