torsdag 23. januar 2014

Ny klokke på stua


Ingen overraskelse for noen på fargevalget, LYSEBLÅ :)))
Det hang en svart klokke der fra før, men denne 
passet perfekt, synes jeg da :)
Det er vel egentlig en kjøkken klokke, men den henger i 
spisestue delen på stua og
passer så fint til den lyseturkis tallrekehylla mi


Klokkene hadde de nettopp fått inn på nille,det er 
kampanje tilbud så de får ikke inn flere ganger av disse.
De hadde creme med brune visere og rosa også.
Greit å ha en snill mann som kan gå litt ærend for meg;)

Fin fasong på den 


Under her et lite GreenGate hjerte jeg fikk med 
minsten i bursdags gave 
SØTT


Da ble det innlegg på løpende bånd her, fikk så 
lyst å vise mitt fornøyde innkjøp :)


Takk for superkos kommentarer som dere legger igjen her setter 
veldig pris på de og velkommen til nye følgere :)

Ha en fin dag videre!

Klem Bentemor


13 kommentarer:

  1. Så fin klokke du har fått deg!!
    Den passet så fint sammen med hylla. Nydelig farge!!
    Hjertet du har fått i gave var jo bar nydelig:) Koselig gave å få.
    Ha en fin dag videre og god bedring!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Så lekker den klokka var, utrolig å finne den på Nille, ikke dårlig. Hjertelig velkommen som følger hos meg, veldig stas med nye følgere!
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Såg de klokkene i reklamen som kom i posten,
    og har vel lyst på ei her også.
    Savnet faktisk ei klokke i spisestua,
    så visst de fortsatt har igjen så kanskje det blir ei her og.
    Den lyseblå passet jo perfekt hos deg da.
    Ønsker deg en herlig kveld :)

    SvarSlett
  4. Grattis med ny klokke. Den passet jo perfekt inn hos deg.
    Kjekt med ei klokke både her og der. Jeg har klokker rundt omkring over alt egentlig.
    Greit å kunne slenge blikket på veggen for å følge med tida.
    Supert at du har en snill mann som gjør sånne fine innkjøp for deg,
    han må du ta godt vare på. Hi hi.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  5. Så fin klokke!
    Og den passa perfekt til det rundt den :-)

    God helg, den er rett rundt hjørnet ;-)

    SvarSlett
  6. Ja den klokka passa presis inn hos deg og dine fargetoner.
    Klem

    SvarSlett
  7. Så koselig :) Fikk ordentlig vårfølelse av å se på bildene dine. God fredag!

    SvarSlett
  8. Nydelig og lyseblått - helt Bente!!
    Veldig koselig hos deg!
    Ønsker deg en fin fin helg, vennen!
    Titti-klem

    SvarSlett
  9. Nydelig :) <3 og snille mannen din .

    Kos deg masse i helgen. Her skal vi på kino i dag- det er ikke ofte så gleder meg :)

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  10. Hei hei:-) Den klokka var jo bare kjempefin. Jeg har også dilla på lyseblått for tiden, det er en sånn glad og oppkvikkende farge! Vet du, nå har du falt ut av blogglisten min igjen så jeg så ikke innleggene dine før jeg gikk inn på siden din via en annen link. Skjønner ikke hva som skjer med at du faller ut :-(( Leit å høre at ryggen din er vond, håper det snart blir bedre. Sender deg en god klem og ønsker deg en velsignet søndag.

    SvarSlett
  11. Fineste klokka i skikkelig Bente stil !!!
    Helt herlig !!
    Det er bare SÅ koselig hos deg ...
    Håper du har hatt en fin helg , og at ryggen spiller mer på lag med deg .
    Dagene flyr avsted .. Allerede ny uke ...måtte den bli fin på alle måter for deg min venn.

    Slitsomt å ikke være i form ...god bedring.
    Klemmer i fleng sendes din vei.

    SvarSlett
  12. Ååå,syns den klokken din var bare herlig Bente - det er vel litt vel optimistisk å tro de har flere???Jeg skal innover i morgen,så jeg skal ihvertfall sjekke!!!
    Kjempefin på veggen din sammen med tallerkenhyllene,helt perfekt!!!
    Nå blir det spennende å se hvordan det går med morgendagens prosjekt hos deg ;)
    God ny uke Bente!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  13. Å så skjønt med lyseblått hos deg.
    Klokken var skjønn!

    Ha en fin fin uke snuppa;)

    God klem
    Camilla .

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥