tirsdag 12. februar 2013

HVORFOR IKKE GJØRE DET PÅ GAMLEMÅTEN

Alt i ett vaskemiddel kaller jeg dette :)) 
Nå er emballasjen ikke på langt nær så nostalgisk og fin dessverre.
Da denne var i butikkene kjøpte jeg inn flere + at jeg laget gavepakning til venninner med litt av hvert oppi :)
No er emballasjen kjedelig....tror jeg må få gitt en tilbake melding til de! 
Jeg har min stående til"pynt"ved siden av kjøkken vasken :)


Denne kan du rense kaffetrakter,kanner,vakemaskin,oppvaskmaskin +++ ALT I ETT


Koselig bilde


Her ser dere litt av bruksanvisningen på baksiden 


Da håper jeg dere har fine dager

Takk igjen for de koseligste kommentarer:)) 

Så heldig jeg er ♥♥

Klemmer Bente-mor

16 kommentarer:

  1. Liker slikt som kan brukes til flere ting.
    Kjempekoselig etikett på var det også. Hadde gjort seg å få tilbake den ja.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  2. Så herlig med nostalgien :) Liker også sånt!

    Innom for å si at du nok ikke ser meg på en stund. Kan hende du har lest mitt siste innlegg - men nå blir jeg altså litt fraværende. Tøffe dager. Så her har du en klem - til vi ses igjen <3 tenker på deg.

    SvarSlett
  3. Hvorfor ikke beholde det som er enkelt, og ikke minst fungerer!Så lurt å lage gavepakninger til å gi bort:)

    SvarSlett
  4. Herlig nostalgi i hverdagen! Ha en fortsatt fin uke hos deg!

    SvarSlett
  5. så kult....nostalgisk...det liker jeg :-)
    bruker å kjøpe med disse gamle oppvaskbørstene fra søstrene greene :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Oj et produkt jeg aldri har tenkt på å kjøpe, men det må jeg visst gjøre. Tror du det funker på vanlig vaskemaskin også, tror min hadde trengt en rens. Koselige bilder Bentemoren, måtte jo som sagt flire da jeg så dem akkurat i dag.

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Så fine bilder:-) Nesten som man fikk lyst å vaske litt! Men VET du hva? Jeg har prøvd ut et nytt "vidundermiddel" på husmorfronten - skal dele mer om det senere i uka.. God klem til deg og fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  8. Så fint bilde! Nå må jeg visst få tak i krystallsoda som kan gjøre de verste jobbene for meg. Men den koselige flasken får jeg vel ikke tak i, dersom vi ikke tar et samlet grep der:)

    Takk for koselig innlegg.

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder, Bente-vennen!
    Det er så lekkert med slike nostalgiske godsaker på kjøkkenet. Tror jeg må decopage litt her jeg... Jeg var så heldig å finne slike oppvaskkoster på Søstrene Grene sist jeg var innom nabobyen - og de gjorde stor forskjell på kjøkkenet mitt.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!
    Titti-klem

    SvarSlett
  10. Åh så koselig!!Ja det var jo nesten så det fristet å vaske nå!!:)hehe:)Og oppvask-kostene fra søstrene grene er jo bare prikken over i`en:)
    Håper du får en nydelig dag gode Bente-mor:)
    (Og TUSEN takk for den fine kommentaren fra deg!:)Det var virkelig fint sagt!:))
    God klem:)

    SvarSlett
  11. Så artig at du drar inn det gamle og notalgiske også inn i vsaka :) husker jeg faktisk brukte krystall soda en gang i "gamle" dager hjemme hos mormor. Nylon vask er jo faktisk i handelen ennå- supert til vinduer :)

    Flotte bilder Bente og fint nytt profil bilde :)

    Ønsker deg en super flott dag <3

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  12. Hei på deg.
    Koselige bilder!!
    Jeg har akkurat lest boka "Jeg skal gjøre deg så lykkelig" av Anne B. Ragde..., der var det mye rengjøring på gamle måten ;)))
    Ønsker deg en riktig fin fin onsdag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  13. hei igjen Bentemor!:)Skodden malte jeg slik ved å bruke 3 forskjellige turkisfarger..:)malte noen klatter her og der..for å få det til å se slitt ut.hadde også bittelitt hvitt og litt svart, for å få det til å se ut som malingen var flasset litt av..:)
    Ha en fin dag!!:)Klem klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble knallfint, takk for tipset:-)
      Snillt av deg ♡

      Slett
  14. Så fin etikett! Et supert gavetips. Nyttig OG fint.

    SvarSlett
  15. Jeg er god venn med krystall sodaen jeg og ♥
    men har dessverre ikke så fin etikett !
    Så herlige bilder du viser..
    En sånn gavepakning..hvilken lykke sier bare jeg .
    Gode klemmer til deg vennen

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥