mandag 13. januar 2014

Litt enkel bord dekking og stuekrok bilder


Her er bord dekkingen jeg hadde laget til igår,enkelt og greit.
Det er ikke så ofte jeg har fått feire med venninne mine, men 
denne gangen gikk det :)


Serviettene både her og på stuebordet er kjøpt på Søstrene Grenes. Skikkelig søte

4 små ildtopper i noen gamle kopper


Den rosa/hvite asalia fikk plass her oppå den flotte håndlagde duken fra Kroatia ♥ 

Dette koppsettet er jeg så glad i,engelsk frokost sett

Stuen har fått nye gulvtepper og nye grå/rosa lin puter.
Synes det ble et lett uttrykk
Jeg har fått meg robot støvsuger og den trives best 
oppå slike tepper ;) 
Lureste "dingsten" jeg har hatt noen gang, så vi har blitt 
ganske så gode venner,hihi :D

Det er så mye snakk om stilarter i blogglandia for tiden.
Her er det ren Bente stil,finnes ikke minimalisme her nei ;) 
Jeg har det som jeg har det:)


Da må dere ha en fin uke start, hold varmen der du er

Klem på klem fra Bente

13 kommentarer:

  1. KOSELIG!!!
    klart du må ha BENTE-stil.
    liker at vi er forskjellig.
    ha en fin uke.
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det Bente! Likte veldig godt ideen med å ha små ildtopper i gamle kaffekopper, veldig søtt og stilig:-))) Klemmer fra Berit

    SvarSlett
  3. Det er så bra at vi er ulike og har vår egen stil.
    Bente-stil er en veldig hyggelig stil. Koselig borddekking for koselige venninner.
    Robotstøvsuger hørtes ikke dumt ut gitt. Tror den hadde hatt nok å gjøre hos meg.... Hi hi.
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  4. Så koselig å feire sammen med gode venninner!!
    Robotstøvsuger hadde vært en grei ting å ha:)
    Nydelige puter du har i sofaen!!
    Ønsker deg en fin start på ei ny uke:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  5. Oh yeah, finfina koppar o superfräscha färger ♥ Klart man ska ha sin egen stil, den är alltid på modet;) Kram till dig ♥ /Fia

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen du har hatt.
    Koselig å samle venner til et lite lag i slike anledninger.
    Så fint du har dekket, i din egen stil. Er det ikke godt å
    kunne ha sin egen stil? Så slipper en å måtte kjøpe det
    nyeste nye hele tiden, Blir sliten av å lese slike blogger
    så derfor er det sjelden jeg er innom der. Har heller ikke
    fått med meg at det er diskusjon om emnet.
    Syns du har det kjempefint, koselig og med mange flotte ting.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  7. Så fine bord du har dekket! Helt nydelig ;) Synes det er veldig koselig hos deg, og masse god stemning! Ha en flott uke ;) Klem Mirjam

    SvarSlett
  8. Ser kjempekoselig ut å komme som gjest hos deg,så flotte bord du har dekket til vennene dine:)
    Så bra at du har din Bentestil;)
    Å kunne omgi seg med det en liker,om det er nytt eller gammelt, er en god følelse!
    Jeg er opptatt av at man ikke skal bruke for mye penger på "ting",så prøver i det lengste å kjøpe brukt om jeg føler for en fornying,loppiser er en fin ting;)
    Ha en finfin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  9. Å så fint du har det Bente!!! Veldig koselig bord!
    Og de putene falt jeg også for!
    Ha en god natt og sove så godt. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  10. Så koselig du har dekket til vennelag
    Tenker alle hadde en flott kveld hos deg .
    Det er så stemningsfullt og fint hos deg alltid .
    Flott at vi kan ha vår egen stil som vi trives med...er så enig med deg der
    De søte små ildtoppene i de koselige kroppene dine ...love it !
    Håper du har det bra min venn
    Klemmer

    SvarSlett
  11. Hei:)
    Du har det så hyggelig i stuen din! Koselig bord-dekning!
    Å du som jeg ønsker meg en slik robot-støvsuger.
    Ønsker deg alt godt.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  12. Så utrolig koselig hos deg Bente ♥
    Og nydelig dekket til venninnebesøk, tipper dere kosa dere:)

    Her er det og Line-stil, viktig og finne sin greie, selv om man noen ganger følger visse "trender", så er det jo fordi jeg liker tingene, ikke forsdi de er mote:) Jeg får dessuten som regel tingene et år etter alle andre, altså når det ikke er "mote" lenger, hehe:))

    Ha en fin fin helg ♥

    SvarSlett
  13. He igjen Bente !
    Måtte nesten le litt nå ...
    det skulle jo stå ... i de koselige koppene dine ..
    ja slik kan det gå ...
    Må visst bli litt flinkere til å se over hva jeg har skrevet .
    Ønsker deg en fin-fin helg !
    Surt og kaldt ute , så det blir en innekosehelg her .
    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥