torsdag 3. mai 2012

FLOR TYNNE BLONDER

Snart ferdig med å feste blondegardiner i glass skapet !
Gardinerne kjøpte jeg hos Jotex og de er flor tynne og med 
et nydelig blomster mønster, akkurat som jeg liker

Etter jeg fikk hvitmalte møbler på hver side av skapet passet det fint med hvitt på innsiden!
Jeg ble litt i tvil om jeg måtte male det, men no ble jeg veldig fornøyd :)
Liker litt kontraster i interiøret!
Maling er heller ikke det jeg tåler best å holde på med :/


Hengte de opp med wire slik at de kan falle fint! Synes jeg fikk et nytt skap :)
Jammen ikke mye som skal til for å få en stor  forandring !

Da må dere ha en super uke slutt!
Takk for de nydeligste kommentarer, varmer godt hver gang  


Masse varme klemmer tilbake 
Bente

26 kommentarer:

  1. Koselig med blondegardiner i skapet, det ble jo en fin kontrast mot det brune skapet. Alt MÅ jo ikke være hvitt da. :)

    Stor klem til deg

    SvarSlett
  2. Du, dette var litt morsomt.Jeg har nemlig akkurat tatt mål av glassskapet mitt og skal henge gardiner på innsiden, hihi.
    Jeg synes dette ble veeeeldig fint.
    Nettopp fordi det roer ned.Det er sjelden en har det så harmonisk inne i et glasskap at en kan se rett inn i det.Gardiner myker og roer:o)

    Kjekt å se.

    klem,klem.

    SvarSlett
  3. Oi så utrolig flott det ble.
    Ja det er sant det er fint med kontraster.
    Og så fine de gardinene var. Lette og elegante.

    Det er såå koselig at du er innom meg og legger igjen så koselige ord.
    Du er alltid så skjønn.

    Gode klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  4. Åh så fint det ble med gardiner på innsiden.....
    ett flott skap du har...heldgige deg

    Ha en fin ukeslutt du også

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei Bente :)

    Det ble kjempefint! :) Ble som et nytt skap :) Liker så godt gardiner inni skap, har planer om det med et gammelt skap jeg har lagret på loftet :) Og nå fikk jeg enda mer lyst :)

    Tusen takk for så gode ord hos meg - kjempekoselig <3

    Ha en fin kveld og kos deg, snart er den herlige fredagen her :)
    Klem og smil til deg :)

    SvarSlett
  6. Hei du skjønne Bente.
    Syns skapet er lekkert og jeg også må ha noen kontraster til alt det hvite.
    Du fikk så fin" rød tråd" da du tok hvite blonder inne i skapet.Lurt og kreativt.
    Må jo bare si at jeg blir veldig glad for dine gode hilsner inne hos meg!
    Tusen takk Bente,Du er så goood.

    Varm klem fra meg

    SvarSlett
  7. Så lekkert det ble :)

    Fineste torsdagskvelden, vakre!
    KLEM

    SvarSlett
  8. Det ble jo et nytt skap! "Den har mye å glede seg over, den som kan glede seg over lite!!" Ønsker deg en fin-fin fredag kjære deg! Klem

    SvarSlett
  9. Så nydelig det ble med gardinene!
    Godt du ikke malte skapet for nå ble det jo helt lekkert..fint med litt kontraster.
    Ha en fin helg kjære deg!
    klem Anne

    SvarSlett
  10. Hi, hi - dette var jo nesten som å se mitt skap dette - veldig, veldig fint ;) Jeg har også vurdert å male skapet mitt, men har funnet ut at det mørke er en fin kontrast til alt det lyse!

    Ønsker deg en fin fredag og en god helg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  11. Dette ble kjempe fint,Bente!
    Skapet ble jo så godt som nytt - du er så flink til å komme på gode ideer, og gjør det så fint rundt deg!!
    Ønsker deg en fin fin fredag, og en nydelig helg!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  12. Nydelige gardiner i et nydelig skap!
    Jeg gjorde det samme med vitrineskapet på hytta her om dagen:)
    Tusen takk for kommentar hos meg!:)
    Ha en fin fredag og god helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. For et nydelig skap. Likte det mørke treet og gardinene inne ble helt supert.
    Bøttene under her? Helt klart en skatt. Akkurat som de er. Blir nydelige med blomster i.
    Ellen :)

    SvarSlett
  14. Hei kjære Bente! Beklager at jeg ikke har latt høre fra meg på en stund, ikke meningne å forsømme en god bloggvenninde da. De siste innleggene har jeg enten ikke fått fram på leselisten min, eller så har de forsvunnet raskt nedover pga nye innlegg fra andre og at jeg ikke har lagt merke til det... Men bøttene dine så jeg, men rakk ikke å skrive noe tror jeg. Veldig gøy at du har fått levere lys til Myrullpikene, det er ca 40 min kjøring fra hvor jeg bor så da skal jeg se etter dem neste gang jeg er der!! Skapet ditt her ble veldig fint med gardinene, nye knotter og det søte skiltet. Ønsker deg en fortsatt fin fredag og en god helg! Klem fra Berit

    SvarSlett
  15. Det ble virkelig flott, og det gjør seg med kontraster, så enig!
    ha ei flott og forhåpentligvis vårlig helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  16. Hei på dei!
    Skapet blei kjempefint, gardinene passa godt :-)
    Takk for koselige kommentarer på bloggen min:-)
    Ha en toppers Fredan, håpa på sol og varme snart 8-)

    SvarSlett
  17. Skapet ble jo super flott! Likte veldig godt den blondegardina! Tenker på sommer og åpne vinduer!

    Ønsker deg en kjempe fin fredagskveld. Klem

    SvarSlett
  18. Gardinene ble virkelig prikken over i-en!
    Så vakkert skap:)
    Ønsker deg og dine ei flott helg, kos deg masse!

    SvarSlett
  19. So flott det vart med dei gardinene i det skjønne skapet!!!! Heilt enig i at det er fint å blande lyse og mørke møblar:)
    Inspirerande bilder.

    Ønsker deg ei fin helg!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  20. Det ble kjempefint med blondegardiner i skapet.
    Jeg er jo veldig glad i kontraster og synes det ble lekkert med brunt mot hvit.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  21. Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Romantisk og lunt med den blondergardinen!
    Jeg syns også det er fint å kombinere møbler med litt farve mot alt det lyse.
    Ha en nydelig helg ;) klem

    SvarSlett
  22. Så nydelig skapet ble med de gardinene på innsiden av dørene!Akkurat de samme gardinene har jeg i stua, syns de er såå nydelige! Riktig fin helg til deg! :)

    SvarSlett
  23. Hei!
    Tusen takk for kjempe koselig kommentar du har lagt inn til meg:)
    Her har jeg ikke vært før, men får en kjempe koselig blogg du har:) her kommer jeg tilbake:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  24. Så roligt att få en helt "ny" möbel genom att förändra en gammal. Fin idé att sätta spetsgardiner bakom dörrarna. Det blev riktigt snyggt och jag förstår att du är nöjd med ditt fina skåp! Önskar dig en härlig lördag! Kram Petra

    SvarSlett
  25. Så lekkert dette ble! :)
    Takk for tipset.
    Fortsatt god helg til deg og dine! <3

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥