torsdag 3. januar 2013

Vertinnegave

I jula var vi på flere juleselskap.Jeg liker alltid å ha med meg en liten ting når jeg blir bedt en plass :)
Her er det et syltet tøy glass (var lokk på) som jeg har støpt lys nedi.
Kopierte opp små engler på folie-ark som jeg bruker til lysene mine.
Dette sitter kjempegodt på glass!
Til slutt lakket jeg over med Art Medium.
Det som var morsomt var at det ble en slags 
perlemor effekt på glasset
Lin-tråden ble prikken over i én :)

Det ble 4 små glansbilde engler rundt glasset :) Lokket ble også støpt oppi, det var noen andre som fikk sammen med en liten  fyrstikkeske med motiv + en såpe :)
Tror jeg må lage meg en slik selv. Kan tenke meg det blir fint når det lyser i denne :)



Så en lite oppskrift til dere:

Masse klemmer fra Bente

23 kommentarer:

  1. For en kjempekoselig vertinnegave :)

    SvarSlett
  2. Så skjønn gave !!
    GODT nyttår til deg
    klem <3

    SvarSlett
  3. Så søt den var! Var så koselig med advent lysa her med den fine englefolien jeg kjøpte av deg;)
    Klem .

    SvarSlett
  4. Jättesöt ljuslykta du pysslat, en riktigt fin idé :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvarSlett
  5. Nydelig vertinnegave. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. Godt nyttår min venn, og tusen takk for alle fine inleggene jeg har kost meg med i 2012. Og alle dine skjønne komentarer. Jeg smiler og blir så glad.
    Du er så flink og du inspirerer meg så masse. Akkurat som her... Såå søte gaver du har laget.Heldiggrisen de som får de.
    Jeg gleder meg til å følge deg i 2013 snuppelupp.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  7. Så nydelig vertinnegave,kan tenke meg den blei satt pris på:)
    Ønsker deg et godt nytt år!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Oij, så fine de vAr:):)
    Ja vil du komme på middag til meg og kanskje;):)?
    Ønsker deg en flott kveld:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  9. Vil du komme på besøk til meg??....Knis....
    Å den var søt Bente!
    Jeg og liker å ha med meg noe når jeg skal på besøk...
    Du er så flink altså.....koselig gave å få!
    Takk for så fin hilsen før dag...du er god...

    Må du ha en lovely kveld,tenk i morgen er det fredag...
    Klem på dig søde!
    Camilla.

    SvarSlett
  10. Du kan få komme på besøk til meg når som helst Bente.. :) Kjempesøt vertinnegave. Jeg er dessverre dårlig på slike vertinnegaver jeg, kanskje det må bli mitt nyttårsforsett. :) Jeg må virkelig prøve meg på å lage lys en gang.

    Snart helg igjen, jeg gikk med mandagsfølelse i hele går og plutselig er det torsdag. :)

    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  11. jeg tar også med en vertinne gave når jeg blir bedt bort.....og så kos å lage den selv :-)
    denne var kjempesøt og jeg regner med at den falt veldig i smak, og du blir garantert invitert igjen :-)

    klem tone

    SvarSlett
  12. Så flink du er!!
    Dette må man jo bare bli glad for å få :)
    Oppskriften likte jeg også godt ;)
    Fin helg ønskes deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  13. Kjempe flotte gaver. Kan godt tenke meg at disse ble godt tatt i mot.

    Super flink er du!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  14. Så fin den ble da!!
    Ja, dine venninner er heldige som får slike flotte vertinne-gaver!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  15. Det er alltid hyggelig å ha med en liten gave til vertinnen, og du er helt skjønn som til og med lager dine egne gaver. Kjempefin! :)

    SvarSlett
  16. Heisann og godt nytt år!!! Takk for året som var♥Ser fram til å følge deg vidare i 2013 ☺

    Takk for hyggeleg kommentar hos meg:)Har slett ikkje vore nokon god bloggvenn siste tida...Har oppdaga instagram,som er lite tidkrevande og som er ein morsom måte å dele bilder på!!!

    Du so fin vertinnegåve♥ Heldige veninner!!!!

    Ønsker deg ei riktig god helg ☺

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  17. - og oppskriften på en "lovely day" er supergod! Jeg skal absolutt teste den ut.

    SvarSlett
  18. Godt nyttår til deg Bente!
    Så koselig vertinnegave, det er så koselig å få lys i gave:)
    Og ekstra koselig når de er hjemmelaget:)
    Og den oppskrifta var nydelig, den vil jeg prøve, ofte;))
    Riktig god helg til deg!

    klem:)

    SvarSlett
  19. Vertinnegaver er alltid koselige å få - og gi:-) Nydelig lys du har laget og oppskriften du deler var også bra! Ønsker deg en fortsatt fin helg. God klem fra Berit

    SvarSlett
  20. Hei Bente.
    Ja, jeg er en liten tur innom bloggen, må kikke litt....
    Jeg syns det har vært litt tungt å blogge, har liksom ikke kommet videre..., vanskelig knytte kontakter som nybegynner så jeg ble litt umotslig...

    Godt nytt år kjære venn ;)

    SvarSlett
  21. Skikkelig koselig vertinnegave ;) Koselig å gi bort og veldig heldig å få.

    Den oppskrifta er bare så fin- prøve å få den til, og takk for påminnelsen

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  22. Så koselige de var:)
    Herlig med slike vertinnegaver ♥
    Du er så flink og lage ting:)

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  23. Du er bare så flink!!Kreativ til 1000!!
    :)Blir så inspirert:)Jeg har ikke fått vært så kreativ i det siste..har vel vært litt i daffe-modus...:)
    Håper du får en fortsatt fin kveld og helg:)
    Mange gode klemmer:) <3

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥