tirsdag 25. oktober 2011

FERDIG TIL SALGS / UTSTILLING

Da er lysa ferdig til salgs / utstillingen på KAFE' LYSPUNKTET i Ålesund :))Skal levere de på torsdag, spent på responsen :))
Elsker de vintage engle motivene ♥


Trykk på bilda så blir de større :)

Tøft med den rustikke muren i bakgrunnen :)

Lysene er ganske store !


Alle lysene er pakket inn i cellofan med lintråd og maskinskrevet tags på :)

To sjokolade hjerter og en deilig troika oppi hver gavepakke ♥


Står forskjellig på lappene ♥ Skrevet med min svigerfars gamle skrivemaskin :)

Skal se om jeg får tatt noen bilder fra kafeen på torsdag !
Gleder meg :)

Må dere ha en fin dag videre ♥

Klem Bente :))

14 kommentarer:

  1. Heia Bente! Så flotte lys du har laget-og nydelig innpakking og gode ord.Lykke til på torsdagen-håper på bilder derfra;) høstklem fra Vera-så koselig at du titter innom meg;)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Kjempe fine lys du har lagd...flinke du
    Ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Hej ♥
    Vilka vackra ljus, med välarbetade etiketter o söta små gåvor;)
    Vad duktig du är!
    Kram fia

    SvarSlett
  4. Kjempefine lys, og koselig med fine ord på kjøpet. :)
    Klem

    SvarSlett
  5. WoW! Nydelig! Disse blir garantert en suksess :) Har du brukt servietter eller noe annet? (mulig du har nevnt det tidligere i bloggen, men det har ikke jeg fått med meg!)
    Sv: Et gråfilter reduserer mengden lys som går inn i linsa, og dermed kan jeg ta bilder med lang eksponeringstid midt på dagen. Uten gråfilter kan man vanligvis ikke ta bilder i dagslys med lang eksponeringstid. Du har sikkert sett slike bilder hvor elver, fosser og bølger har et slørete og kjempefint preg over seg? Som om det går i sakte film, viss du skjønner. Er litt plagsomt å måtte vente til det er skumring før jeg kan ta slike bilder, så jeg håper og tror at et filter kan løse det problemet! ;) Så da vet du det :)

    SvarSlett
  6. Wow så flotte, de kommer nok til å gå som varmt hvetebrød. :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  7. Helt nydelige! Skulle ønsker jeg var litt nærmere! Du kommer til å selge som hakka møkk :-)

    SvarSlett
  8. Takk for koselig hilsen hos meg:-) Ønsker deg lykke til med salget av de nydelige lysene du har laget! Kjempefine var de og lappen med skrivemaskinstekst passer jo så bra til!

    SvarSlett
  9. Ååå, de var jo bare helt skjønn.
    Og så med den teksten fra en gammel skrivemaskin... og med sjokolade...

    Hvor kan jeg få kjøpt de hen??

    Klem,klem.

    SvarSlett
  10. åååhhh så vakkert, og det tagset med en liten bønn.. såååå vakkert...
    hva selger du lysene for, virkelig en fin gave dette!
    ha en fin dag,

    magny

    SvarSlett
  11. Så spennende! Håper lysene blir godt tatt i mot! Nydelige var de! Du er flink :) Ha en koselig kveld! Klem Sara

    SvarSlett
  12. Hei hei.
    Masse fine lys altså. Jeg skal også være med på julemesse men jeg syr mest. Kanskje jeg skal prøve meg på slike lys for eget bruk. Vakre er de.
    Ha en koselig kveld
    Hilsen
    Randi

    SvarSlett
  13. Da har jeg endelig fått lagt meg til som følger:-) Vil jo gjerne være oppdatert på dine innlegg! Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  14. Så fantastisk fint!!! Du er kreativ :) Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥