onsdag 9. november 2011

PAKKE I POSTEN :))

Johooo, idag fikk jeg en søt pakke i poskassa :))
Jeg vant trøstepremie hos bloggen VILMERS HUS
Ikke mye som skal til for å glede meg :)))
Koselig kort på også, søte Vera ♥♥




Kan jo ikke vaske med denne koppetuen ??? No står den til pryd i vinduskarmen min !
Til og med Cath Kidston kort, kjempesøte :))


Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan få til å klikke på bloggnavnet og komme rett til bloggen i innlegget mitt ? Kan ikke alt enda, hi hi :))

Mange klemmiser fra meg ♥

10 kommentarer:

  1. Nei kan ikke tørke kopper med det, kjempesøtt er det. Kan prøve å forklare deg hvordan du gjør det. Når du skriver et innlegg så står det Kobling rett ved siden av der du legger inn bilder. Trykk på Kobling, skriv det du vil skal stå i bloggen din f.eks Vilmers hus. Der det står nettadresse skal du lime inn adressen til Vilmers hus. Den må du kopiere oppe i adresselinen på Vilmers hus, der det står vilmershus.blogspot.com, du kan bruke Crtl C for å kopiere. For å lime inn der det står Nettadresse trykker du Ctrl V. Og vips så skal du ha en kobling til Vilmers

    Håper dette var forståelig, om ikke skal jeg prøve å forklare deg igjen. :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Det var jo en flott trøstepris! Likte de kortene godt. :) Virkelig supert det teppet ditt. Så herlige foto av det også.

    SvarSlett
  3. Så fin trøstepremie:) Ønsker deg en flott kveld!

    SvarSlett
  4. Heldige du! Så masse fint du har laget! Legger meg til som følger for her vil jeg se mer!

    SvarSlett
  5. Heia Bente❤så flott at gaven falt i smak-og koselig at du viser det på bloggen din❤mange setter faktisk kopptuen i ramme -er jo så fine ,men også utrolig god å tørke med❤ha en god natt-klem fra Vera

    SvarSlett
  6. Hei på du!
    Herlig gave!!! Ser du har fått hjelp til linkingen, så da håper jeg du får det til :)

    Klem på klem ♥

    SvarSlett
  7. Så flott gave!!
    Og jeg elsker papiret ♥
    GØY med pakker i posten altså;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Så gøy å vinne selv om det er "bare" er trøstepremie. Nå kan du glee deg til enda en pakke for jeg har noen gamle noter som jeg skal sende til deg på mandag:-)

    SvarSlett
  9. ser du har fått tips om linkinga! heldig du var som fikk gave i posten, det er så stas!! ha en koselig helg videre...
    klem fra magny

    SvarSlett
  10. Kjekt å gi til noen som blir så glad.
    Skjønn innpakning også.

    Fin ny uke til deg med klem fra meg :o)

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥