fredag 6. april 2012

MITT TURKISE SKATOLL

Slik ble det seende ut :) Tror fargen er ganske lik slik det
er i virkeligheten ! Kjempefornøyd :)
Bildet oppå skatollet er av datteren min som lita jente. Blyant tegnet ♥ 
Datteren min var alvorlig syk som liten så det at vi skulle få oppleve
hennes 1 års dag var et mirakel
PS.ikke jeg som har tegnet bilde :))

 Litt av pynten jeg har oppå,  duken er et funn fra gjenbruks butikken, tror den er skikkelig gammel
 Papaya såpen fra Kremmerhuset skulle vel egentlig ikke ligge her, men fargen passet så perfekt
 Dere kan se skatollet slik det så ut HER !
Her er den gamle stolen jeg snakket om,var så sikker den var grå blå,men
anikk hvitt ble ikke så dumt det heller :))
Den har sprukket veldig opp etter den kom i hus, har sikkert stått på løa ganske maaaange år !
Syns den er kjempefin ♥ 
Et påske egg som jeg laget til påsken ifjor :)
Jeg har vært inne mer eller mindre siste ukene,begynner å bli
rimelig lei av all hostingen tar liksom ikke slutt ://
Resten av familien har vært på skitur.
Jeg får ta igjen allt det forsømte når jeg blir frisk :))

Da må dere ha en velsignet påske alle sammen
Masse påskeklemmer fra Bente

35 kommentarer:

  1. Så utrolig flott skatollet ditt ble i denne blåfargen. Virkelig vakkert, og så fint med frøposene i den ene skuffen. Virkelig herlige bilder! Likte også veldig godt den stolen. :)

    SvarSlett
  2. så flott det ble...og en nydelig farge...angrer litt på at jeg malte skapet mitt hvitt....men men....nå går det i oppussing av stoler og stuen er møbelverksted

    Ønsker deg en fin påske videre og
    god bedring

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Skattollet ble helt knall. Og stolen passer jo perfekt.

    God bedring og god påske :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Skatollet ble jo rett og slett helt nydelig..SÅ fin farge!
    Koselig og fine ting oppå og..de små skoene,bildet av lilletulla di,det skjønne egget..ja alt ga en så fin stemning.
    Og stolen..kjempetøff !
    Ønsker deg fine dager videre i påsken og riktig GOD BEDRING!
    Påskeklem Anne

    SvarSlett
  5. Heia Bente :)
    Skatollet ble råflott å så nydelig det bilde av datteren din :)
    Ser vi har kjøpt av samme sko til barna våre, min største hadde maken når han var liten å jeg har de også til pynt :)
    Var kjempefint det påskegget du har lagd med :)

    Håper du blir bedre snart å fortsatt fin påske til deg og dine
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  6. Å så fantastisk! Jeg ELSKER jo gamle møbler... du traff virkelig blink med den fargen, helt skjønn! Og ikke viste jeg at du var så utrolig flink til å tegne! Det bildet må definitivt i ramme ja... må vekke mange følelser....

    Og slsker den mugga også <3! God smak og mye talent :-) og mye kreativitet!

    En velsignet påske til deg og dine også :)

    SvarSlett
  7. så fint skattoll!!! Den stolen var jo bare sjarmerende med litt sprekker! :)

    Ønsker deg en god påske!!!

    SvarSlett
  8. Så utrolig flott skatollet ble! Virkelig bra jobba.
    Og så koselig du har pyntet.

    Ønsker deg god bedring med hosten og ha en fortsatt fin påske!

    SvarSlett
  9. Hei hei ! Så flott blogg du har og nydelig skattoll. Tenkte jeg skulle prøve å få den bibelen på min blogg også , da jeg synes det er så fint. Får prøve igjen i morgen. God bedring ! Klem

    SvarSlett
  10. Nydelig skatoll, og veldig pen blåfarge :)
    Jeg syns det er så pent da man ser at møblene er godt brukt sånn som stolen, gir de ekstra mye sjel <3

    God bedring :)

    Klem Lisa <3

    SvarSlett
  11. Hei.
    Her var det for meg en ny blogg.
    Kjempekoselgi her.
    Har lagt deg til min bloggliste.
    Ha en herlig påskehelg :)

    SvarSlett
  12. Den ble kjempefin, og jeg syns såpen passet veldig godt inn der :-) Ha en fin påske videre!

    SvarSlett
  13. Alt ble nydelig sammen Bente! Flott bilde av datteren din :)
    God påske videre!
    Klem Laila

    SvarSlett
  14. Åå så nydelige bilder,herlig farge på
    skatollet og flott pyntet. :))
    Håper formen din blir bedre snart.
    Hadde bronkitt-hoste selv,men etter
    at jeg fikk cosylan hostemixtur av
    legen min så ble jeg myyye bedre på
    kort stund. Den smaker pyton,syns jeg
    ihvertfall,men fikk pressa det i meg.
    GOD PÅSKE.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  15. Skatollet ble kjempefint i den turkise fargen! Så flott med litt farge! Nydelig pyntet også. Ønsker deg riktig god bedring og fortsatt god påske! :)

    SvarSlett
  16. Elsker turkist, og dette var så lekekrt. Du har det virkelig nydelig hjemme hos deg. Ha en fortsatt fin påske. Kom gjerne på bloggbesøk hos meg :)
    www. monicasliv.com
    Hilsen Monica :)

    SvarSlett
  17. dette var lekkert! herlig nostalgi :))
    ønsker deg en skjønn påske videre..
    goklem,magny

    SvarSlett
  18. Dette var et helt smashing resultat! er det ikke gøy, når du har jobbet og pusset og ordnet, også blir det så fint? Nydelig, skulle gitt mye for det der :) Også biter jeg merke i flere ting - at dere har holdt på å miste datteren deres. Det setter spor. Er utrolig gla for å høre at det gikk bra, til tross. Mirakler skjer. Og de nydelige skoene på skatollet...å, det vekker minner i meg, det...og så nydelig tegning...Her var det mye fint du delte - både i bilder og ord. Ønsker deg en skjønn påskeaften med de du er gla i. Klem fra Spirea

    SvarSlett
  19. Kjempefint resultat!! Virkelig artig å se forvandlingen :) Mange fine detaljer som kom fram der ja.... Klem fra Anita

    SvarSlett
  20. Nydelig blogg du har- og legger meg til som følger :) Takker for fine ord inne hos meg også !

    Klem fra Fru Sjøaker

    SvarSlett
  21. Den ble utrolig flott. :)
    Jeg har maaange møbler som skal males jeg også. Nå kjenner jeg at jeg fikk inspirasjon til å begynne.
    Klem llen :)

    SvarSlett
  22. Kjempelekkert Bente!!
    Helt nydelig den fargen, og så flott pyntet:)
    Og den gamle stolen, sukk!!
    G
    O
    D

    P
    Å
    S
    K
    E
    !

    SvarSlett
  23. SÅ fint skatollet ble!Lekker farge. Du er tøff som velger en litt spesiell farge på denne måten.
    Bedårende tegning av datteren deres ..og når du forteller forshistorien, blir det jo helt spesielt å se tegningen. Sterkt og nydelig å høre at det har gått bra.Fortsatt god påske, det er litt igjen heldigvis :O)

    Klem,klem.

    SvarSlett
  24. Tenk at det kjedelige skatollet(typisk furutiden) ble så lekkert. det er det jeg sier. Du er en fargemeister.
    Klemz

    SvarSlett
  25. Nydelig farge på skatollet! Så koselig med den gamle stolen til.
    Tegning og historien om din datter var rørende. Så godt det har gått bra.
    Nydelig bilde i innlegget under med påske-egg i snøen.
    Jeg strever med kommenteringen. Har kun en I-pad som virker og den er ikke like medgjørlig alltid:-)
    Ha en fin 2. Påskedag

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  26. Så herlig farge.
    En skikkelig fargeklatt!!
    Klem

    SvarSlett
  27. Hei
    Håper du har hatt er fin Påske, koselig å se at du hadde vært å kommentert hos meg, det gjorde meg glad.Skatollet var veldig fint og koselige minner er viktig å ta med seg.Ha en fin dag.

    SvarSlett
  28. Vel overstått påske!!
    Skatollet ditt bel nydelig, Bente!! Så fin farge....
    Jeg er på fargejakt for tiden, og lurer på om du har fargekoden eller navnet på denne fargen?
    Har fått tak i en haug med 1/2liters fargeprøver, men har ikke helt funnet den rette fargen enda. ;o)
    Titti-klæmm!

    SvarSlett
  29. Koselig skatoll!! :) Den fargen var sprek og fiiiiiin! :)

    -Mari

    SvarSlett
  30. Så fin den fargen er, hsr litt lignende på en krakk her hjemme. Fint bilde av datteren og <3
    Tusen takk for koselig kommentar! Den varmet skikkelig :)
    LA meg til som følger og :)

    SvarSlett
  31. Takk for alltid så oppløftende kommentarer Bente. :) Hadde ikke fått med meg dette innlegget jeg, herlighet så flott skatollet ble da, og stolen er så sjarmerende. Ikke minste rart du er fornøyd. Nydelig tegning av tulla, må ha vært en grusom tid dere gikk igjennom. Godt at det gikk bra.

    Masse god bedring.

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  32. Hei, og takk for den søteste kommentar hos meg :)
    Så flott skatollet ble - virkelig flott! Ja, og den gamle stolen, sukk...!!! Nydelige, stemningsfulle bilder og - hi,hi - forstår hva du mener med muggen... ;)

    Ser forresten at du har bilde av favorittbutikken min i Stryn - elsker den butikken!!!

    Fortsatt fin uke til deg - juhuuuuu, snart helg igjen...

    Klemmer hildegunn

    SvarSlett
  33. Kjære Bente. Har ikke sett dette innlegget ditt før i dag. Skatollet ble helt utrolig vakkert! kjempefin den fargen du har valgt:)) Utrolig så koselig du har pyntet det! veldig sjarmerende med frøposene i skuffen og så sjarmerende med de gamle barneskoene..sukk. Veldig fint det bildet av datteren din:) Hvem er det som er så dyktig til å tegne? Herlig den gamle stolen og sjarmerende påskeegg:) Håper du har hatt en kjempefin påske og at hosten har gitt seg. Gode klemmer fra Ellen.

    SvarSlett
  34. Hei:) fant bloggen din nå i kveld,jeg!:) nydelige bilder. Blir rørt av den tegningen av datteren din. Sukk.. Og når jeg ser det flotte skatollet ditt,så er jeg glad for at jeg ikke malte mitt hvitt enda en gang i helga. Det var nemlig planen. Nå derimot, har du inspirert meg til å bruke mer farge. Hva er fargekoden på den? Og hvilken maling har du brukt? Takk for titten:) fin søndag til deg:)

    SvarSlett
  35. Hjelpe med hvor flink du er Bente :)Ordentlig koselig jo !! Tror jeg må leie deg inn å få noen stylingtips når jeg har fått meg ny bolig ;) klem

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥