søndag 25. august 2013

PÅ TIDE MED GIVE AWAY

En liten gave til dere som følger bloggen min
Kom over disse pakkene med te, urtesalt og salt da jeg 
var ute å reiste :)
Kjekt å kunne gi litt tilbake :)



Denne teen er bare nydelig for de som liker lakris, min datters favoritt te:)


    Urtesalt kjøpte jeg til meg selv også, masse deilige urter oppi :)


Salt fra Himelaya er vel ikke noe man så lett får tak i ;)

Så frister dette er det bare å bli med på trekningen :)


Her er reglene :


- 1 lodd for kommentar





- 1 lodd for følger (gamle som nye)





1 lodd hvis du linker til Give Away'en min 



på siden din.



Trekning søndag 1.september


Ha en god uke :-)



Klemmer fra meg

Bente



57 kommentarer:

  1. Førstemann ut..
    jeg blir så klart med på super giveaway !
    3 lodd til en lakriselsker som meg .
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Jag är gärna med i din utlottning! Nu följer jag din blogg oxå "officiellt" och har länkat från min blogg, så 3 lotter till mig tack :)
    Jag har oxå en utlottning på min blogg, så titta gärna in där :))
    kram Tini

    SvarSlett
  3. Hei hei
    Jeg blir gjerne med på give away, og trekker 3 lykkelodd.
    Har ikke smakt lakris-te, så det hadde jo vært spennende :)

    God klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Flott gave. Jeg blir gjerne med. tar 3 lodd

    SvarSlett
  5. Velkommen tilbake søde!
    Så koselig da!
    Jeg tar 2 lykkelodd!

    Klem klem og ha en flott ny ukestart!

    SvarSlett
  6. Ja dette vil jeg gjerne være med på.
    Herlige ting. Er glad i lakris men har ikke
    smakt lakriste enda. Visst jeg ikke vinner
    her må jeg nok se om jeg ikke får tak i
    en slik pakke et sted.
    Skal legge en link på sida mi.
    Ønsker deg ei herlig uke.

    SvarSlett
  7. Kjempe fin give away. Jeg tar gjerne to lodd.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  8. Så spennende dette urtesaltet ser ut til å være.

    Full pott på meg (er jo følger :)

    Inger

    SvarSlett
  9. Blir bare 1 lodd på meg, men jeg er med! :)

    Anette

    SvarSlett
  10. Hei! Så artig med noen nye smaker.Jeg blir med, to lodd! Anne-Mari. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  11. hei og hopp,

    jeg slenger meg med.
    2 lodd- trofast følger.
    fin ny uke,

    klem TOVE

    SvarSlett
  12. Så fine ting du lodder ut!!:)
    Den teen hørtes deilig ut:)
    Da prøver jeg lykken på 2 lodd!!:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  13. Så herlig blogg du har :)
    Fant deg da jeg søkte på pinnestoler :)))
    Har akkurat fått reservert 4 pinnestoler, make til de du har på kjøkkenet ditt. Gleder meg til å få de i hus og få malt de.

    Legger meg til som følger også jeg, så da blir det vel to lodd på meg da :)))

    Klem Heidi

    SvarSlett
  14. nydelig header du har :-)

    jeg har smakt på disse produktene og vet dem er gode ....jeg tar 2 lodd!

    klem tone

    SvarSlett
  15. Hei, hei! :D

    Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd!

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  16. 1 lodd på meg. Heidi@cabdata.com

    SvarSlett
  17. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  18. 3 Lodd på meg da :)
    http://tonjela.blogspot.no/2013/08/vinn-te-urtesalt-og-salt.html
    innlegget jeg skrev om deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  19. Trekker ett (lykke-?)lodd! Ha en fin mandag!
    Hanne
    matpakkemamma(krøllalfa)gmail.com

    SvarSlett
  20. tar et lodd

    linn_helene@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Håper på å ha vinnerloddet;)
    europesayshi@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Kjempeflott premie. :) Prøver lykken med 3 lodd. :)

    SvarSlett
  23. Hei Bente! Så fine premier du deler ut, vet ikke om det er en eller tre premier, men jeg håper uansett på vinnerlykken:-) Ønsker meg veldig himalayasalt, for det fikk jeg ikke kjøpt da vi var på ferie i Østerrike i sommer. Deltar med et lodd denne gangen. Klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er alle tre pakkene Berit :-):-) En premie!

      Slett
  24. Dette var kjempeflotte produkter Bente❤❤❤ jeg vil selfølgelig prøve lykken og tar 2 lodd. BeSte klemmen til deg skjønne dame:-)

    SvarSlett
  25. Så flotte produkter:)eg vil gjerne være med og tar 2 lodd!
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  26. Flott giveaway:) Jeg tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  27. Hei du!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)
    Spennende premier

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  28. 1 lodd - og jeg elsker lakriste:-)

    SvarSlett
  29. Jeg tar et lodd :) Fina premier!
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvarSlett
  30. Så fantastisk fine premier :)
    Jeg trekker to lodd i dag!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  31. Herlig giveaway! Jeg la meg til som følger jeg, så da blir det vel to lodd da. :) Ha en fin kveld.

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  32. Kan jeg få 3 lodd. Dette vil jeg gjerne vinne. Spennende gaver!

    SvarSlett
  33. Så koselig da, Bente! :)
    Prøver lykken med 3 lodd!
    God kveld til deg! :)

    SvarSlett
  34. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  35. Hei!
    Jeg er med. tar 1 lodd.

    Hilsen,
    Elena (papyk_26@yahoo.com)

    SvarSlett
  36. Hei, jeg er med, prøver lykken med 2 lodd :)
    Sensommerhilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  37. Å heldige deg Bente som har vært ute og fartet litt - en liten tur er aldri feil og akkurat nå tenker jeg det var ekstra deilig :)))
    Litt shopping har du også rukket...det er jo veldig viktig forresten spør du meg :)
    Kjekt å se noe annet enn Moa eller ?Tji-hi :)
    Klart jeg vil være med på G-A din...to lodd og kryssede tær og fingre på meg!!!
    HA en deilig uke forresten....får kose oss før slusene åpner seg!!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  38. Blir gjerne med på den flotte give awayen og tar tre lodd :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  39. Ingenting er som en stor, god kopp te foran peisen en sen høstkveld.. Ikke så lenge til nå! Trekker meg 3 lodd og håper jeg får teste ut din datters favorittsmak. :)

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  40. Hvem sier nei takk til å bli med i trekning om slike spennende og smaksrike premier? Ikke jeg iallefall; trekker 2 lodd (følger og kommentar), og krysser fingrene.

    SvarSlett
  41. Ohlala, for en flott give away; jeg vil være med :)
    Og da ble jeg offisiell følger, så 2 lodd tl meg.

    Ha en fin ettermiddag :)
    Nina.

    SvarSlett
  42. 1 lodd takk :)

    sighal@live.no

    SvarSlett
  43. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Hei Bente ♡
    Blir gjerne med, flott premie :)
    Jeg følger deg ( mamsens hus )
    To lodd tar jeg:)

    Klem fra Heidi
    Ps. Jeg har ny fb konto ;)

    SvarSlett
  45. Hei Bente! For en koselig give away ;) Jeg hiver meg med, med to lodd :) Ha en fortsatt herlig uke! Klem klem

    SvarSlett
  46. Trekker to lykkelodd og krysser fingrene. Jeg kan forresten anbefale deg å prøve mormors krydderisalt fra samme merke. NYDELIG :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  47. For en flott give away! :)
    Satser på 2 lodd jeg, kommentar og delt på fb; https://www.facebook.com/tone.langenes
    Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  48. så koselig :o) 2 lodd til meg :o) Klem

    SvarSlett
  49. Hei
    Så fin premie.
    Blir gjerne med på Give Awayen din,så det blir tre lodd på meg

    Klem Fra Eva helen

    SvarSlett
  50. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  51. Hei på deg Bente!
    Herlig premie:)
    Flaks at jeg rakk dette i tide;)
    Er veldig glad i te,så jeg krysser fingrene.
    Satser på to lodd og masse flaks;)

    Riktig god helg til deg!

    SvarSlett
  52. Må først få si at du har en kjempe flott og inspirerende blogg :)
    Blir veldig gjerne med på giveaway, trekker 1 lykkelodd :)
    Ha en flott helg!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  53. 1 lodd på meg :)

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Jeg henger meg på i siste liten
    med 2 lodd.
    Jeg følger deg fra før og kommentar.

    Krysser fingrene for at jeg rakk det.
    Ha en kjempe fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Bruker mye himalayasalt her i huset. Bedre enn vanlig salt! 1 lodd

    ikt.kristin@gmail.com

    Kristin

    SvarSlett
  56. Jeg prøver lykkem med 2 lodd. FØlger deg allerede!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥