onsdag 28. august 2013

FLASKE SAMLING OG HØSTFLOKS

På turen jeg var på nettopp fikk jeg tak i flere av disse flaskene, 
hadde en fra før.
Kaffebaren gav meg disse med glede, de skulle 
jo kastes likevel:))
Flotte og dekorative og med en gammeldaglig sjarme over seg ♥ 
Oppå den gamle kofferten ble det fint ved inngangspartiet :) 
Et gammelt vindu under streker stilen jeg liker

123

Meg og nærbilder.... ;)


De rosa prestekragene har begynt å blomstre for andre gang

Utrolig kjekt at så mange har blitt med på min GIVE AWAY 
allerede :))
Tror jeg må ha en liten ekstra premie eller to ;)

Husk at DU er verdifull, det er 
ikke noe du kan bli men noe du ER ♥ 

SMIL OG KLEM 

Bente ♥♥

13 kommentarer:

  1. Nydelig!!
    Den lilla høstfloksen er så fin...har hvit og rosa..men ikke lilla.
    Koselige små flasker har du også.

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av de herligste høstfloks!!
    Så gøy å få slike søte fine glassflasker!! Et aldri så lite kupp du har gjort:)
    Det har begynt å blomstre på nytt hos meg også:) Vi har jo hatt over 20 grader i det siste så da blir de lurt til å blomstre igjen:)
    En fin kvled til deg!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Så koselig med de små flaskene på kofferten !
    Fine høstfloksen ..jeg har bare rosa.
    Jammen begynner både det ene og det andre å blomstre på ny ..
    i går så jeg en hvit peonknopp ♥
    stakker ..den er nok helt forvirret og aner ikke hvilken årstid det er ..hi..hi..
    Men kjekt for meg !

    Fortsatt fin kveld til deg Bente .
    God klem

    SvarSlett
  4. Nydelig Bente :) har høstfloks vi også men den er hvit. Smart å bruke flaskene slik !

    Ønsker deg en fin kveld

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. Å forr et koslig arrangement Bente....artig med både kofferten og vindu og de sjarmerende flaskene!!!!!høstfloks tror jeg det må komme i vår hage også....prøver å få til rosa og blåtoner,og det er jo lurt å tenke på at de skal helst blomstre på forskjellige tider av året.Må notere på harddisken dn du!!!!;)
    Angående skapet og maleteknikk så er der ingen teknikk,bortsett fra at du skal male på kryss og tvers.Malingen gir naturlig ujevnhet og kan ligne betong.Ellers ser du at den har begynt å s kalle av litt...muligens kan det a noe med å gjøre at det er her i skapet far oppbevarer potetgull og annet godt ?? ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tove:) Ble iallefall lekkert ♥
      Er det du da som er mest inni skapet ;)hehe

      Slett
  6. der jeg må få tak i lilla floks også, har bare hvit.....dem er så lekre!

    jeg samler på små flasker...elsker å bruke dem til blomster :-)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Kjære gode fine Bente- så altfor lenge siden jeg har vært innom deg, og så veeeldig kos å være innom her igjen, når jeg først fikk somlet meg til det. Blir så gla av bloggen din, jeg, den er så fin så. Liker stilen - på alt fra flasker som her, til fine møbler og diverse interiør. Du kan det ;) håper dagen i dag er god - også ønsker jeg deg en skjønn helg, fine du. sender en god klem til deg <3

    SvarSlett
  8. Hei Bente! Så søte flasker du har funnet, slike er veldig fine å bruke som blomstervase:-) Og disse lilla floksene var veldig fine! Jeg har noen knall rosa, men trives egentlig med litt mer duse farger. Takk for det fine sitatet, det varmet meg, har hatt en slitsom uke og da er det ikke alltid så lett å være på topp i humøret... Håper alt er bra med deg og at ting har roet seg!
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  9. Hei på deg Bentemor!!!
    Å jeg er også så glad i sånne gamle flasker, og har en stor samling!!!
    Jeg bruker de også som blomstervaser og som lysestaker!
    Jeg blir gjerne med på Give awayen din. Jeg er følger, og jeg kommenterer,
    så 2 lodd på meg! Jeg har også en Give away på bloggen min.
    Du kan vinne den nye interiørboken Sanselige Rom!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  10. Bare innom deg for å si God Helg :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Så vakkert dette ble da!
    Skjønn farge på floksene:)

    God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for super hyggelige kommentarer ♥