søndag 6. april 2014

Først søndagstur og så trekning av Give Away


Vi har et nydelig bygde museum her i byen vår :)
Akkurat denne delen av museumet trives jeg best i 
Se på den nydelige blå/grå fargen på døra,sukk ♥♥
Bildene er tatt med mobilen min

Kjekt å titte inn i vinduene.Koselig butikk vekt :)

Her så det trivelig ut, kunne godt bodd slik jeg ;)

Masse ved 

Her er det laget dørmatte av bjørke greiner og en kost, ikke dumt:)

Så over til trekningen :)

Jeg laget  50 små lapper og la oppi den gule koppen.
Den som ble plukket ut og hadde hadde nr.29 var bloggen Rose Sommer
GRATULERER


Kjekt det var DU som vant
5 flotte produktere fra CURTIN blir sendt til deg :)

Send meg adressen din på mailen min så får du snart en pakke i posten :)




Takk til alle dere andre som har tittet innom bloggen min og takk til dere som var med på trekningen :)

Ha en SUPER uke :)


Klem Bente

2 kommentarer:

  1. Hurra! Det er meg!! Gjett om jeg ble glad. Email med adresse er sendt.

    SvarSlett
  2. Så nydelig sted :)

    Ha en fin uke Bente <3

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥