tirsdag 20. september 2011

TØRKET LAVENDEL OG GAMLE BARNESKO


Fikk så lyst å prøve meg på et lite stillben idag !
Barneskoene som dattera mi hadde er bare så sjarmerende ♥
De står til vanlig i trappe opp til loftet !
Morsomt at de er så slitt, har visst krabba litt her ja :)
Minst 20 år gamle ♥ Som tiden går ??


Nostalgisk preg ♥


Lavendelen er like vakker i tørket tilstand :)
Tørket den i stekovnen på ca.50 grader i en par timer, da holder de fargen fint :)
Må ha de liggende under glasslokk, jeg reagerer desverre på parfymen !
Faktisk ganske irriterende for duften er nyydelig !

Have a nice day ♥

12 kommentarer:

  1. Ordentlig sjarmerende med de barneskoene, spesielt når de er din datter sine. Ja er det ikke underlig hvor fort tiden går?? Jeg kan ikke fatte og begripe at min eldste sønn er 31, det går jo ikke an, han er jo nesten eldre enn meg!!

    Ha en flott dag videre, vi skal til Vannkanten å bade i kveld. Der har de herlig oppvarmet vann og flere bassenger, boblebad og badstu. Helt herlig og jeg må jo holde svømmekunnskapene ved like.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Takk for oppmuntrende ord på bloggen min ang hageoversvømmelsen! Heldigvis er det meste av vannet borte nå. Litt av en måte å lade opp til søndagens familiemøte med tema "Nohas ark"... Kjenner jeg kan identifisere meg bittelitt mer nå;-)

    Nydelig stilleben du har laget. Så synd at du ikke tåler lavendel, den dufter jo så nydelig. Jeg har bare latt mine luftørke og håper det går bra. Lagde faktisk badesalt med lavendelblomst og lavendelolje i dag - spent å prøve det ut:-)
    Ønsker deg en riktig fin kveld! Klem fra Berit

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder:)
    Var helt utrolig det med lavendelen.
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Så fint. Tusen takk for tips om tørking av lavendel :)

    SvarSlett
  5. Vilket bra tips hur man torkar lavendel ♥ Själv brukar jag bara lägga dem på tork nånstans, men då behåller de ju inte färgen så bra...
    Ha en härlig kväll;)
    Kram fia

    SvarSlett
  6. Så søtt! Veldig fint med lavendelen til de gamle skoene. Skoene ligner veldig på mine første, de har mamma tatt vare på. :)

    SvarSlett
  7. Så flott stilleben du laget. :)

    SvarSlett
  8. Så koselig stilleben! Artig med krabbe-slitte sko, og lavendel er jo bare vakkert:)Ønsker deg en flott kveld!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for kosleg kommentar hos meg,det setter eg stor pris på:)
    Nydleg stilleben,flotte bilder,
    ,må kikke meire her inne hos deg:)

    Håpar du har ein god dag:)

    SvarSlett
  10. Så søte de gamle barneskoene, og koselig at du har tatt vare på de :)
    Takk for tipset om tørking av lavendelen! Det skal jeg prøve :) Trodde man bare skulle henge de opp ned i bunterkvister.
    Ønsker den en strålende dag :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  11. Herlig!
    ASkjønne bilder.
    Jeg har også tatt vare på barneskoene til min datter som faktisk er 21 år akkurat i dag:)
    Å...så heldige vi er som har barn.
    Jeg lider sammen med alle som ønsker seg barn og ikke får det...

    Varm klem fra meg!

    SvarSlett
  12. Så det er SÅ fin som lavendelen blir når man tørker den riktig altså! Du husker vel min som ble helt brun. ;) Takk for tipset!!

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥