onsdag 15. februar 2012

GIVE AWAY :))

Nå var det jammen på tide med en Give Away :) 
I mars er det 9 mnd siden jeg begynte. 
Med over 11000 side visninger og over 50 følgere
er dette mere enn hva jeg har kunne drømt om :)



Tusen takk til dere som titter innom meg og til dere som legger igjen søte spor på bloggen min


Smykke er sponset av Himmelske gaver  og er et antikt preget anheng + en Pukka love tea
Det legges ved en liten hemmelighet i pakken også ;)


Trekning søndag 11.mars


Du gjør følgende :



1 lodd for kommentar under dette innlegget.

1 lodd for å være eller bli fast følger.

2 lodd for å legge meg til i bloggrollen din.

1 lodd for å linke til min Give Away på bloggen din.


Du kan da få totalt 5 lodd totalt.
Om du ikke har egen blogg kan du også delta,
husk da å skrive mailadressen din i kommentarfeltet.
Fint om du skriver hvor mange lodd du tar.

Lykke til !

Ha en nyyydelig dag

Klem Bente




95 kommentarer:

  1. Hei på deg, jeg blir gjerne med, tror faktisk det blir fire lodd...
    Er stadig innom den koselige bloggen din!

    SvarSlett
  2. For en herlig blogg :) Gleder meg til fortsettelsen. 4 lodd på meg.

    SvarSlett
  3. Så koselig! Liker bloggen din godt, og er veldig glad for kommentarene du skriver til meg. :) Tar et lodd.

    SvarSlett
  4. Heihei. Takk for den hyggelige kommentaren du la igjen hos meg. :) Jeg ble også følger og legger deg til på blogglisten min. Så da ble det 4 lodd fra meg. :)

    SvarSlett
  5. Så koselig!! og takk for hyggelig kommentarer på bloggen min!!
    Jeg klinker til med 5 lodd jeg, og så håper jeg veldig på gevinst - nydelig smykke, og ingenting er som varm te når jeg fryser som i dag...! :o)
    Klæmm!!

    SvarSlett
  6. Klart jeg er med. :) Smeller til med med 5 lodd jeg. Kjempekoselig premie da.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Jeg er helt klart med og trekker 5 lykkelodd :))
    Klem Tove

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne være med :) 4 lodd da :)

    Ønsker deg en fortsatt fin onsdags kveld
    klem klem

    SvarSlett
  9. Hei, så koselig med give away og så fin!!

    Gratulerer med høye besøkstall og mange følgere. Jeg har linket, kommentert og følger allerede og var sikker på at du kom automatisk på min bloggliste. Det skal jeg sjekke:-) i så fall blir det full pott.

    Ønsker deg en fin onsdagskveld!!

    SvarSlett
  10. Du er på blogglisten, som jeg trodde:-) Blir det 5 lodd da?

    SvarSlett
  11. Heia Bente:) ååå så fine presanger du deler med oss:)
    Jeg tar 5 lodd og sier tvi tvi til oss alle som deltar:)
    Ønsker deg en fin kveld-klemmings fra Vera

    SvarSlett
  12. Gratulerer! gøy med slike hyggelige tall..og alle fine bloggere bak tallene:))
    Jeg vil selvfølgelig være med..4 lodd på meg:))
    Flotte premier:))

    SvarSlett
  13. Jeg prøver lykken med 1 lodd :) :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  14. Hei :)
    Jeg tar 5 lykkelodd ;)
    Kjempefin premie.
    Klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer med så flotte tall !
    Klart jeg vil bli med på giveawayen din..kjempekoselig.
    5 lodd takk!
    takk for alltid så koselige kommentarer
    Klem Anne

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med bloggen. Jeg vil gjerne være med og trekker 5 lykke lodd!

    SvarSlett
  17. Jag är gärna med, jag tar två lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/11-mars-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  18. Herlig! Klart jeg er med :o)

    KLEM fra Anne på landet.

    SvarSlett
  19. jeg vil gjerne være med! Så flott premie+ litt spenning:o)

    Jeg tar 5 lodd!!

    Heleneklem

    SvarSlett
  20. Gratulerer med flotte tall! Bloggen din er en av favorittene mine:) Og så har vi jo bursdag samme dag!! 5 lodd på meg!

    SvarSlett
  21. Så koselig blogg du har da. jeg slenger meg med og tar 2 lodder.
    Klemz

    SvarSlett
  22. Hei Bente!
    Først må eg få takke før at du skriver oppmuntrende ord på bloggen min. Koselig det :-) Du har en koselig blogg, har vært lite flink og kommentere på bloggene det siste (skærpings)Hiver meg med på giveawayen din med full pott :-) Ha en fin dag!!
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  23. Wow, detta missade jag när jag var inne förut, tur att du påminde mig ♥

    Självklart är jag med, så fina vinster;)) Jag går "all in", o kör på 5 lotter!!

    Kram fia

    SvarSlett
  24. Hej! Härlig blogg du har, och superfin Give Away...
    Blir självklart följare av fina bloggen din.
    Så 2 lotter blev det i alla fall, ingen egen blogg..
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Er det ikke gøy vel, å oppleve at bloggen blir tatt så godt imot, og få mange følgere på kort tid :)

    Må selvsagt prøve lykken, og krysser fingrene...

    Flott ukeslutt til deg!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  26. Jeg prøver lykken og trekker 2 lodd:)
    Ha en fin fin fredag ♥

    SvarSlett
  27. Kjære Bente. Klart jeg vil være med på din fantastiske give away!! Nyydelige gaver:)) Jeg krysser fingre og tar 3 lodder:)
    Har ligget med omgangasyke, så jeg har ikke vært helt oppdatert på bloggfronten. Ønsker deg en trivelig helg. Klem Ellen.

    SvarSlett
  28. Vil gjerne være med, har lagt meg til som følger og linker på bloggen min. Blir spennende dette, så fiiiine premier, håper jeg vinner da! :) Tar tre lodd.

    SvarSlett
  29. Hei!! Mange gratulasjoner til 9 måneder å mange følgere!!
    Jeg blir gjerne med på denne GA og trekker 1 lodd, Klem Anna

    SvarSlett
  30. Gratulerer! For en flott give away.
    Trekker 5 lodd og krysser fingrene
    http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/2012/02/give-away-hos-loftkroken.html
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  31. tar to lodd å håper:) flotte premier!:)
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Nydelig giveaway...jeg prøver lykken med 1 lodd

    Klem fra Monika
    nika_nor@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne delta og trekker 2 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  34. Deltar med 3 lodd!
    Fast følger + kommentar + skrevet et innlegg! :-)

    http://proudtobedifferent.blogg.no/1329740403_vinn_et_nydelig_smykk.html

    Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  36. Elsker Pukka-teen og vil gjerne være med med to lodd. :)

    SvarSlett
  37. ellenhammer@hotmail.com 2 lodd :D

    SvarSlett
  38. Jeg trekker to lodd hos deg!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  39. da blir jeg med på to lodd i denne omgangen.
    jeg kommenterer og følger :)

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  40. Hei! For en nydelig premie, jeg har utrolig lyst å vinne! :D jeg skal bli fast følger, så får to lodd :D

    SvarSlett
  41. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  42. 1 lott, tack:)
    Cassandra

    canicos@hotmail.se

    SvarSlett
  43. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  44. Jeg vil gjerne være
    med og tar 2 lodd
    Krysser fingrene :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  45. Jeg vi gjerne være med med 2 lodd :)


    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Jeg deltar veldig gjerne i feiringen av den flotte bloggen din! Veldig koselig å blogge med deg, bare synd jeg ofte har problem med å legge igjen kommmetar hos deg.. Men jeg kikker ofte innom:-) Deltar med fire lodd. Klem fra Berit

    SvarSlett
  47. 1 lodd :-)
    Paul

    anxiety_@hotmail.se

    SvarSlett
  48. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne være med med 3 lodd!:) Kommenterer her, fast følger på bloggen, og link i et innlegg her: http://heltlindz.blogg.no/1329753344_konkurranser_jeg_er_m.html

    Ha en fortsatt fin kveld!:)

    SvarSlett
  50. Jeg vil gjerne være med. Tar 2 lodd, 1 for kommentar og 1 før følger av bloggen.

    Vil også tipse om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com
    Fine premier på en ny blogg.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  51. Så fine premier! Jeg tar 2 lodd!:)
    Og nyyyydelige lys du lager!
    -Maria

    SvarSlett
  52. Herlig give away :)
    Jeg tar 2 lykkelodd!

    God helg til deg :)

    -Nina

    SvarSlett
  53. Hei! Tar gjeren ett lodd.
    Ha en fin kveld!
    Hilsen Paulien (paulien_van_hoogen at hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Hei!
    Klart jeg blir med på give away hos deg, flaks jeg oppdaget det!
    Dette blir spennede, og flott premie:)
    Tar 5 lodd jeg:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  55. Gratulerer med så mange besøkende, det er vel fortjent! Jeg vil gjerne være med i den flotte give-awayen. Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    God helg!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  56. Jag tar en lott:)
    Hälsningar Caroline

    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Heihei!
    Tror det ble 3lodd. ha en super dag videre:)

    SvarSlett
  58. 1 lodd :)
    maria.saether@hotmail.com

    SvarSlett
  59. flott giveaway så eg blir med på 5 lodd :)

    SvarSlett
  60. Jeg prøver meg fram (vet ikke helt hva giveaway er) da jeg er ny blogger. Men skjønner det er noe jeg kan vinne....tar gjerne et lodd;) Har lagt meg til som følger fra før.... og legger ut reklame på min blogg. Heisann og hoppsann ;))

    SvarSlett
  61. Gratulerer, nå har det passert 12 000 :0)
    Kommenterer og følger - 2 lodd

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  62. Så spennende! Jeg er gjerne med og tar 5 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/02/vinn-hos-loftkroken.html

    Du ligger i bloggrollen i Lykkelig med liten bloggen og så gleder jeg meg til å følge deg videre.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  63. 2 lodd på meg i dag :)

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  64. Hei! Jeg prøver meg med ett lodd :)

    SvarSlett
  65. Prøver lykken med 2 lodd, kommentar og følger:)

    SvarSlett
  66. Nydelig gave. Må såklart prøve meg i trekningen. To lodd på meg. Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  67. Jeg deltager gerne med 1 lodd :-) og krydser fingre!
    Det er jo en super lækker give away!

    Hilsen fra Danmark :-)

    SvarSlett
  68. Jeg blir gjerne med :) 1 lodd

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Hei!

    Jeg vil veldig gjerne være med og tar full pott - 5 lodd :)

    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  70. Inspirerende blogg og flott premie, prøver gjerne lykken med et lodd!
    - Helle (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  71. Takk for tipset. Klart jeg vil være med hos deg også. :)
    Prøver lykken med tre lodd: Kommentar, følger og linker.

    Gleder meg til å bli bedre kjent med bloggen din. :)

    SvarSlett
  72. Dette vil jeg ikke gå glipp av, elsker Pukka teene de smaker vantastisk :)Spesielt denne!
    Blir to lodd på på meg, du har fått en ny følger :-)
    celinexb@msn.com

    SvarSlett
  73. Heisann ,
    hurra for bloggen din :)
    jeg blir gjerne med på dette :) 2 lodd på meg :)

    Og så lurer jeg på en ting til, hvordan blir man medlem på bloggedamer 40+?

    Hilsen
    Petrine :)

    SvarSlett
  74. så flott en give-away,deltar med 1 lykkelodd;) turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  75. Gratulerer med flotte tall!! Jeg er gjerne med på give awayen din, linker fra bloggen min og trekker 2 lodd. Ha en fin søndagskveld:)
    Randi

    SvarSlett
  76. Jeg blir med på konkurransen din :) Prøver lykken med ett lodd :)
    Håper du fortsatt får flere visninger og følgere, veldig fin blogg du har :)
    marthasunniva@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Satse på at jeg trekker vinnerloddet :-) flott blogg og jeg må si du har fått utrettet mye på relativt kort tid ... Lykke til med fortsettelsen :-)

    SvarSlett
  78. Trekker 1 lykke lodd jeg!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  79. Krysser fingrene med 1 lodd:)
    niandi@online.no

    SvarSlett
  80. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jeg tar 2 lodd,har blitt følger
    (⁀`⁀,) ☆ ☆ ☆ og jeg blir med å feirer deg :)
    .`⋎´☆¸.•°*”˜˜”*°•.☆ Gratulerer med mange visninger
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.☆ ☆ & følgere :) Wow for ett utrolig nydelig
    •°*”˜˜”*°•.☆ ☆ ☆ ☆smykke,fantastiskt lekkert...
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Krysser fingrene og håper at lykken er med meg;)
    Stor varm hilsen fra Monica
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ canim_monica@hotmail.com Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    SvarSlett
  81. 2 lodd her :-)
    http://mamlene.blogspot.com/

    SvarSlett
  82. Gratulerer med din bloggsuksess! Jeg vil gjerne delta med ett lodd i trekningen. anikris3@online.no

    SvarSlett
  83. Hei! Gratulerer :) Jeg satser med ett lodd denne gangen.
    Ønsker deg en god natt, fra Tone - tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  84. Mmmmmm, Pukka!
    To lodd til meg.
    Beste helsing Helene(mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  85. Hei! Så fin blogg du har, her følger jeg gjerne :) Jeg tar 5 lodd og krysser fingrene :)
    God helg!
    Hilsen Kaja

    SvarSlett
  86. 2 lodd på meg, ha en fin helg :)

    SvarSlett
  87. Koselig! Jeg tar gjerne et lodd::)Du finner meg her: magnar@aspaker.no

    SvarSlett
  88. Hei!
    Jeg blir gjerne med på give away! Jeg har også ga om du vil være med :)

    God helg!

    Klem Anette

    SvarSlett
  89. God fredagskveld :)

    Jeg prøver meg på 3 lodd hos deg jeg!:)
    Har kommentert her, lagt meg som følger og lagt tilbilde og link på sidebaren på bloggen min :)

    Ha en god helg :)

    SvarSlett
  90. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne delta på denne spennende trekningen!!
    Det blir 2 lodd på meg, da jeg ikke har blogg.
    Følger og kommentar.

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  91. Hei :-)
    Så flotte premier og så flott blogg :-)
    Jeg trekker 2 lodd av deg :-)
    ( kommentar og link fra bloggen min :-)
    God helg :-)

    SvarSlett
  92. Hei :-) Skriv meg ned med 2 lodd. Jeg har også en giwe away, og ønsker alle velkommen innom hos meg. Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥