søndag 23. november 2014

Mitt fat er lastet med......


Julegodteri og litt nyinnkjøpt jule pynt :)

I går kjøpte jeg hjemmelagde peppernøtter, drops og en søt Tilda fyrstikkeske  
(Pssst, mannen kjøpte julegave til meg, iiiiik :D :)))))

Peppernøtter og drops skal gies bort i julegaver :)
Kjøpte det på Julekaféen i menigheten jeg går i ♥

Jeg leverte inn to esker med frostrede lys glass ++ og bare et lys-glass var igjen :)
Må si meg meeeeget fornøyd :) Godt å kunne bidra til et så bra arbeid 
A21- som et arbeid MOT MENNESKEHANDEL.

 

Denne måtte jeg ha selv ;) passer så godt til det lyseblå eplet mitt 

Lyseblått og rødt er nydelig sammen FAVORITTER I ÅR :)

Tre nøtter til askepott ble kjøpt hos Mestergrønn før helgen, kjempesøte  
Får sååå gode assosiasjoner 


Nå er det ikke lenge før de to eldste kommer hjem på juleferie, det blir stas :)



Ha en god søndag videre!


Klem Bente

12 kommentarer:

  1. Alltid koselig stemning hos deg Bente. Lyseblått og rødt er fint sammen som du sier,
    Uvant kombinasjon, men absolutt veldig fint sammen. Tenker du gleder deg til å få hjem
    de største barna til jul. Familien blir liksom komplett da. Ønsker deg en fin søndagskveld.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder Bente!
    Og de nøttene er jo bare helt skjønne:)
    Helt enig lyseblått og rødt er supert!

    God ny uke!

    SvarSlett
  3. Jeg har et stettfat som ligner! Det skal jeg bruke til julepynt. Takk for tipset. Og den lyseblå fargen passer godt til sølv og hvitt. Jeg vil fornye julepynten i år, og din førjulspynt var fin og inspirerende!

    SvarSlett
  4. Så skjønne bilder, og de nøttene var bare nydelige!
    Må se om jeg ikke får tak i slike =)

    Ønsker deg og dine en flott uke som kommer.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Vi var på skikkelig julemessereid i går.
    Innom tre menigheter som hadde julemesser
    og to andre julemarkeder.
    Kjøpte litt småtteri og noen julegaver.
    Vant på noe loddsalg gjorde jeg jammen også, hehe
    Kjempekoselig dag.
    Ha ei velsignet god ny uke .)

    SvarSlett
  6. wow, was für tolle bilder!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvarSlett
  7. Så koselig stemmning her hos deg Bente:)
    Herlig med hjemmelagede ting!
    Å for noen søte nøtter!!!
    Hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle kjøpe noen ny julepynt i år,men kommer jeg over disse nøttene tror jeg jammen ikke jeg klarer å holde meg;)
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  8. Good Morning,
    so lovely things and for a good cause! That's perfect!
    Wish you a happy week
    Elisabeth

    SvarSlett
  9. Så koselig fat med mange fine fristelser ...
    Så gøy at lysglassene dine ble solgt ..ikke rart det da ..de var jo kjempefine !!!
    Har jo hermet jeg da ....og er så fornøyd .

    Kjekt å få sine kjære hjem .
    Kos deg med forberedelser i tiden framover ..
    Tenk det er advent snart .

    Ha en fin dag !
    Klemmer

    SvarSlett
  10. Åh, du tar så fine bilder!! Virkelig mye inspirasjon her hos deg Bente!
    Koselig fyrstikkeske også, og de nøttene var knallfine!
    Tror nok jeg må spe på med litt nye ting til jul...:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klemmer fra janne

    SvarSlett
  11. Så koselig fat og flotte nøtter :) Så koselig det må være med å komme hjem til juleferie- det er herlig det. Både for de som reiser og de som får besøket.

    Ønsker deg glade og fine dager Bente

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  12. Så nydelige bilder og herllig stemning.

    Nyt siste uken i november - nå går dagene rakst mot jul:)

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥